Wat was de reden Ookal weer voor eventueel inleiden? Sorry hoor hormonen, zwangerschapsdementie... hopelijk is het niet bodig
kan idd bij de slijmprop horen... ik denk dat het bij mij er ook helemaal uit is die slijmprop krijg nu ook weer de buikkrampen, begin steeds zenuwachtiger te worden
Hahah dat zou wat zijn ja aan school dat je vliezen breken alleen fijn toch dat je die paniek niet hebt. Fijnst is rustig en ontspannend te blijven. Mij zou het niet boeien als ergens anders mijn vliezen breken dan zij het zo. Ik ben qua zoiets de rust zelve.
Ook al zo mooi zwanger @Kimjoy ! Nou ik doe lekker met jullie mee wat betreft fysiek meer doen dan je aankunt. Dacht kijk weer eens of wandelen met zoontje naar de suup lukt. (Alsof dat ineens beter zou gaan als laatst). Bedacht me dat ik alles in huis heb om ook appeltaart te bakken! Alleen nog wat appels nodig. Nu duizelig en pijn onderin mn rug. En een peuter die aandacht wil. Jeeej
Een hoop gerommel hier! Hahaha. Ik ga er van uit dat ik donderdag de keizersnede krijg. Af en toe wat voorweeen en last van mijn darmen, maar verder zit de kleine man volgens mij nog priiiiima! Ook nog heel druk (auw) dus ruimte zat
Wat spannend zeg! En nee slijmprop met bloed hoef je niet te bellen. Die groeit trouwens gewoon weer aan als de bevalling binnen 48u niet begint Ik ben m bij eerste verloren met 37,38 en 39 weken. Heel irritant!
Wauuww mooie buiken komen er voorbij! Hier mijn energie van vanmorgen goed gebruikt en uitgeleefd op de badkamer daarna met de jongens een wandeling gemaakt naar de treinen! Begin nu weer in te kakken en ben super blij dat de mannen zich vandaag prima zelf vermaken..1 boven 1 beneden of allebei ff naar buiten! Heb geen kind aan ze gehad vandaag! Ik heb wat acupressuur punten opgezocht en ben al paar dagen aan het drukken echt heel gek..als ik op 1 punt druk/masseer gaat de kleine helemaal te keer haha mssn toevallig of toch dat het iets stimuleerd daar..maar blijf maar ff masseren denk ik
@Kimjoy, jij gaat heel snel bevallen. Dat is mijn voorspelling. @Meiske2015, succes meid. Ik denk aan je. Hopelijk heb je de kleine al fijn in je armen nu