Ooow ik zit me de afgelopen 2 uur echt te verbijten bij mijn ouders. Zo' steken onderin en menatruatiekrampen. Geen echt wee gevoel maar echt zeurende pijn. Pffdd zo naar huis met dochter en even in bad denk ik
Hier vind vriend het ook wel spannend. Hij is ook blij als de kleine er is. Heeft ook wel zoiets laat maar komen. Maar ook vooral voor mij omdat ik lichamelijk helemaal op ben. We zijn ook benieuwd hoe snel het nu gaat.
Doen ze dat bij jou al, strippen met 39 weken? Meis, kom op hoor!! Hier vandaag naar open dag geweest van 3 basisscholen voor mijn zoontje. Ze vroegen hoe ver ik was en toen ik zei al bijna 39 weken, vielen ze van hun stoel. Ze vonden het een klein buikje. Dat hoor ik van meerdere mensen. Verloskundige zegt het ook. Ik hoop echt dat ukkie niet te klein is dadelijk. Morgen moet ik weer naar de vk, ben benieuwd. Hier is hij nu juist enorm druk in mijn buik. Wel fijn. Maar ook inderdaad veel indalingsweeen. Heb niet echt meer dat zeurende gevoel. Dat heeft dus niet doorgezet. Ik moet nog 1 keukenkastje schoonmaken en dan is het huis gewoon tip-top. Jemig, is nog nooit zo schoon/netjes/opgeruimd geweest hier. Net wel weer 1 wasje erin gedaan want ja, dat is dan wel iets wat elke dag moet. Wij doen ook wasbare luiers dus veel was! Maar ach.... beetje was vouwen op de bank is niet zo erg. Manlief is vandaag vrij en is nu even lekker met zoontje naar de kinderboerderij. Daar riep hij al dagen om.
Dat weet ik dus niet hahaha maar kan het altijd vragen , nee heb ik en ja kan ik krijgen toch Waarschijnlijk heeft strippen toch geen zin , bij de eerste ook 4 x gestript en gewoon ingeleid met 41+6.
Ja heb nu weer een kuur gekregen. En na uren gejankt te hebben er aan toe gegeven dat ik morgen en overmorgen niet voor mijn dochter van 3 kan zorgen dus ze gaat morgen uit logeren. Voel me er zoooooo vreselijk schuldig om. Bah bah. Klote hormonen zo op t einde.
Och lieve meid, voel je niet schuldig! Ze gaat grote zus worden, dat maakt alles goed. Zorg eerst maar eens goed voor jezelf. Kun je na de bevalling veel beter voor de kindjes samen zorgen. Neem je rust.
Ach meis, rustig aan! Ik denk altijd zo: Op die manier heeft zij een fijne dag. Misschien wel leuker dan als ze bij mama zou zitten op het moment. Dus je doet haar er alleen maar een plezier mee, en jezelf ook. Echt, gun jezelf dit nog een lekker!!
Waarom voel je je daar schuldig over? Ik zal wel ontaarde moeder zijn maar heerlijk toch! Zij genieten bij oma en jij bijkomen Ik zie t probleem niet en zou nog ff genieten van de rust nu t nog kan haha
@Lena1982 ach sterkte Meis! Dat schuldig voelen is zo herkenbaar. Voel me ook overal schuldig over tegenover mijn dochter. Het is alleen je eigen gevoel en je dochter ziet het waarschijnlijk als leuk uitje. Sterkte en nog even volhouden!!! Je kan het
@Lena1982 balen meis!! Snap je frustratie! Eerlijk gaat onze dochter ook veel weg hoor maar gelukkig vindt ze die extra aandacht wel.leuk juist. De opa's En oma's doen allemaal.leuke dingen met haar en dat is voor haar leuker dan ik die sjaggie op de bank hangt. Ik heb ook schuldgevoel hoor maar ik denk dat mijn dochter het zelf helemaal niet zo ziet. Als ze wakker is vraagt ze al naar welke opa en oma we gaan... Haha oeps
haha ja die mannen....wij hebben nu ingezet op 24 feb...ook schoonmoeder doet mee...ik duw er een kurk in
hier extreme vorm van nesteldrang...als in alles moet af voor volgende week inclusief de vloer eruit.. lachen gisteren, er was geegaliseerd en ik kon niet naar de wc...en ik moest zo nodig...dus ik wou springen van de woonkamer naar de wc....ik nam al een aanloop maar mijn man hield me tegen...toen om het sneller te laten gebeuren zelf alle planken eruit gerukt handen zijn nu toe aan een manicure... huis is een puinzooi maar woensdag komt het pvc en ik denk maar zo jezus is in een stal geboren....mijn meisje kan wel in een krot geboren worden
Ah @Lena1982 Niet zo hard zijn voor jezelf. Is ook zwaar zo aan het eind. Je dochter zal het echt niet erg vinden om uit logeren te gaan. Neem lekker de tijd voor jezelf! Niks mis mee.
doen ze bij mijn verloskundige praktijk ook vanaf 38 weken volgende week word ik ook gestript. Ze weten hoe ik vanaf 20 weken heb getobt , maar ja werkt maar bij 10% en ik heb dan het termijn bereikt dat dochter werd geboren heb er goed over nagedacht...met man over gepraat...dus ik ben er 100% van overtuigd dat ik het graag wil proberen . maar je moet wel ontsluiting hebben..dus dat word dan gecontroleerd. morgen word er gekeken naar mijn baarmoedermond...hij is volgens mij verzakt...voelt heel raar en pijnlijk aan...ben dus helemaal klaar met deze zwangerschap...uitraard hoop ik dat de natuur zelf zijn werk doet volgende week
ik vind dat altijd van die lompe opmerkingen...over de grote van je buik. niks van aantrekken hoor...en bekijk het zo...je kan veel meer met een kleinere buik als met een grote...je kindje groeit toch goed? nu is mijn buik groter als bij mijn dochter en toch lag ze met 30 weken iets onder het gemiddelde...wel weer goed gegroeid hoor... maar bij dochterlief had ik geen.buik en was ze met 39 weken 50 cm en 3135 gram dus toch een 7 ponder als ze de 40 had gehaald...en ze is nu een gezonde hollandse meid...die van eten houd
mijn dochter hangt nu extreem aan mij...zegt tegen de juf en haar gastouder dat ze naar mama toe wil omdat ze moe is...heb nu een week rust ingelast voor haar en voor mij... scheelt dat ze wat zelfstandiger word....nog 4 maanden dan is ze 3 Jaar. Aangezien ook zij zo moe en hangerig is dan houden we het samen rustig