Wat heerlijk voor je @Popidepi! Zo fijn als je paar uurtjes kan slapen ‘s nachts. Balen voor jou @Lena1982. Hopelijk gaan ze toch wat ondernemen vandaag. Die paar dagen maakt ook niet uit. @Jaly zou in ieder geval bellen om te overleggen. @LolaJames dat is zeker niet te hopen! Wil je er niet ook nog bij hebben.
@Popidepi, HOE dan? Kan ik mijn baby even bij jou laten logeren? Misschien als ze het goede voorbeeld ziet.... Nee hoor vandaag komt m'n schoonzus haar Tongriempje klieven. Hopelijk heeft ze dan minder krampjes en kan ze beter slapen. Ze komt bij mij echt om de 3 uur. Klokslag. Echt zo knap Haha. Maar die van 3 uur s nachts mag ze wat mij betreft best overslaan @Lena1982, spannend hoor. Ik blijf steeds kijken hier hoe het met je gaat haha
Ok mijn zoontje slaapt altijd tot een uur of half 8 / 8 uur ( weet het ik ben verwend) Ik zeg voor de grap tegen mijn vriend: nu hij weet hoe hij eruit moet zal hij ook wel een keer eerder naast het bed staan. Ik had mijn mond moeten houden : 05:15 vanmorgen Ik dacht echt neeeeeeeeeee niet nu al haha Terug gelegd maar stond er met een half uur weer, nou ja dan maar even bij ons in bed
Gister na het drinken van bitter lemon geen baby hoor! HWhahha bij m’n eerste was dat heel toevallig wel het geval Vandaag 39 weken! YES!!
Ja mag ook niet klagen. Vannacht was het alleen echt een kabaal. Ze bleef maar kreunen en onrustig. Dus ik doe gezellig met jullie mee qua slaapuren Haha.
Haha, gister en eergister trouwens alles binnen gekregen van alieexpress Alleen die maten!!! Hahaha Hadden vet cute rompertje met mutsje en broekje voor spruit 2.... Alleen dat broekje past grote broer nu nog wel volgens mij!!
Wij hebben een timer op de gang lamp! Die gaat altijd om 7 uur aan en dan weten de jongens dat ze het bed uit mogen. Ze slapen ook echt niet langer..van 7 tot 7 vind ik ook meer dan genoeg! Sinds ik slecht slaap echt gebroken ben na een hele week gaat manlief in het weekend lekker met de kids naar beneden en boodschapjes doen etc. Ik kom net mijn bed uit rollen..nog steeds helemaal kapot maar wat is het lekker om even in bed te blijven! Vraagje voor jullie: Hoe doen jullie dat ik de kraamweek? Gaat je hubbie die week werken zodat hij langer vrij is daarna? Of blijft hij er gewoon bij. Ik ben zelf niet zo van de kraamvisite..en wil dat ook uitstellen tot dat we een beetje aan de nieuwe samenstelling gewend zijn!
Haha erg hè! Kreeg gisteren mijn kleren binnen. Pakje van 0 tot 3 maanden past mijn dochter van 2 nog!
hier gisteravond kramp en diaree, vannacht rust en vanmorgen weer kramp komt en gaat, maar geen regelmaat + weer slijm verloren... kramp kwam ook in bad weer opzetten...maar ik denk dat het volgende week pas gaat gebeuren op zijn vroegst
Hahaha ja ik bestel ook niks bij Ali zonder de recensies van de nederlanders te lezen. Mijn man is thuis tijdens de kraamweek, en met een beetje geluk de 2 weken erna ook.
@Sjors84 mijn man gaat werken in de kraamweek en neemt daarna 2 weken vrij. Die maten van AliExpress kunnen wel echt een ramp zijn ja haha. Valt vaak heel groot. Je kunt bij de beschrijving wel lezen hoe de maten vallen.
Mijn vriend is ook thuis met de kraamweek.... en ik ga dit keer ook niet zo snel bezoek doen...familie mag komen als ik nog in het ziekenhuis ligt daarna wil ik de eerste twee drie dagen niemand zien omdat ik gewoon wil dat die kleine en de baby aan elkaar wennen... En ook gewoon die kleine de aandacht geven en niet alleen de baby.. Wilde de kaartjes ook later versturen dan de eerste keer...
Ja geen idee dus! Vooheen zette we gewoon de wekker en kwam ze voor de wekker. Maar ze krijgt nu meer voeding omdat ze teveel af viel dus denk gewoon dat ze langer verzadigd is en hierdoor wat langer slaapt. Met om de 3 uur was ik ookal blij hoor. En wie weet komt ze vannacht wel weer om de 3 uur en was dit maar eenmalig. Was gewoon eventjes trots haha. Overdag laten we haar wel om de 3 uur komen maar ze slaapt zooooo veel dat ze gewoon dus bijna niet wakker is, ook niet voor de fles. Hooguit een paar minuten als we haar luier doen. Kan niet wachten tot ze wat ouder is en wat meer wakker is. Was even vergeten hoeveel die hele kleintjes slapen op een dag. Maarja hierdoor is het wel makkelijker om erin te komen en ben ik niet de hele tijd met de baby bezig maar kan ik de oudste ook gewoon genoeg aandacht geven.
manlief heeft vrij gevraagd maar bij mijn dochter had hij dat ook gedaan en toen ging het last minute niet door...wel veel vrije dagen maar niet 1,5 week achter elkaar...dus we gaan er nu vanuit dat dat ook niet het geval is
Mijn man is zzper en zit midden in een klus. Hangt er eigenlijk dus van af wanneer ze geboren wordt net voor t weekend of in voorjaarsvakantie ? In voorjaarsvakantie hoef ik die andere 2 niet om 8:15 klaar te hebben staan. Ik denk dat als de kraam er is dat ik smorgens de oma's inzet om kids optijd op school te hebben en dan liefst 2de week man thuis. Maar of dat lukt?
@Burb1988 spannend! Benieuwd of het een voorteken is! @Sjors84 waarschijnlijk zal hij na de kraamweek vrij pakken. Maar ligt eraan wanneer ik beval als hij dan amper vrij hoeft te pakken voor een hele week vrij doet hij dat.