**Februari / begin maart 2018 uitgerekend** Deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kimjoy, 5 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @Burb1988, van harte gefeliciteerd met je dochter! Wat ontzettend fijn voor je dat ze er is. Heel veel sterkte met je herste trotse mama. Dikke knuffel!

2. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @Baloo, hahaha voeden voeden voeden. Zit jij ook nu te doen zeker?

Baloo vindt dit leuk.
  3. Maralena

Maralena Actief lid

18 jun 2014
    130
    63
    28
    NULL
    NULL
    @Burb1988 Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik hoop dat je spoedig mag herstellen en snel naar huis mag. Geniet van elkaar!

4. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Gefeliciteerd!!!! Laat je dan de komende uren maar flink vertroetelen in het ziekenhuis.

5. Jaly

Jaly Actief lid

3 jun 2017
    130
    130
    43
    Ik kan maar niet slapen omdat ik steeds moet denken aan dit artikel:
    http://www.babybytes.nl/nieuws/voor-oudere-moeders-is-het-veiliger-om-op-uitgerekende-datum-te-bevallen
    (ik word volgende week 38)

Ik vind nu inleiden wel een beetje te vroeg (40 weken), maar wachten tot 42 weken vind ik weer heel erg laat. Ik ga pas op week 41 gestript worden en als dat lukt wordt ze geboren op mijn verjaardag (wat op zich niet zo'n groot probleem is, maar leuk is anders). Het lukt me gewoon niet om dit los te laten en te denken.. ik wacht af, want ik zal toch iets moeten afspreken/ regelen met de verloskundige als ik dit op een andere manier wil dan zij voorstellen. Strippen bij een eerste voor week 41 werkt niet goed zeggen ze.
    Wat denken jullie?

Ook is het zo dat ze pas gaan controleren op 41+3, dat valt in het weekend, ik denk niet dat ze dat hier gaan doen.. Dan is er sowieso geen gynaecoloog aanwezig.

Sinds vorige week voel ik haar minder krachtig en dat maakt me toch best ongerust, maar omdat ik haar wel regelmatig voel, was het niet echt een reden om weer aan de CTG te gaan.

Ik ben al zo vaak ongerust geweest en er was uiteindelijk allemaal niks aan de hand, dus misschien moet ik daar nu ook maar vanuit gaan.

6. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    @Burb1988 gefeliciteerd nu lekker bijkomen en genieten

7. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    @Burb1988 gefeliciteerd!!!

Oud wordt een heel stil forum als iedereen gaat bevallen. . :p

@Jaly kunnen ze je niet vandaag strippen omdat je 40 weken ben.... en uiterlijk 7 dagen later in Leiden volgens mij mogen ze 7 dagen langer blijven zitten max 10 Maar tegenwoordig doen ze 7....( dat is hier in de regio tenminste als je je daar fijner bij voelt gewoon eisen!!) Als je baarmoedermond week is kunnen ze gewoon strippen Maar ze moeten wel kijken of dat zo is...

Bij mij eerste was dat niet het geval en daarom werd ik ingeleid met pillen na twee pillen en strippen is mijn bevalling zelf begonnen....

Ik snap dat je ongerust bent want na 40 weken begint je placenta minder te werken een beetje vruchtwater als ze dus ik zou gewoon wel op je strepen gaan staan!!!

8. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @Jaly, ik.vind het moeilijk om je daar advies over te geven. Mijn 2 kids zijn ingeleid met 38.5 en 37.6 Het is 2x een succes geworden. Maar Ja dat is dus voor de 40 weken. Ik weet even niet hoe oud je bent. Maat zou het bespreken met je behandelend arts. Het is wel vaak zo met onderzoeken dat er meerdere van zijn en de één spreekt de ander vaak weer tegen. Bedenk ook dat een Z-H je ook niet zomaar wil inleiden dus er is heus over na gedacht waarom deze termijn is gekozen. Alleen jij hebt net de pech dat je dit bent tegen gekomen. Succes want ik kan me voorstellen dat je hier onzeker door voelt.

9. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Ja flink :roflmao:
    Ze moet echt elke 3u of eerder.. ze mag niet teveel afvallen. Ook liever niet hand op hand etc. Ze is toch kleiner dan gedacht. Ipv P10 zit ze op ongeveer P4. Dus eigenlijk had het een medische bevalling moeten zijn. Lucky me. Gelukkig heb ik slagroom. Maar die naweeen, pfff

@Jaly ik snap je zorgen, het is zo onzeker en spannend een geboorte, een kindje krijgen.. echt met de gyn delen dit soort dingen. Kijken wat zij kunnen zeggen/doen om jou een goed gevoel te geven.

Sjors84 en Powerwoman vinden dit leuk.
  10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
  11. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Oh echt een minimensje dus. Wel fijn hoor dat alles goed is gegaan dan. En als je slagroom hebt moet t vast goed komen. Kwam het bij mij ook. Moet wel morgen even prikken omdat ze nog steeds geel ziet. Ik verwacht niks geks want ze is allert en drinkt goed. Wat mee zonnebaden dan maar...ik ben ook elke 3 uur aan de beurt Haha. Groeit ze lekker van.

12. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
  13. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

@Burb1988 van harte gefeliciteerd!!!

Hier sinds gisteravond weer rustig!!
    Geen krampen meer en harde buiken zijn ook weer minder!
    Heb wel als een roos geslapen...schok wakker van manlief die naar zn werk ging!
    Straks maar weer ff een flinke wandeling maken naar school en terug.

Babbelboxje vindt dit leuk.
  14. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

15. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd! Geniet fijn van elkaar en succes met het herstel!

16. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    @Burb1988 van harte gefeliciteerd met je dochter!! Hopelijk een voorspoedig herstel en kunnen jullie lekkere thuis samen genieten van het nieuwe wondertje.

Hier gisteravond tot 11 uur steeds pijnlijkste weeën om de 5 min... ging naar bed... viel in slaap... en hup alles weer weg vanmorgen!! Grrrr is toch niet te doen! Wordt er echt moedeloos van. Zou mijn lijf gewoon niet meer weten wat het moet doen? Bij dochter ingeleid toen kreeg ik ook geen weeën na een ballon en vliezen doorprikken.

17. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Lekker genieten nu :)

18. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    @Burb1988 jaaa ook van harte gefeliciteerd! Lekker genieten!!!

19. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Ik ben echt zwaar teleurgesteld dat ik vannacht niet ben bevallen:$

Nu klaar maken voor rondje verloskundige en gynaecoloog

mams1 vindt dit leuk.
  20. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Burb1988 gefeliciteerd!!!!!

@Tann en @Sjors84 balen zeg dat het steeds niet doorzet :confused:

@Jaly gewoon zeggen hoor!!! Bij mij gingen ze ook pas strippen vanaf 41 weken. Maarja ik was 29. Snap best als je zulke artikelen leest dat je graag eerder wilt! En op je verjaardag is ook niet zo leuk.

@piscean succes vandaag met de controles.

Deel Deze Pagina