**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Stuwing zal je bijna zeker wel gaan krijgen.
    Dat is iets waar je even doorheen moet bijten. Stevige bh aan en desnoods koelen.

Maar zou niet aan medicatie beginnen.
    Dat is echt verschrikkelijke troep.

2. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ja ik heb het nooit gedaan. Geen medicijnen gehad trouwens. Je krijgt stuwing. Er wordt geadviseerd strakzittende sportbeha's te dragen. (Zonder push up en zonder beugels). En schaf alvast van die senseo tepelpads aan (zo noem ik ze haha) want je gaat wel even druppen. Ik tenminste wel toen. Ik moest toen met douchen ook een beha aanhouden, en zorgen dat er geen tocht op je borsten komt. Het is eventjes gevoelig maar het trekt weg. En maak foto's want zo groot worden je borsten nooit meer :roflmao:.

Powerwoman vindt dit leuk.
  3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Jullie ook die ellende dat je niet meer weer wat je moet eten ‘s avonds?

Ik doe altijd week boodschappen maar ppff ik weet het ff niet meer.

Dus als jullie nog tips hebben haha!

roever vindt dit leuk.
  4. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Meiske2015 en roever vinden dit leuk.
  5. roever

roever Niet meer actief

Zo!
    1 goedemorgen vanuit hier! :eek:
    Ik zat er gisteren zoooo mga doorheen en was zoooooo boos op mn vent, wat resulteerde in belachelijke apps over en weer die uiteraard weer te laat binnenkwamen enz...
    Ik uuuuren in tranen gezeten tot we rond de klok van half 9 een belletje pleegde ...
    Uiteraard ons geschilletje uitgepraat.
    Ik mn filmpje afgekeken, 2 paracetamolls genomen en extra kussen in bed gegooid.
    Resultaat: heerlijk vanaf een uur of 10 tot half 6 nonstop liggen snurken! Werd wakker van een mopperend zoontje die gelukkig daarna weer in slaap viel tot half 8.

Over ziek zijn en weer sprongen...allememaggies, die zijn er zeker! Hij heeft in ene energie voor 30 ipv voor 10! :eek:

Oef wat een bevallingsverhalen allemaal... bij mn zoontje ging het ook wel vlot... en had idd ook stuk of 8 hechtingen in mn schaamlip? (Echt raaaare plekken zeg) had weinig naweeen.

Nu hoop ik ook wel op t zelfde beloop..maar heel eerlijk,maakt t me niet veel uit. Vd week besproken dat we die kleine druktemaker lekker thuis laten en paps op m let/vermaakt. En als puntje bij paaltje komt, en baby op uitjumpen staat komen ze beide aan bed (incl iets te knabbelen haha) maar vinden t wel fijn dat hij zich niet afgewimpeld voelt....
    Althans dat hopen we haha

Nou.. nog 1 dagje. Vanavond komt mn lieftallige (en af en toe hork) vent weer thuis, halleluja!!!
    Kom maar op met de gangmakers!

Draaikont, Myhappyfamily en Babbelboxje vinden dit leuk.
  6. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Bedankt voor de tips dames. Ik kende ze wel van het borstvoeding geven. Hoopte dat ik de stuwing deze keer niet hoefde door te maken. Maar weer wat maandverband in de vriezer mikken dan Haha. Voor de rest was ik al voorbereid met kompressen en een strakke sport bh.
    Beetje jammer dat je die ellende dan alsnog hebt

7. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Zo Ik heb gisteren even gemist geloof ik Dus ik heb wat bij te lezen..

Ik heb die kleine net bij mijn stiefmoeder gebracht Dus dit is de enige dag in de week dat ik geheel kinderloos ben...

Lekker bankhangen beetje opruimen bij slapen...

Ik mag hem tot de bevalling bij mijn stiefmoeder brengen elke maandag dus heel stiekem hoop ik dat het op een maandag gebeurd want dan is mijn kind tenminste onder de pannen en hoef ik niet heel mijn familie opte trommelen of te bellen..

Dan kan ik gewoon in het geheim bevallen..haha

roever en Babbelboxje vinden dit leuk.
  8. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Maar kort hoor. Gewoon zorgen je absoluut niks op gang brengt.

9. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Ja foto’s maken haha :roflmao: kanonnen!!
    1e bevalling ingeleid. Op zondagochtend ballonnetje. Maandagnacht om 0.30u vliezen kunnen breken met weeen en 3cm. 12u later geboren (2u persen), 2e graads gescheurd. Die week zitten daarna was niet grappig. En inderdaad zo bang om te moeten poepen.
    Hoop op een snellere persfase nu. Downunder is alles goed gekomen, netjes gehecht en sterke bekkenbodemspieren.
    Gisteren was ze zo druk in de buik. Ze zet zich echt af aan de ene kant om haar kont/rug de andere kant op te gooien. Verder is ze juist is rustig en zacht in haar bewegingen. Ik zie soms mn buik bewegen maar voel het dan nauwelijks.
    Vannacht voor het eerst echt bagger geslapen. Gewoon om de 2u klaarwakker. In totaal toch 6uurtjes gepakt. Kom maar door met die bevalling haha

Babbelboxje vindt dit leuk.
  10. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Pff ja hier veel minder geduld als met de 1e, jullie ook?

11. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    haha onze meisjes lijken op elkaar zeg...
    gisteravond was ze met haar hoofd op mijn blaas aan het draaien ofzo...tussen 00:00 en 01:00 non stop naar de wc om te plassen. En nu steeds een raar gevoel in mijn zij..... ze breekt de boel af van binnen en als het gesloopt is... komt ze eruit denk ik:roflmao::roflmao::roflmao:

idd vandaag voor 60% moe en voor de rest honger:roflmao::roflmao:

Baloo vindt dit leuk.
  12. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    wauw ja...ik kan niet meer wachten...komt ook omdat je er een hebt rondlopen..laat maar komen die beebjes van ons:thumup::thumup:

Babbelboxje vindt dit leuk.
  13. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Hier een hele rustige nacht zonder krampen gehad haha nu heb ik ze overdag. Raar lijf. Lig nog even lekker in bed. Kind op kdv en man wel een dagje vrij vandaag. Had ik het leuke plan bedacht om gezellig samen te lunchen vanmiddag ergens... dom dom dom hahaha het is carnaval dus dat kan niet. Jammer. Morgen naar de verloskundige oor controle. Ben benieuwd

14. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Hier een hele rustige nacht zonder krampen gehad haha nu heb ik ze overdag. Raar lijf. Lig nog even lekker in bed. Kind op kdv en man wel een dagje vrij vandaag. Had ik het leuke plan bedacht om gezellig samen te lunchen vanmiddag ergens... dom dom dom hahaha het is carnaval dus dat kan niet. Jammer. Morgen naar de verloskundige oor controle. Ben benieuwd

15. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Helaas zonder resultaat naar huis gestuurd de dokter! Ab willen ze niet geven ivm baby! Dus doorgaan op dezelfde voet! Manlief gebeld en heel boos gedaan zo van zie je nou wel! Ik zei toch dat het geen zin heeft om te gaan! Best oneerlijk tegenover hem Maarja!

Ow meiden ik ben ook zo ongeduldig!!! Hihi

16. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    ik wil even niet aan de vorige bevalling denken en hoe ik er vanaf ben gekomen. Ik was heel relaxt nu maar ik ben al een paar weken ineens erg aan het stressen. Nu ging de ontsluitingsfase gelukkig mega snel dus dat zal waarschijnlijk nu ook wel weer zo zijn

Babbelboxje en kimmmmmm vinden dit leuk.
  17. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Ik ben ingeleid met 40.7 mijn baarmoedermond wilde niet week worden Dus daar kreeg ik pilletjes voor en toen zijn 's nachts spontaan mijn vliezen gebroken om 00:15...
    40 minuten per se was de Baby er om 07:57
    Zes zeven uurtjes gedaan over 10 centimeter ontsluiting...
    Been weeën buik weeen en rugweeën..( niet heel erg lekker kan ik je vertellen )
    Ik had geen hechtingen en mijn kraamhulp had mij weeën thee gegeven dus mijn naweeën waren er nauwelijks...

En wat de stuwing van mijn borsten betreft ik droeg een hele strakke sportbh met Chinese of witte kool gekneusde uit koelkast

En voor de aambeien kreeg ik lidocaine super spul

18. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Hier ging de eerste bevalling ook heel snel. Wel een paar hechtingen gehad. Maar viel uiteindelijk wel mee. Om 11 uur savonds voelde ik de eerste wee en om 07.31 was ze geboren. Hoop nu weer zo snel. Hoop echt dat uk snel komt. Voel me echt niet lekker.

Qua stuwing na de bevalling heb ik maar 1 dag wat gehad en niet echt wat gemerkt. Was er zo vanaf gelukkig.
    Qua poepen durfde ik ook niet de eerste dagen maar viel wel mee de eerste keer gelukkig. Komt meer omdat je hechtingen hebt en bang bent dat het echt pijn doet.

Voor de aambeien heb ik curanol gehad. Gebruik ik nu ook alweer een tijd de zalf. Heb nu een grote :( maar helpt nu niet echt donderdag aan de vk vragen of ik ook de tabletten erbij mag slikken en of het zin heeft zo voor de bevalling.

19. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Me vent is werken met kind is bij oma en de verveling slaat toe en het is pas 11:15.....

20. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Mijn 1e bevalling: 37+6 braken de vliezen. 38+1 geboren. Zat muurvast. Geknipt en vacuümpomp en tang. Was soort horror decor die kamer nadat ze eruit was. Er werd op een of andere knop gedrukt met rood alarm licht. 5 artsen stormden de kamer in en begonnen met de reanimatie en weg was ze... werd ze meegenomen. Mijn vriend er achteraan. En ik? Ik vroeg om een kop koffie...

Deel Deze Pagina