Hier ook niks hoor. Mijn zoon en ik gaan voor woensdag nu. Strippen doen ze hier ook pas vanaf 41 weken tenzij je echt perse wilt en t niet meer ziet zitten. Voor die tijd schijnt vrij nutteloos te zijn ook hoor ik van meerdere kanten. Veel gerommel wat niets in gang zet uiteindelijk. Vind het persoonlijk ook niet nodig om het zo op te wekken maar als het anders een ks of inleiding gaat worden zou ik het wel ook proberen. Vandaag eens even een race het gele huis door. Het is het weekend weer goed een zooi geworden met mijn 2 mannen in huis en een hond die kekker in de modder heeft liggen ravotten met een andere hond. Ze houden me hier wel bezig
Ook hier rustig. Gisterenavond een telefoontje gehad van de verloskundige praktijk. Of de afspraak verplaatst kon worden i.v.m. ziekte van een aantal verloskundige. Te bedenken dat ze maar met 4 zijn, maakt mij wat zenuwachtig. Ik weet dat er op het moment vreselijk veel baby'tjes verwacht worden in onze omgeving.
Goodmorning ladies!!!! Hier ook geen baby, maar wel een verdomd heeeerlijke nacht geslapen! Is me op t moment net zoveel waard! Hier weinig plannen... Fijne dag allen!
Lijkt wel of we met zijn allen rommelende buiken hebben en dan met zijn allen niks meer Bevallen we dadelijk samen met zijn allen tegelijk Snap sommige verloskundige wel dat ze pas na 40 weken strippen hier ook pas hoor bij mijn dochter. Maar was niet meer nodig ze kwam die dag zelf al. Nu wil ze maandag proberen ben dan 39+2. Heeft me wel uitgelegd waarom liever niet te vroeg. Is voor de start van de kleine niet zo goed als het niet zelf aangeeft er klaar voor te zijn. Ik kijk maandag wel hoe ik me voel of ik het nog wil of nog even wacht.
Haha. Hier ook alles weer rustig hoor... gerommel in buik nu ook weg. Nu nog even huisje schoon maken en straks even kleine boodschappen doen met peuter en dan mag de beep kopen van mij. Haha.
Nou jullie houden het wel heeeel spannend hier haha. Omdat ik zoveel geklaagd heb hier nu ff lekker iets positiefs! Ik heb vandaag voor het eerst het rijk alleen! Heeeeeerlijk. Lekker alle dingetjes weer terug zetten op mijn manier en alleen maar baby om me heen. Lekker even tutten. Nu nageltjes vijlen dan krabt ze zich niet open. Oké ik heb vanmiddag wel hulp want mag niet alleen de trap op maar voor nu geniet ik echt enorm van m'n vrijheid.
Ah, wat heerlijk zeg!! Geniet er lekker van!! Voor jou lijkt de bevalling alweer zo lang terug, of niet?
Ja maar onregelmatig! Ik ben nog steeds de rust zelve alleen met onwijze nesteldrang dus loop dingen te doen die ik eigenlijk niet mag maar het moet van de hormonen Haha zo maar even rusten
Hier ook weer helemaal rustig! Gek zeg: eerst allemaal onrustige nacht en veel buikpijn en nu is de rust weer wedergekeerd. Ook prima geslapen vannacht! Vandaag rijk alleen, maar nesteldrang is uitgedoofd (alles is ook echt heel erg klaar voor hem ♥️) dus ga chillen en schaatsen kijken. Thank god for de olympische spelen! Heerlijk! Meer fans hier?
Wij zijn onderweg naar het ziekenhuis! Weeën om de 2/3 minuten maar duren net niet lang genoeg. Hopelijk naar huis met baby ❤️
Spannend! Mijn weeën waren ook heel kort maar super effectief! Zegt naar mijn idee niks of ze lang/kort/regelmatig/onregelmatig zijn, als ze maar pijn doen T wordt wel echt tijd voor weer een baby hoor Succes!!!
Meiden wat een gerommel in die buiken. Hier ook al, maar zet idd niet door. Vandaag dochter naar de opvang dus ook lkkr de ochtend bijgeslapen. Straks nog ff de was doen en misschien de badkamer nog . Om 16.00 vk afspraak. Kijken ze al of je ontsluiting hebt met 39 weken? @Meiske2015 yess, spannend!! Zou tof zijn weer een x babynieuws. Zet um op!!
Hier wel maar zijn erg makkelijk. Vorige week kwam ik binnen zegt ze en wanneer wil je getoucheerd en gestript worden? Fijn zo'n ouderwetse dorps verloskundige Hier alles rustig en leg me er bij neer dat t gewoon nog week duurt. Als ik aardig slaap zing ik dat ook wel uit. Man helpt veel als hij thuis is