**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maralena

Maralena Actief lid

18 jun 2014
    130
    63
    28
    NULL
    NULL
    @Meiske2015 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie alweer lekker thuis zijn! Geniet ervan!

Meiske2015 vindt dit leuk.
  2. roever

roever Niet meer actief

Nou.... ik ben er n beetje klaar mee. ..
    Slaap gemiddeld 3/4uur per nachr,en weet van gekkigheid niet meer hoe te liggen. ...
    Ik word horendol van mezelf en de dagen worden steeds langer... blegh!
    Mn lichaam laat me flink in de steek...

3. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Gefeliciteerd @Meiske2015 Wat fijn ook dat jullie weer thuis zijn!

Hier de hele avond en nacht weeen. Niet heel sterk maar genoeg om me wakker te houden. Zal je zien dat de kleine man vlak voor de keizersnede toch besluit zelf te komen, hahaha

Kimjoy en Meiske2015 vinden dit leuk.
  4. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Bedankt allemaal!!
    We hebben een goede nacht gehad.
    Hebben haar met moeite wakker gekregen voor een voeding om 03.30.
    En om 07.00 lag ze nog steeds lekker te slapen.
    Bv verloopt nog niet fantastisch maar is ook nog erg zoeken.

Zet hem op dames die nog aan het wachten zijn! Jullie zijn er ook bijna ❤️

Melon, kimmmmmm, Pitahaya en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    @Meiske2015 gefeliciteerd!! Wouw, ze is er.. Hoop dat grote zus het geweldig vindt. Heeft ze een mooi gewicht? Ik hoop dat jullie een fijne 1e nacht hebben gehad

7. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
  8. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Spannend!

9. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
  10. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Cola drinken. Lachte mijn vriend altijd uit als hij dat zei, maar je gaat ervan boeren en dat lucht op :roflmao:

Kimjoy en mams1 vinden dit leuk.
  11. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Gefeliciteerd. Wat een heerlijk nieuws om de dag mee te beginnen. Ontzettend veel geluk gewenst.

12. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd @Meiske2015 . Wzt fijn dat ze er is! Kom je als je tijd hebt je bevallingsverhaal nog vertellen, ben benieuwf! En idd hoe groot is ze en wat is haar gewicht?

Hier vanaf zondag al harde buiken, ook de vk viel het op. Vanmorgen ook om 5.00 wakker door de harde buiken. Toen maar even lkkr in bad gegaan. Dochter is naar de opvang dus ff lkkr proberen bij te slapen

Gefeliciteetd @brocante

Hopelijk vandaag nog meer babynieuws :)

Meiske2015, Myhappyfamily en Babbelboxje vinden dit leuk.
  13. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Zag net wat tags mbt verjaardagen? Kan t niet weer vinden maar iig HAPPY BIRTHDAY voor diegene haha.
    Ook las ik slaapproblemen; ik heb van t weekend van de gynaecoloog recept gehad voor 3 slaappilletjes. Ze waren heerlijk. 3 best okay nachtjes gehad.

Eigenlijk zou ik afgelopen nacht al in het ziekenhuis slapen met injectie tegen pijn en slaapmiddel maar zag er toch vanaf want vindt t allemaal onrustig voor onze dochter en eigen bed ligt toch het lekkerst. Blij dat ik dat gedaan heb want vanmorgen hebben mijn vriend en ik samen onze dochter wakker gemaakt. Ze gaf me direct een knuffel en zei "nu nog 1 nachtje hè mama"....
    Heel erg fijn momentje... en daarna zo gezellig ontbeten. Ze was poeslief.
    Nu is ze op de opvang en gaan wij zo naar het ziekenhuis: intake keizersnede die morgen gaat gebeuren! Finally.

Dames... fijne dag en sterkte maar weer..

Melon, Maralena, kimmmmmm en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Spannend! Fijn dat je nog even lekker hebt kunnen slapen. There's no place/bed like home. Geniet met zijn drietjes vandaag, en succes morgen! Die verjaardagen onthield ik door de foto van de appeltaart die langs kwam :roflmao:

Vanmiddag weer controle, ze wilde nu de bevalling gaan bespreken. Voel de kleine nog wel sterk bewegen, maar minder vaak en druk. Mijn gevoel zegt dat hij lekker ingedaald en vast ligt nu. En dat mijn bloeddruk vrij laag is. Ben benieuwd.

15. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    #1375 mams1, 20 feb 2018
    Laatst bewerkt: 20 feb 2018
    Neem de tijd!
    Borstvoeding loopt pas met dag of 5 :)

16. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @brocante gefeliciteerd!!!

@Lena1982 spannend zeg nog maar 1 dag en dan is jullie kleine mup er ook. Wel fijn dat je thuis nog best goed geslapen hebt. Niks is fijner dan je eigen bed. En heerlijk als je dochter zo reageerd :D

17. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    @Meiske2015 jaaa ze is er!! Gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie! Leuk nieuws om mee wakker te worden al wisten we het eigenlijk allemaal wel :p we zien je verhaal tegemoet, eerst genieten nu.

- hier vannacht ook krampen gehad maar trokken steeds weer weg. Zal ik manlief even bellen of hij naar huis komt om even van bil te gaan? :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: Grapje tussendoor

Meiske2015, Melon, roever en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Haha hoppa!! Nou hier helpt het echt niet.. probeer het om de dag (haha net als ‘het zwanger worden’, hoe je eraan komt -> kom je er ook weer vanaf) maar niks.. Het is ook omdat het straks zeker een maand niet kan..

piscean en kimmmmmm vinden dit leuk.
  19. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Bedankt voor de felicitaties lieve dames!

@Meiske2015 goed om te lezen dat de nacht goed ging. Heb je een leuke kraamhulp?

@Baloo Haha, als een bevalling net zo prettig kan voelen teken ik graag :p:D:roflmao:.

Meiske2015 en Baloo vinden dit leuk.
  20. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jaaaa @Meiske2015. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat fijn dat ze er is!! Rustig aan hè!

Deel Deze Pagina