**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ook jij. Nog steeds niet zwaar hoor! Ik zit op 85 nu. Van 75. Bij mijn 1e zwangerschap van 69 naar 89 gegaan :|

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hier blijven de kilo's nu een beetje hangen. Zit nu op bijna 13 kilo. Dus ging op een gegeven moment enorm snel maar is uiteindelijk ook nog wel goed gekomen dus. Denk niet dat ik nog heel veel zal aankomen de laatste 2 weken, maar je weet het nooit.
    Lijkt mij opzich wel cool een keer de 80 aan te raken, haha. Ik ben van 65 naar 78 gegaan.

Powerwoman, Babbelboxje en roever vinden dit leuk.
  3. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Hier vallen de kilos ook nog mee. Heb al 4 controles dat ik 75 kg weeg. En let helemaal niet op mijn eten. Eet soms echt veel. Ben van 65 naar 75 gegaan dus dat valt nog mee.
    Als de kilos eraf gaan zoals bij mijn dochter dan was ik vlak na mijn bevalling al bijna 10 kg kwijt.

@Popidepi en al wat gehoord? Spannend hoor!! Benieuwd wat ze gaan zeggen/doen.

Babbelboxje en Pitahaya vinden dit leuk.
  4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ze woog 2200gr. geboren met 36+3.

Full time kolven is echt niet fijn nee.
    Heb mezelf voorgenomen dat niet meer te doen. Als het niet fijn verloopt dan stap ik over naar kv.

Knap dat jij het 4 maanden hebt volgehouden!

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik zit volgens mij op +7/8kg.
    Zal morgen weer eens wegen.
    Gewicht zal nu op ongeveer 63kg zitten.

Babbelboxje vindt dit leuk.
  6. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Halllooooooo ik slaap even een keer uit en mis al het spannends!
    HahahHa @Popidepi jeetje zeg!! Schrikken ineens dat vocht.
    Spannend en succes met wat er komen gaat.

@Burb1988 gefeliciteerd met je verjaardag.

O dat gewicht... ik woog 58 kg voor mijn eerste zwangerschap. Daar ben ik 20 kilo aangekomen. Voor de zwangerschap woog ik 66/67 dat was al te zwaar voor mijn 1,57 en nu weeg ik 79.
    Ga proberen weer rond de 60 te komen. Maar ben wel blij want ik was bang om de 90 te gaan aantikken.

Ik krijg vandaag (vanavond) eindelijk de foto’s van de shoot! Hallelujaaaaaa

roever, Powerwoman, Babbelboxje en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Ja zo bizar, ineens gebroken vliezen.
    Ik krijg een geplande keizersnede omdat de vorige bevalling 19 uur duurde (opzich normaal) maar ze zakte niet. Ze bleef draaien met haar hoofdje. Ik heb 2 uur en 20 minuten geperst maar er gebeurde niets. Ze lag nog te hoog voor de vacuüm.
    Hierdoor werd besloten dat het een keizersnede werd, maar mijn ruggenprik zat te hoog/laag waardoor het stukje boven mijn schaambot niet verdoofd was. Ze hebben 4x wat bijgespoten (hierdoor vaten die wagenwijd open stonden en 2 liter bloed verlies gehad) maar ik bleef het voelen. Dus toen moest ik onder narcose en heb ik dus de geboorte gemist.
    Dat wil ik deze keer allemaal voorkomen, vandaar dat ik gevraagd heb om een geplande. Maarja een bevalling valt niet te plannen blijkt wel :roflmao:

Inmiddels heb ik duidelijkheid en heb ik de arts gesproken. Ik krijg vrijdag de keizersnede :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
    Tenzij de weeën beginnen en het als een tierelier gaat. Dan ben ik eventueel bereid om het zelf te proberen maar gaat het niet voorspoedig dan zal de keizersnede ingezet worden. Maar mijn absolute voorkeur is de geplande keizersnede!

Haha dat koffertje zou ik inderdaad maar gaan pakken :roflmao::roflmao:

Maralena, Pitahaya, roever en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hier was het vorige week plus 3,1 kilo dus ik klaag niet! Was al wel 3 kilo aangekomen van de hormonen. Ik ben bijna 1,80 en weeg nu 90 kilo en daar kan ik heel goed mee leven! Aangezien ik in 2014 150 kilo woog! Ik hoop straks na de bevalling weer lekker terug te gaan naar 80 kilo maar als je in maat 54 gezeten hebt en je maat 40 draagt maak je je niet zon zorgen meer! Tenminste ik niet! Hihihi

brocante vindt dit leuk.
  9. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    @Popidepi wat ontzettend spannend maar uiterlijk vrijdag heb je je baby’tje in je armen

10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    @Draaikont eindelijk!!
    Hopelijk zijn de foto’s naar de zin.
    Heeft ze gezegd waarom contact zo slecht verliep?

