Ja maar dat kan eerst niet meer via trident 2 dus moest ik naar een ander zh. Nu kan ik toch wel via trident 2 dus nu zit ik weer bij mijn vk. Pfff .. kut Google ook! Werd meteen helemaal gek
Neee, dat meen je niet. Ik heb er ook even op moeten googelen. Wat gaan ze bloedprikken? Om het te bevestigen dan? Jemig meid. Wat heftig dit. Hoop toch op goed nieuws.
Ja dat is de studie die ze ernaar doen maar die mag je alleen zonder verhoogd risico. Ja ze gaan nu gewoon de nipt doen om te kijken wat daar uit komt. Pfff ... 10 werkdagen overleven
Fijn dat het toch via je eigen vk kan. Word er spoed van gemaakt of moet je ook 10 werkdagen wachten? Google...handig maar kan soms echt je grootste nachtmerrie zijn. Edit: Berichten net langs elkaar heen. Jammer dat ze er goed spoed van kunnen maken. Hopelijk kom je de dagen een beetje door.
Oh nee dat meen je niet!! Wat een k*t nieuws!!!! En dan ook nog is 10 dagen moeten wachten. Ik hoop dat de uitslag een beetje opschiet en het een gunstige uitslag is!! Veel sterkte meis!!
Heftig hoor, sterkte de komende dagen! hopelijk is de uitslag er eerder. Wij hebben gekozen om de nippt niet te doen. Begin nu wel te twijfelen! Wat doen de andere?
Hoelaat heb jij de echo? Ik om 13:25. Heb dezelfde angst als jou. Ben van ellende maar een rondje gaan rijden, kan niet meer stil zitten
Wij doen wel de nipt. Aantal pagina's geleden is er veel over gekletst. Zijn er wel een aantal die het wel doen maar ook wat die het niet doen en de 20 weken echo afwachten.
Voor diegene die twijfelen... Denk er even over na wat jullie zouden doen bij een slechte uitslag. Wil je vervolg onderzoek? Wil je de zwangerschap afbreken? Wil je alleen voorbereid zijn? De vk heeft ons die vragen ook gesteld. Als je geen vervolgonderzoek wilt en het kindje sowieso wilt laten komen dan zou ik de nipt niet doen. Bij de seo is ook heel erg veel te zien.
Meiden met een goede echo gefeliciteerd! Meiden die vandaag moeten, heel veel succes @Draaikont jeetje wat een vreselijk nieuws. Zagen ze dit op een gewone echo? Ik zou me ook rot googlen.....10 dagen w8en vreselijk! Heel veel sterkte in deze onzekere tijd. Knuffel!!!
En bedenk dus ook dat het bij een negatieve uitslag alsnog NIET zo hoeft te zijn. Edwardssyndroom klopt bij 1 op de 5 en doen bij 3 op de 5
Maar draaikont, sorry dat ik er vragen over stel hoor, maar dat je kindje die aandoening heeft, is dus wel al zeker? Of kan het ook nog dat er uit de nipt niks komt en er niks aan de hand is? Jemig, moet de hele tijd aan je denken nu.
Oh @Draaikont wat afschuwelijk! Hele dikke knuffel. Ik duim kei hard dat de uitslag toch nog goed mag zijn. Heel erg veel sterkte deze dagen..