@Burb1988 succes meis en geniet ervan! Nog even en je hebt je kleine lekker bij je!!! Ik leef echt van dag tot dag merk ik. Vanmorgen met dochter en mijn moeder naar monkey town geweest en flink gespeeld. Ligt nu lekker te slapen en ik met de beentjes omhoog. Flinke zeurende pijn onderin dus en liezen maar heb ik eerderal gehad en nog geen baby haha dus hoop nergens meer op. We zullen zien.
@Burb1988 succes!! Hier is dochter nu even met oma mee. Kan ik even rusten dat is wel fijn. Al ging ze wel bijna even naar bed. Net ineens ik weet niet wat ukkie deed. Maar pijn zeg in mijn lies en bovenbeen daar. Of ze een handje of iets daar stak i dont know. Maar kon even niet lopen van de pijn.alsof het erge kramp was.
Erg stoer!! Ik ga daar niet meer naar toe Ik kan alleen maar achter die kleine aanrennen Want die gaat alle kanten op behalve de goeie en precies in dingen waar hij niet in mag en ik niet in pas haha
Vanmorgen om 9.32 is Lieke geboren. 4160 gram. Geplande keizersnee. Het was een geweldige ervaring en alles is top!
Succes @Burb1988 super spannend!!! En @Lena1982 van harte gefeliciteerd en wat een mooi gewicht zeg!!!
Wow! Van harte gefeliciteerd!! Leuke naam ook! Ging alles goed? Wat een gewicht al met deze termijn, haha.
Oh meiden! Ik heb echt een droombevalling gehad! Vannacht om 01.00 begon het Even douchen maar daarna werd het echt pittiger en om 5.00 de vk gebeld dat ze toch echt minder fijn waren nu. Die kwam om 5.35 binnen en ik had toen 4cm. Kraamzorg erbij, mijn vriendinnetje! Die kwam om 6.05 binnen. Maar toen voelde ik opeens drang. En om 6.21 heb ik haar in 3 minuten op deze wereld gezet! Ik ben er zonder kleerscheuren vanavf gekomen. Het lijkt te mooi om waar te zijn! B - obbie is geboren met een gewicht van 2690gr. Echt een kleintje. Maar haar apgar score was 10-10. Nu blijkt de kraamverzorgser die de hele week blijft dezelfde te zijn als bij mijn zoon 5 jaar geleden. Ze drinkt goed uit de borst, poept al flink en ik ben ook helemaal oke. Echt zooo intens intens gelukkig!
Wat heerlijk om te lezen. Hier worden dikke-buiken-dames blij van! Van harte gefeliciteerd en blijf lekker genieten.
Ook hier baby nieuws! Vanmorgen is onze dochter geboren ( geplande keizersnede) Ze is 47 cm en 2990 gram. Ik vond de keizersnede pittig! Na een flinke bloeddruk dip waar ik bijna van out ging werkte de ruggenprik niet optimaal. De kleine doet het super en ik ga in alle rust herstellen. @Lena1982 @Baloo gefeliciteerd met jullie wondertjes
Aaaah geef mij ook maar zo’n bevalling!!! Gefeliciteerd!!! Heerlijk dat je je kleintje in je armen hebt net zoals @Lena1982 geniet lekker van elkaar! We gaan elkaar nu aflossen dames Hahah
Jeeej nog meer nieuws!!! Gefeliciteerd!!! Ik kan me voorstellen zo pittig! Ik wens je ook een voorspoedig herstel en lekker van de kleine genieten ook!