Duurt alweer 5 dagen voordat er iemand in actie komt hè. Zal er een Valentijns baby komen? Ik hoop op 18-2-18
Je kunt door de hormonen in je slaap je banden verrekken! Rusten afwisselen met bungelen met je nemen helpt!
@Lena1982 owjee sterkte!! Niet fijn @Burb1988 ik herken het. Onze dochter is ook zo. Ze is 3 van oktober maar zo bijdehand en weet zoveel en kan zoveel. We staan vaak ook met onze mond vol tanden als je der hoord praten. Het kan wel een kind van 7 zijn zo goed praat ze. Op de psz lag ze met de toetsjes ook al boven het gemiddelde met een paar dingen. Ochja wel leuk. Alleen gaat het zooo snel. Benieuwd met de 2e uk.
Ik wil ook wat vragen voordat ik de verloskundige ga bellen De baby is rustig maar ik voel haar zo nu en dan wel bewegen maar ik heb de hele dag al zo'n druk op mijn vagina...met scherpe steken... iemand een idee... au !
De steken zijn van het indalen, baby kan dan wel wat rustiger zijn maar echr alrijd bellen als je ongerust bent!
Happy Valentinesday! Wij hebben lekker Valentijns cupcakes gemaakt voor papa en hij krijgt er een kaartje bij. Simpel zoals ik vind dat het hoort te zijn of ben ik gewoon makkelijk Ik heb ingezet op 22 febr trouwens haha
Ik voelde m hier vd week ook n stuk minder heftig... Gister bij vk werd gezegd: Dat je "even" 2uurtje op je linkerzijdr moest gaan liggen..en in die 2uur moet je m minimaal 10x voelen (10bewegingentjes)
Zijn jullie mannen ook zooo zenuwachtig? Mijn man kijkt de baby er bijna uit. Gisterenavond bleef hij maar zeggen dat de baby vannacht moest komen. Vervolgens denk ik bij elke plasbeurt in de nacht; is mijn bed al nat? Voel ik iets in mijn buik? Gets, ik was zelf super relaxed maar manlief maakt mij zenuwachtig met zijn gezenuw. Kind gaat gewoon niet komen voor de 41 weken. Zit prima daar binnen. Manlief maar wat vaker wegsturen .
Hahaha lekker handig dat ie je ermee aansteekt. Hier gaf manlief laatst ook toe dat het toch wel spannend is. Maar hij laat het niet echt merken. Mensen wat een lekker weer he!? Zit lekker (met jas aan) in het zonnetje.
Haha, Nou hier niet hoor! :/ Soms vergeet ie wel eens volgens mij dat t "ieder moment" kan komen! Hehe
Heel herkenbaar! Probeert me ook voor te bereiden op een bevalling die tegen kan vallen enzo maar dat werkt juist averechts bij mij haha
Nou op zich het minder bewegen vind ik niet zo heel erg want over het algemeen is het om de dag dan is ze heel druk dan is ze wat rustiger dan is het druk dan is ze wat rustiger maar ik heb nu gewoon al de hele dag erg pijn dus ik ben toch even gegaan Ze heeft gevoeld Ik heb geen ontsluiting mijn baarmoedermond was wel week en daar ben ik blij mee want dat was vorige keer niet het geval....
Ik heb vanavond weer controle en wil toch echt vragen of ze niet kan proberen om te strippen. Slapen is drama , moet wel 7 keer per nacht plassen als het niet meer is. Kan ook niet echt meer een houding vinden waarin ik lekker lig. Heb wel af en toe krampen en dan hoop ik dat het doorzet. Maar helaas Net even op de fiets naar de bakker met kind pfff nou het is 5 minuutjes maar ben kapot en mijn heup doet zo zeer Zo nu stop ik met klagen haha
Hier voel ik ukkie vandaag bijna niet. Een enkele leer zachtjes maar verder niks. Kan misschien te maken hebben dat ik veel gedaan heb. Nu rustig op de bank. Hopen dat het beter word. Wel weer zo een zeurend gevoel onderin. Morgen naar de vk eens vragen of ze kan kijken of ik al iets van ontsluiting heb. Kan niet meer.
Mijn man begint het ook wel spannend te vinden. Vraagt elke dag of ik al verandering voel en of ik het idee heb dat het gaat beginnen haha. Ik heb zelf sterk het vermoeden overtijd te gaan.. Linkerzijde word altijd aanbevolen. Dan schijn je de beste bloedtoevoer naar de baby te hebben.