@Popidepi succes!! Baby dacht zeker wat nou de 27e, i'm ready now! @roever en @Melon pfff wilde net dit berichtje typen: *gaaaaap*. Nadeel van O. als hij de hele nacht doorslaapt: 5.30 wakker.. doet nu net de radio aan en staat te swingen.. pfff Maar jullie zijn nog veel vroeger!
Oh krijg helemaal kippenvel. Zo begon het bij mij ook bij de eerste. Denk aan je... Hier ook een dikke vette gaap. Dochter in ons bed geslapen en vriend op de bank en nog iedere keer voeten in mn nek haha. Nou ja ze was zo vreselijk in paniek heel de avond en eenmaal in ons bed viel ze in slaap..
@Popidepi : spannend hoor. Ben benieuwd! Hier neem Ik echt wel een vest mee voor buiten. Bij mijn zoontje eind mei was dat geen overbodige luxe dus nu in feb met het weer zoals nu is lijkt het mij zeker handig. Zelf ga je ook niet in een dun truitje naar buiten nu lijkt me. Maar te dik inpakken hoeft ook zeker niet. Dat us ook nuet echt gezond.
Wauw spannend @Popidepi!! Misschien heb je de kleine al in je armen Had geen zin om te wachten tot de keizersnede. Zat net nog te denken dat ik wel zin in had in leuk babynieuws voordat ik zp opende
In mijn tas zitten twee pakjes maat 50 rompers maat 50 jasje maat 50 wat ik bij de eerste ook en die was 4 kilo en maat 50 was prima heeft hij nog een maand aangehad.. Wikkeldeken speentje hydrofiele doek knuffeltje mutsje sokjes
@Popidepi heel veel succes met wat komen gaat. Als de kleine uk er niet al is die dacht ik ga echt niet wachten.
Oh 38 weken vandaag! Ondanks alle ongemakken ben ik zo blij nog zwanger te zijn en dat dit meisje wat langer is blijven zitten. Tussen de 39 en 40 weken mag ze komen van mij haha. Morgen weer echo Ben benieuwd of ze nog kunnen meten.
oh t gaat vandaag een irritant drukke dag worden hier vandaag 30 jaar geworden... en vanochtend eerst monkeytown met de kinderen en vanmiddag komen mijn ouders op bezoek. Had me juist voorgehouden deze verjaardag later te vieren... want 30 is een soort mijlpaal
Je hebt nog laat een echo. Ik heb maandag gehad en was toen al lastiger. Vooral het hoofdje had geen zin omdat onze uk al ingedaald was. Ze kwam uit op een te klein hoofdje wat niet klopte. Maar wie weet bij jou nog goed te meten. Spannend! Nog maar heel eventjes en dan ben je alweer uitgerekend. Word ni spannend voor ons allemaal.
Gefeliciteerd! En euh..... Dan ga je het toch lekker later vieren?! Stuur je man of je (schoon)ouders met de kids naar m town en je hebt je heerlijk relaxte daggie!
Gefeliciteerd!!!!! Wel leuk dat ze aan je denken. Je kan toch sowieso je verjaardag later vieren. Mijn schoonmoeder is ook zo die komt de dag zelf ook even langs vind ze dan leuk dan niemand zou komen.
Daar ben ik weer! Geen weeën of iets. Moet 24 uur blijven en als ik in die periode weeën krijg en de bevalling begint gaan ze de keizersnede eerder doen. Gebeurt er niets dan kan ik naar huis en krijg ik tussen de 37 en 38 weken een keizersnede. Ze heeft niet gevoeld of ik ontsluiting heb ivm infectie gevaar. Ze heeft wel een kweek afgenomen en daaruit kwam de gbs bacterie naar voren dus heb van een verpleegkundige begrepen dat ik antibiotica ga krijgen, maar hoe wat waar, geen idee want heb dus nog geen arts gezien. Ik was/ben er nog helemaal niet klaar voor. Heb vannacht in alle snelheid de vluchtkoffer nog moeten pakken haha. Had al wel wat setjes kleding klaar voor de baby alleen alles voor mezelf moest er nog in. Ze noemden haar ook prematuur vannacht en toen dacht Ik, ja dat is eigenlijk ook wel zo. Niet extreem natuurlijk maar het is wel te vroeg dus van mij mag ze echt zo lang mogelijk nog blijven zitten. De eerste moesten ze er met 41.6 bijna met geweld uit trekken en deze denkt gewoon met 36.5 joeeee let's go!
@Popidepi succes meis! Maar met gebroken vliezen naar huis?? Dat is wel apart. Ben benieuwd hoe lang de kleine nog op zich laat wachten. Spannend!! @Burb1988 gefeliciteerd met je verjaardag!! Hier alles rustig we wachten af... vandaag dagje met drukke dochter overleven haha.
Ik heb een onwijze druk op mijn onderkant Ik heb steken in mijn stuitje...iemand enig idee ? Heeft het met de indaling te maken???.... heb het in een sinds gisteravond in mijn stuitje eerder nooit gehad wel al de hele week druk op mijn botten aan de onderkant
Ben benieuwd wat de dag brengt! Persoonlijk zou ik niet met gebroken vliezen willen lopen. 36 uur is hier echt de max omdat de kans op infectie erg groot wordt
Ja ik begon daar dus ook over en zei nog of 48 uur de max niet was en daarop zei de gyneacoloog dat dat op dit termijn niet zo is (?) en dat ze me het liefst zo lang mogelijk laten lopen. Maarja nu ik weet van die bacterie weet ik niet of die 2 samen gaan? Iemand een idee? GBS bacterie en gebroken vliezen?