**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    B84274A8-71AB-48ED-9782-B28265DA781E.jpeg
    Vandaag 38 weekjes ❤️

Maralena, Baloo, Draaikont en 11 anderen vinden dit leuk.
  2. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Myhappyfamily vindt dit leuk.
  3. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Wat een goede van dat lampje! Die ga ik onthouden Haha. Mijn zoontje komt nu eigenlijk elke keer rond half 9 maar dat zal zo wel veranderen Hahaha.

In de eerste instantie zou hubby de week na de kraamweek vrij nemen maar nu toch maar de kraamweek zelf. Ik hb aangegeven dat ik het even aan kijk hoe ik het wil en zelf aangeef

Sjors84 en Myhappyfamily vinden dit leuk.
  4. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Mijn vent is de kraamweek en de week erna ook vrij. Hij wil zelf de eerste week niet missen en daarnaast vind ik het vooral belangrijk dat er voor mijn zoontje ook genoeg aandacht is. Tweede week ons eigen ritme vinden zonder geneuzel van de kraamhulp en daarna ben ik er ook echt wel weer aan toe mijn eigen ding te doen zonder anderen op mijn lip:rolleyes:

kimmmmmm, Sjors84 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  5. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @kraamweek, ik heb afgewacht tot na dr bevalling om daar een beslissing over te nemen. Omdat ik me zo goed voelde heb in s avonds meteen veel familie laten komen en die kwamen lekker 2 om 2 naar boven. Beeb lag in de wieg en bleef daar liggen. Het hele weekend kwam de rest van de fam en wat vrienden. Maar allemaal 2 om 2. Heb pas dinsdags de kaartjes verstuurd en verteld dat iedereen in de kraamweek welkom was of op ons kraamfeest over een paar weken. Bezoek viel ontzetten mee. Kraamfeest moet nog komen. Eerste week had vriend gewerkt en deze week heeft hij de zaak dichtgegooid. Vanaf volgende week sta ik er weer alleen voor. (Oké wel met een beetje hulp) Heerlijk ik kijk ernaar uit!

Ik zou dus gewoon afwachten hoe je je voelt. Dit had ik dus de eerste bevalling weer niet gekund....

@Popidepi, ja zou ook apetrots zijn hoor haha. Elke keer als ik denk. Ja we hebben een ritme dan gooit ze het weer om. En ja dat slapen heerlijk!

Sjors84 vindt dit leuk.
  6. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Dat lampje is wel een goeie ja.
    Misschien ook maar eens voor kijken. Ze wilde vanochtend al om 05.00 bij ons in bed tv kijken o_O
    Hebben we nog 2 uur kunnen rekken met veel pijn en moeite.
    En het was voor het eerst in weken dat ik nog lekker lag in bed :cry:

Sjors84 vindt dit leuk.
  7. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Gelukkig heb ik ook wat hulp naast mn man en kraamhulp! Oma haalt de jongens nu ook wat vaker van school omdat ik dan even wat rust heb! De kaartjes gaan iig wat later de deur uit...directe familie laten we de dag na de bevalling komen. Hebben we met de jongens ook gedaan..eerst even met zn 5e (klinkt gek) samen lijkt me heel bijzonder!
    Mssn idd even afwachten hoe ik me voel na de bevalling!

8. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    492DB152-A404-4B0E-98B2-4F39334BB389.jpeg

Verse foto van mij haha.

Maralena, piscean, Kimjoy en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Sorry voor alle spanning en sensatie.. maar we zijn op weg naar huis. Met de baby in mn buik. Ze hebben alles onderzocht en zien geen verklaring voor de buikpijn en weeën.

10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Nee joh :(
    Ook geen blaasontsteking oid?

Wat een domper zeg ppff.
    Dat ze de kleine niet gewoon halen. Die weeën doen dus niks?

11. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Wat jammer meid. Dat zal jullie wel even zijn tegengevallen.
    Kruip thuis maar lekker je bed in meid. Over uiterlijk 4 dagen is de baby er!

12. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    @Lena1982 Balen!!! Hopelijk vanaf nu geen pijn meer (tot aan de echte bevalling dan...)

Bij mij alles goed! Bloeddruk van een jonge hinde en geen eiwit meer te vinden.

Kimjoy, Babbelboxje en Baloo vinden dit leuk.
  13. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nog geen baby nieuws hier? Jammer hoor.

Hier ook nog alles rustig. Zoontje werd met 39.1 geboren maar denk niet dat het vandaag nog gaat gebeuren.

kimmmmmm vindt dit leuk.
  14. Jaly

Jaly Actief lid

3 jun 2017
    130
    130
    43
    Bedankt voor het meedenken. Urine was schoon, ook geen eiwit. Waar de krampen dan vandaag komen kon de huisarts ook niet zeggen, waarschijnlijk druk van het kind op de blaas. Ik ben weer gerustgesteld. Hier al de hele week gerommel, maar het zet niet door.

Wat blijven de (meeste) kindertjes allemaal braaf zitten hè?

Babbelboxje vindt dit leuk.
  15. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Dat is ook wat, nouja nog een paar daagjes! Al zullen die wel lang lijken zeker.

Zo fijn een oma die kleinkind even komt wegkapen. Kon ik mooi even ongestoord de woonkamer schoonmaken! En nu lekker met harde buik op de bank, jeej o_O

brocante vindt dit leuk.
  16. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Lena1982 wat een tegenvaller dat het niet heeft doorgezet.

Ik ga vanavond weer een slaapje in het ziekenhuis doen.
    Had ook slaap tabletjes gekregen maar behalve dat ik er sloom van werd deed het niet veel.

Hier ook een naar verhaal van dichtbij! Iemand die ongeveer tegelijk was uitstekend is laatst bevallen maar haar kindje is overleden aan een infecte. Brrrr wat verschrikkelijk he

17. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113

Ja heel naar, laatst ook van dichtbij gehoord. Maar probeer er niet teveel over nadenken hoor, anders maak je jezelf alleen maar gek!

18. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Oh bah @Draaikont :cry:
    Dat is echt te verschrikkelijk voor woorden.
    Wat een verdriet zullen de ouders hebben.

Vervelend voor jou dat de tabletten niet veel deden. Hopelijk kan je vannacht weer goed slapen.

Ik ben ondertussen eigenlijk best geïrriteerd dat ik nog steeds niet bevallen ben :$ had wel gehoopt langer zwanger te zijn dan bij de eerste maar dit had ook niet gehoeven voor mij haha.
    Kom nou meisje!

Babbelboxje vindt dit leuk.
  19. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Hubbie is lekker naar het voetbal! Heb de kids ff voor de tv gepland en zelf ff een lekkere warme douch genomen! Komt er toch opeens colostrum uit mn borsten :0 nou ben ik er helemaal klaar voor...morgen 39 weken! Mooie datum om te komen Thomas

Baloo vindt dit leuk.
  20. Mir78

Mir78 Bekend lid

21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Gelukkig dat alles goed was vandaag Lola. Zeker als je eerder al keer zwangerschapsvergiftiging hebt gehad, toch spannend dan.

Heeft ze inwendig onderzoek gedaan om te kijken of je al ontsluiting hebt? Misschien heeft ze alles wel in werking gezet.

Hier was controle goed, ivm minder leven voelen ook weer ctg gehad. Gelukkig alles goed.

Baloo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina