Vervelen jullie je ook zo? Ik zoek gewoon dingetjes om te doen/kopen Zo heb ik vandaag maar eens oordopjes aangeschaft voorals ik op zaal kom te liggen en een badmuts om mn haar droog te houden als ik weeen opvang in de douche echt, hoe verzin je het.. nu misselijk en ziekjes.. gelukkig zoontje uit logeren bij oma dus even helemaal niks vanavond en morgen.
Geweldig! Ik mag van mijzelf NIKS meer kopen, haha. Beterschap. Hier vandaag flink gepoetst. Daarna even een uurtje op de bank geslapen. Baby was het niet eens met mijn ligging op de rug en begon flink te wiebelen toen ik sliep. Door al het gewiebel wakker geworden, hihi.
Ja inwendig onderzoek. Maar zo goed als geen ontsluiting en baarmoedermond nog niet verstreken. Deed wel zeer zeg.... Ik ga er van uit dat ik donderdag voor de keizersnede mag gaan. Ik leg me er bij neer!
Jaa de meeste beebs blijven inderdaad heel netjes zitten zeg!! Balen @Lena1982 maar je hebt snel je kleine in je armen toch ivm de geplande keizersnede? Succes! Ik heb beetje aangemodderd vandaag. Met dochter even naar de kinderboerderij geweest maar die heeft ineens een fase van alles eng haha dus ineens was alles eng. Wasje gestreken en man kwam met het goede idee om bij de Mac te gaan eten.... ooooow had ik al weken zin in. Dus dochter en ik blij haha.
Haha ja verveel.me ook met vlagen hoor pfff. Heb ook al 100x babykamer opnieuw ingericht en kleertjes eruit gehaald en weer opgevouwen en weer terug gelegd. Haha
Balen, je hoopt toch te horen dat het er nog in zit als er nog kans was op natuurlijke bevalling. Dat inwendig onderzoek is inderdaad vaak erg onprettig. Je keizersnede is wel vrij laat gepland, kan nog evt spontaan beginnen. Had je ook Boxmeer? Vind het zo een ontzettend fijne gyn. Helaas doet ze mijn keizersnede niet.
Ja! Ze is fantastisch hè. Helaas zal ze deze keer ook niet de mijne doen. Huil! Wil wel bij haar onder controle als dat kan... En alles kan natuurlijk. Maaaaaar ga er niet van uit.
@Lena1982 balen zeg dat je weer naar huis moet met de baby in je buik. Gelukkig duurt het niet meer lang tot de keizersnede. Hopelijk geen pijn meer tot dan. @Draaikont wat een verdrietig nieuws van kortbij Hopelijk kun je straks een beetje slapen. Zou wel fijn zijn als je wat nieuwe energie hebt. @LolaJames gelukkig was alles inorde! Hoef je je daar niet meer druk om te maken.
Ja, dat vervelen komt wel steeds meer! To do-lijstje is bijna afgevinkt Heb soms ook de behoefte om dan maar dingen te gaan kopen, maar weet zelfs niet meer wat dan hahaha! Ik kom ook niet echt in een serie. Zo stom, want van tevoren keek ik erg uit naar ‘niks hoeven’, maar nu wordt het steeds saaier, zeker i.c.m. wachten op de baby Ik ga morgen maar gezonde baksels maken en oja, met een vriendin naar 50 shades Waren er al dames heen geweest? En was het wat of viel het tegen?
Ik ga komende vrijdag met collegas naar 50 shades. Ben eens benieuwd. Ben dan op 1 dag na 39 weken. Ze zeiden al als je maar niet in de bios bevalt. Ochja geeft wat sensatie
Ik vind het wel spannend hoor, om nu nog echt dingen te gaan doen. Morgen ook bij vrienden langs. En dan dinsdag een verjaardag en volgende week zondag ook nog 1... Eigenlijk niet zo'n zin in, mja... zolang het nog kan, ga ik wel. En het is vlakbij. Maar ja, die vliezen kunnen zomaar in eens en overal breken.
Of niet Dan breken je vliezen pas halverwege de bevalling haha. Irritant dat je gewoon niet weet wanneer en hoe het begint.
Even iets heeeeeel anders! Ben erg benieuwd hoe jullie er over denken... Schoonzus en zwager hadden sinds 3/4jaar 2 katten, waren ze heel blij mee etc. Sinds hun een kleine hebben, vertoonde 1 blijkbaar wat streken... maar is verder, naast er over klagen, nooit aandacht aan geschonken,of gekeken naar een oplossing oid. Bijv. Vaker buiten laten oid. En nu hoor ik vandaag dat ze t beestje nondeju in hebben laten slapen!!!! Kan hier echt zooooo pist om worden! Waarom dan niet gewoon een ander thuis zoeken? Het valt me echt op dat mensen met huisdieren , ze zooooo makkelijk op een of ander manier dumpen zodra er kinderen in t spel komen! Waar is die dierenliefde ineens gebleven waar ze eerst zo over pochten! En vooral, waar is t doorzettingsvermogen en verantwoordelijkheidsgevoel...!
Ja, precies. Haha. Dat is zo. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt, dat het met weeen begon. Dat lijkt mij helemaal gek. Ik vind dat ergens ook irri dat je het niet zelf kan bepalen. Zal wel weer een op een moment gebeuren dat je het precies niet verwacht.
@roever wauw!! Uhm ik ben er verre van een katten fan maar dit is wel heel bizar. Snap ook niet dat dierenartsen hier zomaar aan meewerken?!! Ik snap niet dat je dat als baasje over je hart kan verkrijgen. Zorg dan dat het beest een goed tehuis krijgt
Hai meiden, vandaag een rommel dagje gehad! Boodschappen gedaan en in huis gerommeld! Manlief bezig geweest met computers en internet. Ons meisje lekker buiten in de tuin en mama die heeft weer achter het naaimachine gezeten!
Klaagmodus aan Sorry heb de hele dag gemist Ik was echt beroerd... Alles doet pijn..steken van onder... me benen me rug .. harde buiken Hoofdpijn moe benauwd.... Maar na een goede maaltijd gaat het weer... Klaagmodus uit.
Ik ben ook echt geen katten de en ik vind ook zeker niet dat jij zomaar een beestje weg kan doen als je daarvoor heb gekozen tenzij het echt niet gaat met de kinderen en de kat mankeert Wat dan vind ik het wel fair... want een slechte kat Ga je niet weg doen en andere mensen op kosten jagen maar zo te horen is er niks meer aan de hand vind ik het geen stijl