@Popidepi soannend!!
    Uiterlijk vrijdag dus de kleine in je armen.
    Snel de laatste dingen doen in huis haha.

11. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Jeetje meis klinkt inderdaad heel heftig die eerste bevalling!
    Moet je nu blijven tot vrijdag? Ik denk dat ik niet echt met een gerust gevoel naar huis zou gaan. Super spannend vrijdag heb je sowieso je kindje in je armen!

12. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Wat knap!!

Kimjoy vindt dit leuk.
  13. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

@Popidepi ik had ook die bacterie en ook gebroken vliezen en werd ook naar huis gestuurd...
    edit; ik lees nu dat je vrijdag uiterlijk de keizersnee krijgt. Gezien je verhaal heel begrijpelijk!!! Rustig an de komende dagen.
    @Burb1988 Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik lig op de bank.. wil echt wel wat doen maar de gedachte dat ik moet opstaan maakt me al moe haha.

Deze foto is van 2 dagen geleden. Ik woog vanmorgen 89 kilo. Gestart met 75. IMG_20180205_114506_205.jpg

Baloo, Babbelboxje, brocante en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Popidepi zoooo spannnd! En succes uiteraard.

@Meiske2015 ja ze heeft uitleg gegeven! Wel een hele slechte maar heb geen puf meer om me er druk over te maken. Ik ben blij dat we überhaupt contact hebben gekregen en ik nog foto’s krijg. Manlief haalt ze later op en dan zal ik daar nooit meer heen gaan. Hopelijk zijn de foto’s wel leuk

Meiske2015 vindt dit leuk.
  15. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Als iedereen een foto gaat plaatsen doe ik gezellig mee Plus 6 kilo op het moment...

Bij mijn eerste 9 kilo aangekomen 11 kilo afgevallen.

Ik heb nergens op Ik eet waar ik trek in heb alles voor de baby...

Oké lekker laten indalen dan maar..haha

Baloo en Meiske2015 vinden dit leuk.
  16. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Super hoor! Mag je nog ff naar huis??

17. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @Popidepi, best gek hè dat je nu definitief weet tor hoe lang je zwangerschap max duurt. En een vrijdag is een hele mooie dag om een kind te krijgen!;)
    Spannend hoor maar ook heel leuk. Succes ik hou t forum in de gaten:D

18. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Hier ook 79 hoor! Van 64 naar 79.

19. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Buiging, buiging, buiging! Super knap.

@Popidepi spannend! Super stoer dat je een natuurlijke bevalling eventueel nog zou proberen en andeds vrijdag de keizersnede, wauw! Zie je op tegen de herstelperiode?

Hier net naar de zeeman geweest, haha. Even 3 rompers gekocht met langs mouwen en oma-onderbroeken op aanraadde van een vriendin. Verder wat mutsjes en een trui voor ukkie.

Jullie ook zo'n prachtig zonnetje buiten? Ik ga zo maar eens lekker wandelen. Vind de temperatuur ook echt heerlijk buiten.

Kimjoy en Meiske2015 vinden dit leuk.
  20. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Helloooo dames!!

Wauw wat gebeurt hier veel zeg, ik lees elke dag meerdere keren trouw mee maar ben zo beroerd kan gewoon niet de puf maken om in te loggen en te reageren. Vrijdag zeker weer babynieuws!! Joehoee en de 2 bevallen dames van harte gefeliciteerd!! Hoe is het inmiddels met jullie? en @Lisalisalisa hoe is het met jou? Moet voor jou extra zwaar zijn nu ook jouw oorspronkelijk uitgerekende datum dichterbij komt, dikke knuf!!

Hier gaat het niet goed, kan er niet teveel over kwijt ivm herkenning maar lig al een tijdje opgenomen op de verloskunde. Uit de groeiecho is ook nog eens gebleken dat ons meisje met 36 weken maar op 2 kilo wordt geschat, totaaaaal niet verwacht!! Nog meer zorgen dus. Maar ik vind het zo leuk om met jullie geklets mee te lezen, leid me heerlijk af en lekker wat positiviteit of bekende kwaaltjes. Veel succes allen met de laatste loodjes!!

Deel Deze Pagina