Gelukkig zijn we allemaal ongeduldig aan het wachten met rommelende buiken. Voel ik me niet zo alleen Hopelijk gaat het snel doorzetten bij ons allemaal! Heb net heerlijk genoten van een rondje wandelen met dochterlief. Even naar de speeltuin en weer naar huis. Zo op visite bij een vriendin waar ik lopend naar toe kan. Hopelijk zet al dat wandelen vandaag nog wat in werking
Asociaal @Draaikont Soms is het nou eenmaal niet anders dat een baby met een keizersnede komt. Ook die baby’s groeien gewoon op dus snap dat gezeur sowieso niet. Hopelijk was de boodschap duidelijk!
Nou ja, alsof dat lekker makkelijk is! Ik zou het liever ook niet willen, maar het is niet anders! Soms denken mensen echt niet na voor ze wat zeggen....
Jeetje @draaikont wat een rot opmerking! Snap je helemaal dat je pissig bent en haar niet wil bellen als het is geboren. Ik ben zelf ook niet de grootste fan van mn moeder de laatste tijd! Afgelopen week hebben de jongens een dag bij hun gespeeld omdat ze vakantie hadden en het leuk vinden om een dagje bij opa en oma te zijn. Komen ze thuis..zegt de oudste..mama, als de baby komt dan gaan we bij opa en oma E spelen. Ik zo, wie zegt dat? Oma dus! Ze communiseert via mijn kinderen omdat ze niet durft te vragen of dat al een optie is ze weet het antwoord al lang want ze woont 20 km verderop en mn schoonouders 2! Wie zou jij kiezen. Vind het zo bizar dat ze mijn kinderen erbij betrekt...ze krijgt het pas te horen als hij geboren is! Iedereen trouwens, behalve mijn schoonouders ivm het oppassen!
@Sjors84 o dat is ook irritant zeg dat ze het via de kinderen speelt. Mijn ouders weten ook niet wanneer de datum van de keizersnede is. Mijn moeder is sowieso een bijzonder persoon maar de laatste tijd leek het wel ok te gaan tussen ons. Dacht net rechtstreeks uit het ziekenhuis even op de koffie te gaan omdat het ook wat minder met mijn vader ging. Dat had dus een minder leuk einde. Sowieso is de bevalling een gevoelig onderwerp bij mij en dat zou ze toch moeten weten.
wat een vervelende opmerking....je krijgt niet zomaar een keizersnede...probeer je er niks van aan te trekken...ook al is het je moeder....*knuffel*
Ouders(familie) Omdat ze je op de wereld hebben gezet en groot hebben gebracht. ...betekend niet dat je perse goed met elkaar op kunt schieten helaas... Gewoon lekker je eigen lijnen trekken in alles! De enige met wie je echt te maken hebt zijn je partner die je uiteraard zelf uitgekozen hebt! en je kids! (Zolang die nog bij je onder het dak wonen) Ik persoonlijk heb al jaaaaren niets met mn moeder... vind haar zo op een niet leuke manier veranderd! (Of mn ogen worden nu pas geopend) en mn vader kan ik juist wel goed mee... Ach, lekker doen waar je zelf happy van word!
Hoi meiden!! Ook hier een hoop onrust en gerommel en ongeduld dus op zoek naar lotgenoten dacht ik ik kijk weer eens op het forum. Dacht misschien is deze groep na de eerste spannende maanden wel uitgedoofd, maar niks is minder waar zie ik! Wat leuk! Fijn om te horen dat het jullie goed gegaan is! En dat jullie het net zo gehad hebben als ik haha!! Ik vind dat voorwerk helemaal niks. Dat had ik bij de eerste totaal niet (toen t begon begon t ook gewoon) en word er nu zo onrustig van! Maar geruststellend om te lezen dat ik niet de enige ben Ik had vannacht ook een onrustige nacht, m'n zoontje ook (zou hij wat voelen?) en nu al de hele ochtend menstruatie gevoel (meer is t ook niet hoor). Zou er wat in de lucht hangen nu ik zo lees dat jullie t ook allemaal hebben? Volle maan ofzo?
@Draaikont wat een belachelijk opmerking zeg. Je moeder heeft geluk dat ik haar dochter niet ben want ik was der wel aangevlogen. Ik ben net zoals andere dames ook benieuwd hoe het is om spontaan te bevallen. Geen ervaring mee helaas Denk nu steeds met elk krampje of pijntje , zal dit het zijn. We laten ons verrassen maar tis best frustrerend als je dingen voelt en er gebeurd niks
@Kimjoy had jij nou ook voor en bijholte ontsteking? Ik heb net gestoomd met kamille en het lijkt meteen wat te helpen!
@Draaikont wat een stekende opmerking. Snap dat zoiets pijn doet. Trek het je niet aan. Je hebt hier heeeel goed over gedacht. Hier na zo'n gek begin van de ochtend toch een lekker dagje. 40 minuten met de hond en manlief in het zonnetje gelopen. Daarna boodschappen gehaald (inclusief chocoladekoekjes, chocolade, chipjes). Normaal koop ik zelden wat lekkers, nu ging ik met honger de winkel in. Manlief staat soep te koken voor vanavond. Hij beloofde er wat extra Tabasco in te doen zodat de baby flink zou schrikken en naar buiten wil komen . Gelukkig is de hond niet meer bloederig loops inmiddels. Alleen nog erg vervelend qua gedrag. Hoef ik geen sokken meer aan in huis, en niet zo vaak de vloer te soppen. Heerlijk om weer op blote pootjes te lopen in huis. Heel blij dat het die loopsheid snel voorbij is. Leek mij voor de kraamhulp erg naar zo'n loops hondje.
Haha ja! Best wel irri zo op het laatst nog. De kamille werkte heel verzachtend maar ik las ook dat het ontstekingsremmend is
Dus dan koop je gewoon van die losse kamille kruiden ofzo? Is wel een idee want hier al tijdje een verstopt oor en we blijven allemaal een beetje kwakkelen.