Update.. Tijdens het plaatsen vd ballon braken de vliezen.. Dat hadden ze nog nooit meegemaakt zeiden ze. Ballon er weer uit en wachten totdat ik zelf weeën ga krijgen, vooralsnog niks. Heel misschien mag ik nog even naar huis, hopelijk.. want ontspannen hier vind ik maar lastig. En buiten rondjes lopen is kouuud.
Meid voel je niet schuldig. Het is precies zoals je zegt. Het is wennen, je zit nog vol met hormonen en je bent te hard van stapel gelopen. Het is gewoon pittig de eerste weken. Niks om je voor te schamen!
@Jaly haha oké wat goed zeg nu hopen dat de weeën snel komen. Heel veel succes meis en zet hem op!! @Popidepi ik ben ook heel benieuwd hoe het dadelijk gaat zijn met 2. Wij hadden er ook voor gekozen de eerste dagen echt even rust zonder visite behalve ouders en zussen. Vond het allemaal veel en alleen al mega irritant dat iedereen aan mijn verse kindje wilde zitten. Was er echt nog niet aan toe. Neem alle tijd en voel je vooral niet schuldig. Die roze wolk weet niet wie dat bedacht had maar als je net helemaal open ligt van een bevalling en moe bent van slapeloze nachten en pijn hebt in je boobs en je hele lijf moet herstellen ... heftig hoor. Probeer niet teveel van jezelf te verwachten. Dikke knuffel
Wow! Dat is even andere koek. Zou toch wel mooi zijn als het nu vanzelf zou beginnen.... Ik vind het trouwens super leuk om jullie bevallingen zo live mee te maken. Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik dat ga doen hoor. Alhoewel ik het nu ook wel steeds kwijt wil maar ja kom steeds met het zelfde verhaal: het rommelt hier weer. Nu ook weer in mijn rug. Zal het dan vanavond of vanacht wel echt doorzetten?
Wow ik ben toch zo blij dat je dat even bevestigd. Soms krijg ik het idee dat ik een ontaarde moeder ben geworden. Gelukkig bevestig jij mijn gevoel dank je wel! @Popidepi, ja dat herken ik deels. Ik ben wel verliefd en hou ook enorm veel van dat kleine poppetje. Maar mis wel dat speciale gevoel dat ik had bij de eerste. Fijn dat je het deelt want ik dacht dat het lag aan m'n vreselijke zwangerschap. @Jaly, succes! Ik hoop voor je dat het snel begint! @brocante ik denk aan je. Hopelijk heb je de kleine al fijn in je armen en is alles goed gegaan!
@brocante gefeliciteerd en geniet met elkaar! Hopelijk alles Goed gegaan! Maar dat horen we vast nog wel!
@brocante Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Fijn dat alles goed ging. Geniet van je kraamtijd!
@brocante jaaa hij is er!! Gefeliciteerd en geniet van je kraamtijd en van elkaar!! Fijn dat je het even liet weten dat alles goed is
@Pitahaya haha snap het same here. Lig nu ook al in bed met steeds terugkomende pijnlijke harde buiken ook na bad. Maar durf thuis ook niks meer te zeggen want zet toch niet door we zullen maar weer zien wat de nacht weer brengt
@brocante gefeliciteerd!!! Wat fijn!! Hier blijft het zeuren en nu wel echt serieus. Zal het dan toch??? Ik ga nu poging doen tot slapen. Wie weet wat de nacht weer brengt.
Ik duim voor je!!! Ook ik lig lekker op Bed! Sinds vanmiddag een keiharde bal in me buik en kindje is druk aan het draaien en doen! Lijkt wel of me buik omhoog komt ipv zakt! Dus maar proberen te tukken!