Fijn! Altijd leuk om meteen groepje te kletsen. Hahha en sorry! De afgelopen tijd was inderdaad heftig, nu dus ook extra blij met deze goede echo!
@Sjors84 balen zeg van die cyste. Beetje dubbel dan vandaag inderdaad. Hoop dat het morgen allemaal meevalt!! Wel fijn dat verder alles met de echo inorde was! @MevrAppeltaart welkom!!! Heftige periode achter de rug. Geloof best dat je de echos dan even afwacht. Nu lekker genieten ervan!
Wij hebben bij de eerste eigen bijdrage zelf betaald, ik kan me niet meer herinneren eigenlijk hoe veel het was dus het zal vast niet heel schrikbarend geweest zijn haha
Volgens mij 4.25 uur per uur. Kreeg het met vorige verzekering ook vergoed maar bij deze helaas niet meer. Nemen jullie maximale kraamzorg? Hier denk ik wel. Zijn er morgen nog echo's?
Ik heb een verzekering bij onvz optifit omdat osteopaat daar volledig vergoed wordt en behandeling is 87,50 Ik raad iedereen aan preventief met je baby te gaan Maar ook in de zwangerschap werkt t enorm goed tegen misselijkheid en bekkenprpblemen. Fysio etc deed bij mij niet veel
Welkom appeltaart! Ik begrijp je helemaal! Vandaag mochten we even snel een echo nog tussendoor voordat we de termijnecho hebben volgende week. En zag er vandaag weer goed uit en zagen de baby bewegen! Zo bijzonder om te zien. We zijn nu op het punt dat het de vorige keer mis is gegaan dus wel fijn dat we even mochten kijken en dat alles nog steeds goed is. Liefs!
Ik pak gewoon het maximale als dat kan. Wat ik ook moet betalen. Mijn vriend zegt ook meteen doen als het kan. Het is even fijn om hulp te hebben de eerste dagen. Bij mijn dochter kreeg maar 20 uur de eigebijdrage vergoed en de rest gewoon zelf betaald. Al zou ik die 40 uur zelf moeten betalen zou ik het ook doen. Ik zou het ook doen als ik jou was de maximale uren.
Fijn dat jullie tussendoor nog voor een echo mochten gaan. Vooral als dit het punt is dat het de vorige keer mis ging dan wil je toch even die zekerheid hebben dat het nu goed is. Dan kun je ook weer met een gerust hart verder gaan. En genieten van de kleine in je buik.
Spannend Sjors. Benieuwd wat de gyn zegt. Volgens mij kunnen de meeste cystes geen kwaad voor je zwangerschap hoor!
Ik heb vanavond echo maar omdat ik t hartje thuis al hoor zit ik er niet over in maar ben ik vooral benieuwd!
Welkom appeltaart Melon wat fijn dat je even mocht spieken en alles goed is. Ik mag morgen.... Vind het toch wel weer heel spannend.
Leuk weer echo's in het vooruitzicht! Wat fijn dat je extra mocht komen @Melon! Wij nemen ook de maximale kraamzorg. Toch wel lekker de eerste dagen want mijn partner gaat gewoon werken. Hij neemt een week vrij als de kraamzorg er niet meer is. Zo heb ik de eerste 2 weken toch veel extra hulp. @MevrAppeltaart wat is je uitgerekende datum? Dan kan je erbij op de lijst.
Bedankt allemaal voor het warme welkom. Mochten we elkaar ooit gaan ontmoeten zorg ik voor de appeltaart Wat fijn dat je een extra echo mocht Melon, dat zal een hoop rust hebben gegeven dat jullie nu een bewegend kindje hebben gezien. Succes bij de gynaecoloog vandaag Sjors, spannend zeg.. Oh en vergeet ik weer bijna de uitgerekende datum door te geven, pff.. Als m'n hoofd niet vast zat. Ik ben uitgerekend op 28-2-2018.
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari: 20 Februari: (1) Lysette || 33 jaar || 3e kindje 21 Februari: (4) pantoffelheldin || 28 jaar || 2e kindje Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje Wens09 || 33 jaar || 2e kindje 22 Februari: (2) Trillian || 35 jaar || 2e kindje Jaly || 37 jaar || 1e kindje 23 Februari: (2) Anne_eerste || 30 jaar || 1e kindje Piscean || 27 jaar || 2e kindje 24 Februari: (1) Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje 25 Februari: (2) Sjors84 || 33 jaar || 3e kindje Vioro || 28 jaar || 1e kindje 26 Februari: (3) Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje Woezie || 22 jaar || 2e kindje Brocante || 22 jaar || 1e kindje 27 Februari: (1) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje 28 Februari: (6) Tann || 31 jaar || 2e kindje Danpas || 33 jaar || 1e kindje Mams1 || 29 jaar || 3e kindje Burb1988 || 29 jaar || 2e kindje Draaikont || 30 jaar || 2e kindje MevrAppeltaart || 27 jaar || 2e kindje Maart: 1 Maart: (3) Baloo || 28 jaar || 2e kindje Maralena || 34 jaar || 2e kindje Roever || 30 jaar || 2e kindje 2 Maart: (1) Annelisa87 || ?? jaar || ?? kindje 4 Maart: (6) Karlijn || 27 jaar || 2e kindje Daantje09 || 27 jaar || 3e kindje B3lle || 31 jaar || 2e kindje Leooonie || 30 jaar || 1e kindje Lena1982 || 35 jaar || 2e kindje Kimjoy || 29 jaar || 2e kindje 5 Maart: (1) Kuikentje2 || ? jaar || 2e kindje 6 Maart: (1) Roosje-5 || 31 jaar || 1e kindje 7 Maart: (4) Lavendelmeid || 31 jaar || 1e kindje Wivine89 || 27 jaar || 2e kindje Yasmientje14 || 25 jaar || 2e kindje Rianne2985 || 31 jaar || 2e kindje 8 Maart: (2) Myhappyfamily || 29 jaar || 2e kindje Froggieh || 30 jaar || 3e kindje 10 Maart: (1) Melon || 26 jaar || 1e kindje Zonder datum: Duizend || 32 jaar || 1e kindje Totaal: 42 ♥ Jongens: ♥ Meisjes: ♥ Verrassingen: Afspraken: Augustus 7 augustus Daantje09, 1e echo 7 augustus Sjors84, termijnecho 8 augustus Trillian, intake & 1e echo 8 augustus Burb1988, termijnecho 9 augustus Karlijn 2de echo 9 augustus, Duizend, intake 10 augustus Piscean, 2e echo + prikken 10 augustus Tann, termijnecho + nipt 11 augustus Baloo, termijnecho 11 augustus Maralena, termijnecho + prikken 11 augustus Orchidee88, termijnecho 11 augustus Pitahaya, termijnecho 14 augustus myhappyfamily, termijnecho 15 augustus pantoffelheldin, termijnecho 16 augustus Melon, termijnecho 17 augustus Roosje-5, termijnecho 22 augustus Rianne2985 , 1e afspraak gyn en echo zk 23 augustus Froggieh, termijnecho 31 augustus Meiske2015, controle