Ah wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt. En fijn dat je om de 2 weken terecht kan. Mijn baarmoeder ligt ook iets gekanteld en heb na de bevalling een beetje een pudding buik overgehouden dus uitwendig was bij mij met 10.5 ook moeizaam. Met 14 weken heb ik weer een echo dus ben benieuwd hoe het dan is. Het wegen is per verloskundige verschillend. Ik "moet" wel wegen bij mijn verloskundige maar heb aangegeven dat ik dat deze zwangerschap niet wil. Heb me vorige zwangerschap zoo druk gemaakt om mijn gewicht terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig was want binnen 4 maanden was alles eraf. Gelukkig vond ze dat prima en begreep ze me.
Ik raad het wegen wel aan. Dit laat zien of je vocht vast houdt bijvoorbeeld bij zwangerschapsvergiftiging en het is een teken bij suiker Je kan best wat dingen missen als je niet je gewicht in de gaten houdt. Ik was op het einde 4 kilo aangekomen in 2 weken, daarna getest op eiwit en die waren er! Ik had geen andere signalen
Succes en sterkte @Draaikont. Morgen hopelijk enorm goed nieuws hier te melden. Iemand had het over maagzuur; probeer eens een schaaltje vanille vla. Dat was mijn redding vorige zwangerschap. Was toen ook een tip van een andere mama. Ik heb 3 dagen beetje ongesteldheid buikpijn en wat druppels bruin bloed. Maak me nog niet al te veel zorgen maar echt fijn vind ik het ook niet.
Ja is wel erg vroeg. Dat heb ik ook nagevraagd maar zij zei, anders zouden we het niet aanbieden. Naja ik laat het over me heen komen. Als ze twijfelachtig overkomen dan ga ik er natuurlijk niet klakkeloos vanuit. In iedergeval weer lekker baby-kijken @Draaikont heeeeel veeel succes morgen! Ik hoop dat je een beetje kunt slapen en dat je morgen met prachtig nieuws komt. Ik hoop het zo... liefs
hoi heel raar maar ik weet zeker af en toe wat te voelen, gisteren bijvoorbeeld sprong mijn peuterpubertje boven op me en toen alles weer rustig was, voelde ik van binnenuit wat, zo van: hey zus kijk je uit haha. maar het is geen verbeelding heb het al een paar keer gevoeld.
Ik voel ook al af en toe gekriebel. Zo bijzonder weer ❤️ De duimen draaien voor je @Draaikont!! @Lena1982 wat vervelend bruin verlies! Maar dat is wel oud bloed. Anders toch eens bellen voor de zekerheid?
Vandaag de echo gehad!! Alles was helemaal in orde hartje klopte ook nog goed en was goed bewegelijk termijn was vastgesteld op 11 weken en 2 dagen. Ben dan 03-03-2018 uitgerekend. Op na de volgende echo
Super nieuws @Myhappyfamily!! Hoe gaat het bij jullie met het gewicht? Ik ben het vergeten op te schrijven van een paar weken geleden maar volgens mij nog niks aangekomen of weer beetje afgevallen.
Gisteren gewogen en 1,5 kilo met 12 weken. Als t zo doorgaat is t prima maar na 20 weken gaat t bij mij altijd erg hard @Draaikont hopelijk heb je beetje geslapen! Succes straks! Ik heb er goed voorgevoel over bij je
Netjes ja @mams1! Is bij mij vorige keer aan het eind ook hard gegaan. Veel vocht gaan vasthouden door de hitte toen.
@Draaikont sterkte zometeen!!! Duim voor je dat alles in orde is! @Tann oei heftig zeg al met 26 weken bevallen. Hoop dat het kleintje snel aansterkt en het goed doet! Ik kende iemand die was ook zo vroeg bevallen en alles is goed gekomen! Wel leuk samen met een vriendin zwanger!! Hier hebben we gisteren ook naar het hartje geluisterd mooi om te horen. Als ik het vergelijk met mijn dochter zou het nu toch een jongen kunnen zijn!
