**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Jaaaa @Meiske2015, wat fijn dat ze er is! Van harte gefeliciteerd en geniet lekker van elkaar :D

Meiske2015 vindt dit leuk.
  2. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    En @brocante gefeliciteerd met je verjaardag :roflmao: Hoop dat je een fijne dag hebt, volgens mij schijnt de zon weer vandaag :thumup:

3. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Zo zit in de wachtkamer van het ziekenhuis! Heb de kleine vandaag nog niet gevoelt en gezien dat ik dezelfde vervelende arts heb als vorige week! Nu ga ik er op staan dat ik volledig gerust naar huis en eerder ga ik niet weg

mams1 vindt dit leuk.
  4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jeetje, sterkte. Hopelijk beweegt de kleine straks weer lekker veel en is alles goed.

5. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Meiske2015 jeeeej gefeliciteerd met de kleine meid!

@brocante gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier een onrustige buik en een onrustig hoofd. Begin hem toch wel een beetje te knijpen.

6. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    @LolaJames Ooow spannend meis. Nog steeds Weeën? Ga even onder de douche! Mijn vk zegt dat het dan echt door kan schieten als het echt weeën zijn door de ontspanning van de baarmoeder. Spannend!!

@brocante gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag

@Meiske2015 ben wel jaloers hoor ze is er gewoon al lekker. Rust lekker uit en de bv komt vanzelf. Bij mij hielp de speciale borstvoedingthee van Medela goed. Kreeg ik in het ziekenhuis en erna van de kraamhulp.

Ik wil ook een baby!!! Haha vandaag nog even lekker genieten van een dagje rust dan mag hij zich vannacht gewoon melden hoor. Op de valreep nog even getrakteerd op een fijne pijnlijke aambei die kon er ook nog wel even bij.

Meiske2015 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  7. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Sterkte! Hopelijk niks aan het handje

8. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

@brocante gefeliciteerd met je verjaardag !!

@Kimjoy voor jezelf opkomen hoor , je kunt het !!

9. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    *proest* beeld me even in hoe het er dan aan toe gaat op zo'n kraamafdeling, als bevallen net zo prettig voelt :roflmao:

Sterkte @Kimjoy , goed zeggen wat je denkt hoor!

brocante vindt dit leuk.
  10. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

@brocante gefeliciteerd!!!

@Kimjoy succes! Laat je niet afschepen...hopelijk voel je de kleine snel weer bewegen en is alles goed!

Hier bijna niet geslapen..geen idee waarom! Heel vervelend! De jongens weer naar school gebracht na een week vakantie...die blikken op het schoolplein van ....jeetje is ze nog niet bevallen....kon ik ff niet hebben! Ben iedereen voorbij gelopen...helaas had mn jongste wat moeite met afscheid dus kwamen er toch wat nieuwsgierige mama's vragen hoe lang het duurt! Ik heb maar gezegd dat hij er morgen is ;) haha dus kleine man...opschieten!! Wel weer een flinke wandeling gemaakt dus hopelijk werkt dat!

Fijne dag weer dames!

11. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Af en toe een krampje maar mag geen naam hebben. Zo maar even proberen te slapen....

Baloo vindt dit leuk.
  12. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    gefeliciteerd met je kleine meisje, goede kraamweek;)

13. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!

De arts heeft me gecontroleerd geen ontsluiting geen verstreken bmm! Echt balen na gister had ik hoop! Het is nog vroeg!

Echo gehad vruchtwater is voldoende! Hartje klopt mooi! Maar bewegingen komen nog niet!

Nu weer thuis en ik moet de bewegingen gedurende ochtend en begin middag in de gaten houden en anders bellen dan maken ze een ctg en gaan ze verder kijken! Dus nu lekker op bed! Glas cola tegen de misselijkheid en rust!

14. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    20180220_105455.jpg

Hmmmm:p

kimmmmmm, Sjors84, Myhappyfamily en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. trillian

trillian Actief lid

21 jun 2011
    230
    307
    63
    Vrouw
    Omgeving Den Haag
    Wow, dat ziet er echt TE lekker uit!!

Compleet ongerelateerde vraag: kun je me even vertellen waar je woont :rolleyes:

16. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Rustig aan!

Controle gehad. Bloeddruk op t randje, geen eiwitten en strippen lukte nog niet. Vrijdag weer extra controle voor bloeddruk

17. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ja hoor, hier woon ik::roflmao:
    D828D4E39BB01943940C2CDD186BF281-m-n-hutje-op-de-hei.jpg

Powerwoman, mams1, Sjors84 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hmm lekker. T is dat mijn zoontje het niet mag...
    straks naar de winkel, zat toevallig te denken aan een appel of appel-perencrumble te maken. Denk dat ik nu over de streep ben :p

Babbelboxje vindt dit leuk.
  19. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Oke..... net moest ik lachen en dacht, plas in mn broek! Maar het bleef steeds een beetje komen. Dus op de wc als ik op mn hand blaas. Ik naar beneden tegen mn man: uhhhhh
    Opgevangen in een bekertje. Tis licht gelig, niet heel zoet maar ook geen echte urine geur, paar witte vlokjes.
    En nu als ik op de wc ga zitten blijft er steeds wat komen als ik op mn hand blaas.
    De vk dus gebeld, word zo terug gebeld.
    Hahahaha heeft dat ‘knuffelen’ van vanmorgen dan toch zin gehad?
    Ik zit alleen nu bij mn schoonmoeder (waar dus waarschijnljjk mn vliezen breken)
    Oooh zooo raar

Powerwoman, kimmmmmm, Popidepi en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Had ik een paar weken geleden ook maar was uiteindelijk niks, gewoon urine. Denk door hoe de been lag ofzo. Hoop dat jij meer geluk hebt.

Baloo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina