**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
  2. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    waiting-for-this-baby-is-like-picking-up-someone-from-19962805.png

Maralena, Melon, Powerwoman en 10 anderen vinden dit leuk.
  3. roever

roever Niet meer actief

Morning!

Hebben jullie ook zo'n heeeeerlijk zonnetje buiten!!! :D
    Kikker daar direct weer van op!
    Naast het feit dat we allen heeeeerlijk hebben geslapen!:cool:

Alhoewel... manlief was uurtje eerder vrij en half 1 thuis. En ze hadden heerlijk shoarma gegeten met elkaar.
    Ik lag echt half in coma toen hij zachtjes in bed kroop en ik met mn slaapkop, wilde m nog een kus geven....
    Brrrrrr........ in 1 klap wakker van die ranzige knoflookstank!!!

Straks gezellig zoonlief in zn skipak heisen en heerlijk naar buiten beetje aankeutelen in ons nieuwe/toekomstige tuin! :rolleyes::D
    Voor nu op dit momemt heb ik me er maar aan overgeven dat t nog zeker 3 weken duurt eer de kleine zich meld......:|

(Haha kan morgen uiteraard weer anders zijn!!!):roflmao:

Hele fijne dag gewenst allemaal... ondanks alles!

Myhappyfamily, Babbelboxje en Baloo vinden dit leuk.
  4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nou, hier alles nog rustig hoor!

Ik kom even mijn 39 weken dansje doen. Echt bizar!!

5. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Hier ook nog alles rustig.
    Vanmiddag lunchen met een vriendinnetje :).
    Dan zit ik weer het hele weekend met manlief thuis :roflmao:.
    Besloten dat ik iets moet doen met mijn handen. Haken en breien vallen pertinent af(want; motoriek van een kleuter). Toen dacht ik gisteren ineens; ik ga punniken!!! Er bestaat niks simpelers geloof ik :p.
    Vandaag eens zoeken in huis naar een punnikklosje :D.

Meiske2015, Lena1982, Babbelboxje en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Haha zat ook al te denken om maar een hobby te zoeken. Dan voel je de verveling minder. Was in staat in van de week het kleurboek van mijn zoon te pakkeno_O
    Pfff wachten duurt lang. Straks komen mijn ouders langs en pikken mijn zoon op uit school. Daarna hapje eten en gaan hun op pad. Dus vanmiddag een leeg en stil huis. Ga denk ik maar even op mijn werk buurten ofzo
    Oh ja en naar de verloskundige. Zou t bijna vergeten :oops:

7. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Goed!! 'S nachts laat ze er 4 uur tussen zitten dus dat is echt fijn. Overdag laten we haar om de 3 uur komen omdat ze wat afgevallen was, dus kan ze mooi groeien.
    Verder is ze een hele rustige en tevreden baby die zo ontzettend veel slaapt.
    Kan niet wachten tot ze wat meer wakker is.
    De oudste is echt een lieve grote zus, al is ze pas anderhalf jaar als ze 's ochtends wakker wordt vraagt ze als eerste of: baby? Of: Laula (Lauren:roflmao:) Echt te schattig.

Maralena, Powerwoman, roever en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

En weer een nacht voorbij, ik kan geen stap meer zetten, heb t idee dat ze er uit valt en als ze zich beweegt doet alles zo pijn.. Nog max 5 nachtjes en dan hebben we haar in de armen.
    Mijn dochter blijft nog een nachtje bij mijn ouders, wilde ze zelf, nou ja prima.
    Heb mega zak op marktplaats gekocht met dure merkkleding voor haar, ga ik zo maar eens uitzoeken en wassen!
    Fijne, zonnige, dag allemaal!!!!!

9. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Wij hebben echt de meest knullige hobby in dit soort situaties: legpuzzels!! :roflmao:

Komt omdat tijdens mijn vorige zwangerschap de weeën zo lang duurden dat we maar gingen puzzelen. Was best grappig, nog nooit in zulke gekke houdingen staan puzzelen:rolleyes:

10. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    O en het herstel gaat ook super goed. Eergisteren even voor het eerst naar buiten geweest en gisteren even met zijn 4tjes naar de winkel geweest.
    Ging goed al ben ik daarna wel meer moe, Maarja ben allang blij dat ik weer wat mobieler ben en niet meer kreupel :roflmao:
    Nog ff meiden en dan zit het er voor jullie ook op!!

Maralena, Melon, roever en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Haha ik ken het. Ik ben sinds mijn verlieft met mijn moeder aan het puzzelen. Dan denk ik tenminste even ergens anders aan. Ik vind het heerlijk haha

Babbelboxje vindt dit leuk.
  12. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hai meiden, hier redelijke nacht maar nog steeds moe Hihi! Hier als hobby naaien met het naaimachine tijdens de zwangerschap van me dochter mee begonnen daarna doodgebloed en nu weer opgepakt! Hahah maar vandaag ben ik te moe! We mogen zo in klas gaan kijken bij onze dochter! En daarna ga ik een filmpje met dr kijken! Zonde van het mooie waar maar ik kan het niet opbrengen vandaag!

13. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Ohh die vermoeidheid!!! Vreselijk..ik verplicht mezelf wel elke dag om een stuk te gaan lopen..al is het ff naar de winkel! Krijg juist klachten als ik niks doe! Straks eerst naar de vk en vanmiddag met de jongens wat kleur/leerboeken scoren! Hebben hun ook weer wat te doen!

Baloo vindt dit leuk.
  14. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Heerlijk met zoontje tot 9 uur in bed gelegen met de tv aan vanmorgen, het is prachtig weer buiten dus straks maar eens even een wandeling maken haha

Hier is alles nog rustig helaas maar had niet anders verwacht, volgens de verloskundige heb ik gewoon een wat langere draagtijd :(

Ik heb kleurboeken voor volwassenen en daar kan ik me echt uren mee vermaken.
    Word er rustig van

15. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Popidepi ahhh fijn dat alles zo goed gaat :D

Heerlijk nu dat het lekker weer is en even met de kleine naar buiten kan!

@Sjors84 ik wil ook heel graag in bad bevallen. Bij mijn dochter uiteindelijk niet gelukt. In dat ziekenhuis was het een normaal bad zeg maar. Wel vrijstaand. Maar ziekenhuis waar ik nu ga hebben ze echt een bevalbad. Dat is wel fijn. Hoop dat het echt gaat lukken. Lijkt me zo mooi mijn kindje zelf aanpakken als het geboren word en het nog even onder water houden!

Sjors84 vindt dit leuk.
  16. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Hier best een goede nacht gehad. Vriend is bij zijn ouders gaan slapen. Heeft zijn amandelen ontstoken en maakt snachts geluiden niet normaal. Kan hij niks aan doen natuurlijk. Maar waardoor ik al 2x op de bank heb geslapen en erna overal last had. Hij voelde zich erg schuldig en is een nachtje bij zijn ouders gaan slapen. Gelukkig beide nu een goede nacht gehad. Al was dochterlief vannacht wel wakker. Is wat bang aan het worden in het donker geloof ik.

17. Leooonie

Leooonie Bekend lid

26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Hoi lief dat je het vraagt! Wij hebben onze kleine man sinds maandagavond eindelijk thuis! We genieten volop al is het soms wel pittig

Pitahaya, Maralena, Powerwoman en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Fijn de goede berichten van jullie @Leooonie en @Popidepi!!
    Lekker genieten van jullie ukkies ❤️

Ik heb niet echt hobby’s.
    Gun mezelf er geen tijd voor haha.
    Heb wel voor de baby een dekentje gehaakt. Vond ik al heel wat haha.
    Wil ook nog wel eens puzzelen of diamond painting doen maar verder houd het wel op.

Wij zijn net even naar de markt gelopen. Die is hier om de hoek. Lekker in het zonnetje gelopen en vers brood meegenomen. Heb nu al zin in de lunch haha.

19. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ohhh ja heerlijk met dit zonnetje lekker wandelen! Laat die lunch je maar lekker smaken!!

Meiske2015 vindt dit leuk.
  20. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

@Myhappyfamily in ons zkh hebben ze ook een gewoon bad! Zo rechte zeg maar..ik hwb gevraagt of ik daar ook in kan bevallen en mijn vk vind dat prima! Ben benieuwd of het gaat lukken!

Net bij de vk geweest en mijn mannen zeiden dan Thomas maar eens de tunnel naar buiten moest zoeken haha ;)
    Verder maar even gevraagd of hij groot is want bij de echo met 34 weken zeiden ze dat hij een week voor liep :| maar meneer is iets onder gemiddeld! Geschatte geboorte gewicht 3400. Ik doe het ervoor :p

Deel Deze Pagina