@Myhappyfamily Super fijn een mooie echo! Lekker genieten @Draaikont Heel veel succes dadelijk meis. Mijn duimen draaien!! @Lena1982 Ik zou ook even bellen hoor bij bloederlies. Gewoon voor de zekerheid. Gewicht hier..... verschrikkelijk. Durf niet eer op de wegschaal. Ben nu 12 weken en denk al 4 kg aangekomen. Eerste weken MOEST ik elk half uur eten anders voelde ik me zo beroerd. Nu gaat het wat beter. Ik ga denk ik via de vk even een diëtiste vragen. Had ze al aangeboden. Als ik google op gezond eten zwangerschap dat is dat veeeeel meer dan ik eet, maar toch kom ik aan als een malle. Nu ben ik ook met hormonen erg gevoelig voor gewichtsschommelingen. Balen maar ja. Zag een foto van mezelf gister en toen schrok ik wel. Pfff moet ook nog op vakantie. Voel me niet zo fijn denk ik in bikini maar ja het is niet anders.
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari: 20 Februari: (1) Lysette || 33 jaar || 3e kindje 21 Februari: (4) pantoffelheldin || 28 jaar || 2e kindje Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje Wens09 || 33 jaar || 2e kindje 22 Februari: (2) Trillian || 35 jaar || 2e kindje Jaly || 37 jaar || 1e kindje 23 Februari: (3) Anne_eerste || 30 jaar || 1e kindje Piscean || 27 jaar || 2e kindje Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje 25 Februari: (5) Sjors84 || 33 jaar || 3e kindje Vioro || 28 jaar || 1e kindje Maralena || 34 jaar || 2e kindje Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje Baloo || 28 jaar || 2e kindje 26 Februari: (4) Woezie || 22 jaar || 2e kindje Brocante || 22 jaar || 1e kindje NieTa || 36 jaar || 6e kindje Tann || 31 jaar || 2e kindje 27 Februari: (2) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje Mams1 || 29 jaar || 3e kindje 28 Februari: (6) Danpas || 33 jaar || 1e kindje Burb1988 || 29 jaar || 2e kindje Draaikont || 30 jaar || 2e kindje MevrAppeltaart || 27 jaar || 2e kindje Lena1982 || 35 jaar || 2e kindje Daantje09 || 27 jaar || 3e kindje Maart: 1 Maart: (1) Roever || 30 jaar || 2e kindje 2 Maart: (2) Karlijn || 27 jaar || 2e kindje Annelisa87 || ?? jaar || ?? kindje 4 Maart: (3) B3lle || 31 jaar || 2e kindje Leooonie || 30 jaar || 1e kindje Kimjoy || 29 jaar || 2e kindje 5 Maart: (1) Kuikentje2 || ? jaar || 2e kindje 6 Maart: (1) Roosje-5 || 31 jaar || 1e kindje 7 Maart: (4) Lavendelmeid || 31 jaar || 1e kindje Wivine89 || 27 jaar || 2e kindje Yasmientje14 || 25 jaar || 2e kindje Rianne2985 || 31 jaar || 2e kindje 8 Maart: (2) Myhappyfamily || 29 jaar || 2e kindje Froggieh || 30 jaar || 3e kindje 10 Maart: (1) Melon || 26 jaar || 1e kindje 11 Maart: (1) Duizend || 32 jaar || 1e kindje Totaal: 43 ♥ Jongens: ♥ Meisjes: ♥ Verrassingen: Afspraken: Augustus 14 augustus myhappyfamily, termijnecho 15 augustus pantoffelheldin, termijnecho 15 augustus Draaikont, extra echo 16 augustus Melon, termijnecho 17 augustus Roosje-5, termijnecho 22 augustus Rianne2985 , 1e afspraak gyn en echo zk 22 augustus Burb1988, 12 weken echo 23 augustus Froggieh, termijnecho 28 augustus MevrAppeltaart, controle 28 augustus Jaly, controle verloskundige 31 augustus Meiske2015, controle 31 augustus Baloo, controle 1 september Karlijn echo 4 september Daantje09, echo 4 september Tann, geslachtsbepaling 7 september Maralena, geslachtsbepaling 9 september MevrAppeltaart, geslachtsbepaling 12 september Jaly, controle gynaecoloog 28 september Jaly, 20 weken echo 3 oktober Meiske2015, 20 weken echo 5 oktober Meiske2015, 3D echo 7 oktober MevrAppeltaart, 20 weken echo 11 oktober Baloo, 20 weken echo[/QUOTE]