Hahaha die stuur ik net ook door naar mijn man! Niet dat we echt iets nodig hebben. En weer heeft mijn dochter de bed onder gesmeerd met kak! Iemand die haar wilt hebben? Zo klaar mee... @Roosje-5 gefeliciteerd!!
He draaikont! Dat zit niet mee! Pfff! Wat betreft kleertjes die heb ik echt meer dan zat! Hahah dus ik kijk ook dit meer! Past nu al niet in de kast!!
Pff, hier vandaag echt een off day. Grr. Baal echt van mezelf. Ben moe en loop weer te schransen waardoor ik nog moeier word en ben beetje geirriteerd aan het doen tegen zoontje.... Blegh.
Ooooh wat een drama eigenlijk wel.. dit wil je echt niet meer. Huilen zal je nader staan tot lachen. Je zult al wel van alles geprobeerd hebben hè. Heeft ze al interesse in een potje? wc?
Zo gister stond ik in de supermarkt in de rij van de kassa. Mn oren en ogen stonden te klapperen: meisje achter mij begint met de caissière in gesprek over hun wilde uitgaansweekend (beeld je in: einde van de rij zo’n 4 meter van elkaar af) Meid heeft dr zoontje van ik gok 6-9 maand op dr heup. Vervolgens gaat de kassa naast ons open en deze meid kon als eerste aansluiten. Gesprek wordt vervolgd en iedereen kan ervan mee genieten. DAN: legt ze ineens haar baby op de grond!!!!!!!!! Om vervolgens rustig haar boodschappen in te pakken en haar gesprek te vervolgen over het mega nachtje. Sorry. Op de grond leggen????? En je tijd voor al die andere dingen nemen?!!!!! Als hoogzwangere vrouw wilde ik er eigenlijk wat van zeggen maar ik heb me ingehouden
Maakt niet uit.. maak je t morgen weer goed met smoothies en knuffelsessies. Die kleintjes zijn slimmer dan we denken...
@Lena1982 nee dat interesseert haar niks! Het is werkelijk hopeloos en lijkt het alleen bij mij te doen. Maar dat zal wel toeval zijn... En inderdaad ik kon wel janken... @piscean knap dat je je mond hebt gehouden. Wat een tokkie’s bestaan er toch... en je kind op de grond leggen? Wauw....heel bijzonder. Ik verbaas me soms ook echt wat voor volk er bij de verloskundige/ gyn loopt. Echt niet dat ik de perfecte moeder ben. Verre van dat! Maar een tijdje terug zaten er 2 waarvan er iig 1 om 10 uur in de ochtend al meurde naar wiet. Ik zou voor 5 van de 10 gezinnen daar al bij voorbaat jeugdzorg inschakelen. Gewoon mensen met slechte hygiëne of gewoon verwaarloosd. Bah...woon een beetje in een tokkie buurt. Hahaha
Verschrikkelijk hè? Laatst ook hier in het ziekenhuis. Er stapt een familie uit de lift en wij stappen in. De heleee lift stond blauw van de rook en dat waren geen sigaretten. Voordat we het doorhadden waren de deuren al weer dicht, stonden we met een club zwangere dames in de lift vol wietlucht op de voorlichtingsavond . Er grapte maar dat de baby's een relaxte nacht zouden krijgen. Wie gaat er blowen in een lift in het ziekenhuis. Waarom had dat ding überhaupt geen brandalarm? Tokkies .
Gevonden! @Roosje-5 gefeliciteerd met je verjaardag! Wat gaan jullie hard zeg met kletsen. Kan t niet meer bijhouden. @Draaikont wat een volhoudertje heb jij zeg. Sterkte met schoonmaken.
Ik had de collectie ook al gezien. Tot nu toe ingehouden maar vrees voor een ritje naar zeeman morgen Haha. Heb ook echt niks meer nodig... maar ach mt 62 moet er ook gaan komen uiteindelijk..
