@Draaikont wat een slecht nieuws. Sterkte met wachten de komende tijd. Dan staat je wereld ineens op zijn kop. @karlijn ik had hem om half 12. Hier gelukkig een hele mooie echo. Alles zag er goed uit voor nu. Mooie slanke nekplooi, neusbotje en ook de hersentjes zag je. Heb de kleine ook nog in 3d/4d mogen zien wat is dat mooi en bijzonder. Ben zo verliefd Kindje liep overigens nog maar 5 dagen achter. Ik hoop dat ik nu echt kan geniete. Van ons zesde wondertje.
Pitaya geeft niks! Ik heb serieus te hele ochtend in het ziekenhuis gezeten en kom net thuis. Nou ik hoef niet naar een andere ziekenhuis met een andere test omdat de meting nog onder een bepaald cijfer ligt. Dat kan dus ook in het voordeel zijn. Want toen ik ging googelen kwam ik eigenlijk tot de conclusie dat het gewoon einde verhaal was. Dat heb ik gelukkig nog aan de vk kunnen vragen die in haar pauze tijd voor me had gemaakt. Ze was zelf nog best positief en zei dat het allemaal ook niks hoeft te zijn. Net werd ik weer gebeld omdat ze het had besproken met de gyn. Ik krijg dinsdag een extra echo om te kijken of de zwelling weg is of is gegroeid. Volgens de gyn kon het namelijk zo zijn dat het ook nog weg trok omdat de echo redelijk vroeg was. Dus daar hoop ik op.... Ik heb op mijn werk wel een dag extra vrij gevraagd omdat ik er met mijn hoofd niet helemaal bij ben. Ben na dat 2de gesprek wel weer wat positiever dan vanmorgen. Maar zo dat komt even rauw op je dak vallen. Bedankt meiden voor alle lieve reactie's
Maar daarvoor kan je weer eventueel een vervolg onderzoek doen toch? De vk zei wel als er niks uit komt is het wel echt betrouwbaar dat het zo is.
@Kimjoy @babyvanostaijen bij mij zagen ze het dus op de echo al. Daar kunnen ze ook heel veel op zien. Ik zou sowieso vandaag voor de nipt test gaan. Doen wat goed voelt! Maar op echo's zien ze dus ook al veel
Oooooh, ik ben serieus zo voor je aan het hopen!! Echt! Pff, hoop zo dat het goed zit. Ik ben met mijn gedachten bij je. En ga dinsdag heel hard voor je duimen! Please lieve baby!
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari: 20 Februari: (1) Lysette || 33 jaar || 3e kindje 21 Februari: (4) pantoffelheldin || 28 jaar || 2e kindje Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje Wens09 || 33 jaar || 2e kindje 22 Februari: (2) Trillian || 35 jaar || 2e kindje Jaly || 37 jaar || 1e kindje 23 Februari: (2) Anne_eerste || 30 jaar || 1e kindje Piscean || 27 jaar || 2e kindje 24 Februari: (1) Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje 25 Februari: (2) Sjors84 || 33 jaar || 3e kindje Vioro || 28 jaar || 1e kindje 26 Februari: (4) Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje Woezie || 22 jaar || 2e kindje Brocante || 22 jaar || 1e kindje NieTa || 36 jaar || 6e kindje 27 Februari: (1) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje 28 Februari: (6) Tann || 31 jaar || 2e kindje Danpas || 33 jaar || 1e kindje Mams1 || 29 jaar || 3e kindje Burb1988 || 29 jaar || 2e kindje Draaikont || 30 jaar || 2e kindje MevrAppeltaart || 27 jaar || 2e kindje Maart: 1 Maart: (3) Baloo || 28 jaar || 2e kindje Maralena || 34 jaar || 2e kindje Roever || 30 jaar || 2e kindje 2 Maart: (1) Annelisa87 || ?? jaar || ?? kindje 4 Maart: (6) Karlijn || 27 jaar || 2e kindje Daantje09 || 27 jaar || 3e kindje B3lle || 31 jaar || 2e kindje Leooonie || 30 jaar || 1e kindje Lena1982 || 35 jaar || 2e kindje Kimjoy || 29 jaar || 2e kindje 5 Maart: (1) Kuikentje2 || ? jaar || 2e kindje 6 Maart: (1) Roosje-5 || 31 jaar || 1e kindje 7 Maart: (4) Lavendelmeid || 31 jaar || 1e kindje Wivine89 || 27 jaar || 2e kindje Yasmientje14 || 25 jaar || 2e kindje Rianne2985 || 31 jaar || 2e kindje 8 Maart: (2) Myhappyfamily || 29 jaar || 2e kindje Froggieh || 30 jaar || 3e kindje 10 Maart: (1) Melon || 26 jaar || 1e kindje Zonder datum: Duizend || 32 jaar || 1e kindje Totaal: 43 ♥ Jongens: ♥ Meisjes: ♥ Verrassingen: Afspraken: Augustus 9 augustus Karlijn 2de echo 9 augustus, Duizend, intake 10 augustus Piscean, 2e echo + prikken 10 augustus Tann, termijnecho + nipt 11 augustus Baloo, termijnecho 11 augustus Maralena, termijnecho + prikken 11 augustus Orchidee88, termijnecho 11 augustus Pitahaya, termijnecho 14 augustus myhappyfamily, termijnecho 15 augustus pantoffelheldin, termijnecho 15 augustus Draaikont, extra echo 16 augustus Melon, termijnecho 17 augustus Roosje-5, termijnecho 22 augustus Rianne2985 , 1e afspraak gyn en echo zk 23 augustus Froggieh, termijnecho 31 augustus Meiske2015, controle 3 oktober Meiske2015, 20 weken echo 5 oktober Meiske2015, 3D echo
Jeetje @Draaikont dat is schrikken. Gelukkig is er nog hoop!! Dat wachten is w killing.. Sterkte daarmee! En lucht vooral je hart hier he @ meiden met mooie echo's vandaag: gefeliciteerd!! Wij hebben wel de nipt laten doen, afgelopen maandag. Zoals ik eerder al schreef ik heb een vriendin met twee kinderen met een chromosomale afwijking (zwaar gehandicapt, veel pijn en ongemakken en korte levensverwachting) en dat wens je niemand toe. Mezelf niet en ook m'n zoontje niet. Dus dat zou ik vantevoren willen weten/uitsluiten.
Draaikont wat fijn dat ze nog even de tijd voor je namen. Ik ga hard duimen dat de echo van dinsdag goed is. Hoeveel weken ben je nu?
Ik ben ook 4 maart uitgerekend ( beroemde datum!) Volgende week maandag 14 augustus de termijn echo. En op woensdag 30 Augustus een echo voor de geslachtsbepaling.... spannend!
Pff onze echo was goed!! Kindje was lekker aan het bewegen echt heel gaaf om weer te zien!! Ben 2 dagen vooruit gezet dus ben nu 10.5 en 2 maart uitgerekend. Zal zo even de lijst aanpassen. Nekplooi zag er netjes uit en neusbotje was ook aanwezig. Vrijdag ga ik prikken voor de nipt. O en kijk, de echo!
Echt heel spannend ! Ik las inderdaad ook dat 40% geen chromosoom afwijking blijkt te hebben en hier een positief ervaring verhaal als je daar aan toe bent: https://www.google.nl/amp/s/moedersnatuurlijk.com/2016/10/31/ons-kindje-zou-niet-levensvatbaar-zijn-kijk-hem-nu-eens/amp/