@LolaJames jaaaa een jongetje erbij! Geweldig dat hij er is. Proficiat en wat een mooie naam. Geniet van elkaar. @Pantoffelheldin ohhh, ik wil ook 2 centimeter! Was het pijnlijk de eerste en tweede keer? Ik ga voor je duimen meid.
@LolaJames van harte gefeliciteerd!! Super leuke naam...als wij een vierde krijgen p) is datbde grootste kanshebber
Oh auw inderdaad! Hopelijk geneest het snel. Ik ben super trots op mijn kleine meid. Ze is gewoon 30gr aangekomen!! Ondanks het vele poepen En die tepelcreme is echt een aanrader!! Ben nu trouwens aan het voeden in de rugby houding. Heel erg fijn.
Van harte gefeliciteerd!! En inderdaad, super leuke naam! Stond bij ons ook op het lijstje (maar is hem niet geworden hoor!). Flink mannetje!! Geniet ervan!
Zegt nog niks helaas bij de eerste na 4 keer strippen 3 cm ontsluiting maar moest alsnog ingeleid worden. 1e keer was het iets pijnlijker maar goed voor mij kan pijn weer anders zijn als voor een ander. Heb een (te) hoge pijngrens
@LolaJames gefeliciteerd met die kleine man!! Heerlijk genieten nu! Jongens kom maar op!!! Die van mij is nog beetje te lui Wij ook mijn baby
@LolaJames gefeliciteerd met jullie zoon!! Geniet ervan! @Pantoffelheldin ahh netjes nu al 2cm. Die heb je maar al weer hopen dat het nu wat gaat doen. Ik word maandag als het goed is gestript. Bij de eerste niet gehad. Benieuwd hoe het voelt. Kan ook best veel hebben. @Kimjoy ahhh weer leuke dingen allemaal zou je inderdaad moeten doen voor je eigen beginnen zo.