Hier nog niet zoveel kleertjes. Morgen even naar de Zeeman als ik mijzelf goed voel. Heb ook nog een cadeaubon van Prenatal. Wil online het 'eerste setje' bestellen. Maar wat trek ik zo'n kindje aan na de bevalling? -romper, mutsje, sokken, trui, broek? -romper, mutsje, boxpakje? -romper, mutsje, sokken, broek, vestje? Kind moet wel enig op de foto staan natuurlijk . Dus dames met ervaring; wat is een wijze combinatie en kan ik dis gaan inslaan. Kindje schat men rond de 3700 gram. Maat 50 of maat 56 ? Alvast bedankt van de onwetende mama .
O. zijn 1e setje was maat 56: romper, broekje, shirt met lange mouwen, broekje, sokjes, slofjes, vestje, mutsje. O. was 52.5cm en 3840gram. Kleding nog wel iets te groot maar dat duurde niet lang voor het goed zat.
Gewoon wat je mooi vind! Zal wel iig 2 setjes maat 50 hebben. Als je meer nodig hebt is het zo besteld of je stuurt iemand naar de winkel. Wij moesten flink inslaan nog. Maar echt koop wat je mooi vind. Omslag rompers en shirts vond ik wel handig trouwens die hoef je niet over het hoofd aan te trekken. Prettig voor jou en baby! Boxpakjes vond ik ook fijn. Heb veel kleine Maatjes van noppies. Gewoon omdat ik het persoonlijk mooi vond en goede kwaliteit. Maar smaken verschillen natuurlijk ... Heb bij de eerste zoveel meegenomen om aan te doen. Nu 2 setjes 44 en 2 50.
Ja best lekker. Zondag was het even spannend. Ze had nog veel vruchtwater in haar maag waardoor ze alleen maar bleef spugen en niet meer wilde drinken. Ze was afgevallen naar 3300 gram. Even gekolft en dat gegeven en s avonds ging ze weer drinken. En gister ook de hele dag en vanmorgen was ze 100 gram gegroeid. Dus heel trots op haar. Vandaag stuwing dus een fijn groentetuintje op m'n borsten haha. Wat een uitvinding is dat. Tip voor jullie allemaal laat witte kool halen voor je stuwing. Het is heerlijk! Verder mag ik helaas nog steeds m'n bed niet uit. Zelfstandig lopen lukt ook nog niet. Jammer maar is niet anders. Ik geniet met volle teugen! Ik ben erg afhankelijk en kan alleen maar voeden. Verder niks. Gister even een luier verschoont omdat ik even mocht zitten op een stoel naast m'n bed. Ach alles voor het goede doel. Gelukkig is het nog geen voorjaar zullen we maar denken. @kleding: 2x maatje 50 en 56 romper+boxpakje sokjes en mutsje. En met dit weer is het lekker als je meerdere mutsjes hebt. Succes allemaal met de laatste loodjes. Zet um op jullie zijn toppers!
Bij m’n zoontje had ik 50 en 56 mee. In beide verzoop hij dus maat 44 veel bijgekocht. Hij was 49 cm en 2840 gram. Zijn verhouding was kang en slank en dat heeft hij nog. Hierdoor lang mt 44/50 gepast. Vind het nu ook lastig inschatten. Dochterlief lijkt ook redelijke benen te hebben, een iniemini hoofdje en een dikke buik. Verwacht 3500 ongeveer. Ik ga voor mt 50 nu en zie het verder wel. Wel mutsjes in alle maten (ook mt 44) omdat ze een koppie lijkt te hebben. Heb nu 2 setjes van broekje en shirtje met lange mouw, overslagrompertjes in 2 maten, een vest/jas en sokjes en mutsjes. Weet nog dat ik bij de eerste het heel belangrijk vond maar nu gewoon maar wat gepakt Haha.
Oh wat naar dat je nog niet veel mag maar wat fijn dat ze weer drinkt...je bent een topper dat je toch bv geeft.... de allerbelangrijkste taak.... hopelijk gaat t gauw beter met je... *knuf*