**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Bij mij is het ook 80 euro maar dat geld alleen voor een elektrische kolf en ook gewoon na de zwangerschap. Gaat per jaar...
    Ik heb er wel al 1 gekocht. Een dubbele elektrische handkolf. Die wilde ik graag hebben. Ben benieuwd straks.

2. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb dit keer helemaal geen nesteldrang bij de eerste wel maar ik ben nu gewoon blij als ik even kan zitten zonder iets te doen...

Babbelboxje vindt dit leuk.
  3. Pitahaya

Ook prima toch? Geniet er lekker van!

kimmmmmm vindt dit leuk.
  4. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Welke heb je gekocht? Ik heb alleen ooit een elektrische gehuurd in het begin bij mijn dochter. Ben me beetje aan het oriënteren maar wil eerst even kijken of het allemaal gaat lukken.

5. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Zou hij iets voelen?? Vandaag de hele dag zo aanhankelijk.

Bijgevoegde bestanden:

6. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Dacht ik gister ook met de kat! Maar hier nog alles rustig! Hihihi!

7. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Vanmorgen even aan CTG gehangen en een echo vanwege minder leven. Ik trek nooit zo snel aan de bel dus ik wist nu dat het echt weinig beweging was maar alles is gelukkig goed. Dacht het dit keer te ontspringen maar toch nog wel even op het laatste moment :p ik hoorde iemand op de afdeling ook lekker gillen tijdens het persen, iets wat ik nu echt nog niet wilde horen Hahaha.

In Mn vluchtigheid net iets over Borstkolven gelezen. Ik heb een dubbele elektrische maar die doet vreemd dus ik had voor de zekerheid bij de omring winkel gevraagd hoe duur het daar was. 2,50 per dag huren en ik krijg zelf 75 eu vergoed. Maar kopen is natuurlijk altijd een optie, ik vond deze die ik had heel fijn.

8. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Fijn dat alles goed was! Ik ben ook niet zon beller! Moet zeggen dat ik aan het twijfelen ben aangezien ik de kleine wel echt minder voel! Maar ik ben zelf ook zo beroerd! Dat ik eigenlijk geen zin heb in een ritje ziekenhuis en alle toeters en bellen! Dus ga het nog een uurtje aankijken

9. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    hopeloos:roflmao::roflmao::roflmao:

Babbelboxje en Kimjoy vinden dit leuk.
  10. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    heb echt nergens zin in vandaag en kijk iedereen....lekker mijn huis uit...loodgieters zijn er voor de verwarming vanaf 08:00 - nu , ik wil ook eigenlijk niemand om me heen hebben.

zag net ineens 100 krassen op mijn borst terwijl mijn nagels kort zijn...snap er niks van..en zoveel pijn rond mijn baarmoeder en onderrug momenteel...liezen...alles doet pijn...:(

11. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Die van mij is zo ongelofelijk onnozel dat ie volgens mij niets doorheeft. Liefst springt hij me in de armen. Maar is ook pas 14,5 mmd oud. Ben benieuwd hoe het straks met de baby gaat... en nog erger kraamzorg.
    Hij ligt wel steeds bij de box.

Bijgevoegde bestanden:

12. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    voelt soms net alsof ze met allerlei scherpe dingen wil uitbreken van onderen:(

kimmmmmm vindt dit leuk.
  13. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    oh leuk die honden.. onze duitser gedraagt zich , zoals ik me voel...hij zondert zich af..sinds gisteren

Kimjoy vindt dit leuk.
  14. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Snap ik, het kost zoveel energie vooral als je niet lekker bent. Ik kreeg als advies een beetje poeren en contact maken kijken hoe de baby erop reageert. Geen reactie dan gewoon bellen

Kimjoy vindt dit leuk.
  15. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hier een lekkere productieve dag gehad. 3 verdiepingen schoon, beide tuinen aangepakt, toiletten gedaan, ramen opnieuw van hondenkwijl ontdaan, boodschappen en de was.
    Kind is ook weer de hort op dus nu even relaxt op de bank.

Er staat nu nauwelijks meer wat op mijn lijstje van dingen die ik nog kan/wil doen.
    Dus het wordt toch echt babytijd zo ongeveer.

Deze keer geen kolf nodig gelukkig. Had er de vorige keer eentje gehuurd voor het begin op advies van kraamzorg. Was een dubbele elektrische met aardig wat power. Daarna ongeveer 10-12 weken alle voedingen gekolft met een medela elektrische kolf.

16. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Jeetje goed bezig zeg!!! Ow ik zou willen dat ik het kon

17. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Haha bij onze dochter was onze hond ook net een jaar en mega onstuimig. Toen ze er eenmaal was was hij zooo lief en rustig voor haar echt bijzonder. Ondertussen nu 3.5 jaar en stuk rustiger. Hij is vooral een knuffelkont bij mijn man niet zo bij mij. Wel wil hij er altijd bij zijn waar we ook zijn (behalve in de nacht haha hij mag niet naar boven)

18. Pitahaya

Ik heb de horigen chiture gekocht. Heb er goede verhalen over gelezen. Ben enorm benieuwd!

Tann vindt dit leuk.
  19. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Boebels jeetje jij bent nog fanatiek! Nog veel meer gedaan als ik gisteren!

Straks een verkeerde beweging gemaakt.. of dit is het laatste stukje indalen ofzo. Maar menstruatiekrampen onderin en als ik loop felle steken down under. Niet fijn.

20. trillian

trillian Actief lid

21 jun 2011
    230
    307
    63
    Vrouw
    Omgeving Den Haag
    @Tann Ik heb voor mijn eerste destijds de medela freestyle gekocht. Topding. Geen stopcontact nodig. Je kunt m dubbel en enkelzijdig gebruiken en makkelijk schoon te maken. Schoonzusje en een vriendin hebben hem tussendoor nog geleend, maar doet t nog helemaal prima (na 6!! jaar). Alleen wel bij iedere nieuwe gebruikster even nieuwe slangetjes kopen ivm hygiëne.

Hier allemaal asthma en aanverwante allergieën in schoonfamilie en koemelk intolerantie/allergie in mijn eigen fam, dus die investering vond ik het destijds dubbel en dwars waard.

Tann en Kimjoy vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina