Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari: 20 Februari: (1) Lysette || 33 jaar || 3e kindje 21 Februari: (4) pantoffelheldin || 28 jaar || 2e kindje Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje Wens09 || 33 jaar || 2e kindje 22 Februari: (2) Trillian || 35 jaar || 2e kindje Jaly || 37 jaar || 1e kindje 23 Februari: (3) Anne_eerste || 30 jaar || 1e kindje Piscean || 27 jaar || 2e kindje Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje 25 Februari: (5) Sjors84 || 33 jaar || 3e kindje Vioro || 28 jaar || 1e kindje Maralena || 34 jaar || 2e kindje Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje Baloo || 28 jaar || 2e kindje 26 Februari: (4) Woezie || 22 jaar || 2e kindje Brocante || 22 jaar || 1e kindje NieTa || 36 jaar || 6e kindje Tann || 31 jaar || 2e kindje 27 Februari: (2) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje Mams1 || 29 jaar || 3e kindje 28 Februari: (6) Danpas || 33 jaar || 1e kindje Burb1988 || 29 jaar || 2e kindje Draaikont || 30 jaar || 2e kindje MevrAppeltaart || 27 jaar || 2e kindje Lena1982 || 35 jaar || 2e kindje Daantje09 || 27 jaar || 3e kindje Maart: 1 Maart: (1) Roever || 30 jaar || 2e kindje 2 Maart: (2) Karlijn || 27 jaar || 2e kindje Annelisa87 || ?? jaar || ?? kindje 3 Maart (1) Myhappyfamily || 29 jaar || 2e kindje 4 Maart: (3) B3lle || 31 jaar || 2e kindje Leooonie || 30 jaar || 1e kindje Kimjoy || 29 jaar || 2e kindje 5 Maart: (1) Kuikentje2 || ? jaar || 2e kindje 6 Maart: (1) Roosje-5 || 31 jaar || 1e kindje 7 Maart: (4) Lavendelmeid || 31 jaar || 1e kindje Wivine89 || 27 jaar || 2e kindje Yasmientje14 || 25 jaar || 2e kindje Rianne2985 || 31 jaar || 2e kindje 8 Maart: (1) Froggieh || 30 jaar || 3e kindje 10 Maart: (1) Melon || 26 jaar || 1e kindje 11 Maart: (1) Duizend || 32 jaar || 1e kindje Totaal: 43 ♥ Jongens: ♥ Meisjes: ♥ Verrassingen: Afspraken: Augustus 15 augustus pantoffelheldin, termijnecho 15 augustus Draaikont, extra echo 16 augustus Melon, termijnecho 17 augustus Roosje-5, termijnecho 22 augustus Rianne2985 , 1e afspraak gyn en echo zk 22 augustus Burb1988, 12 weken echo 23 augustus Froggieh, termijnecho 28 augustus MevrAppeltaart, controle 28 augustus Jaly, controle verloskundige 31 augustus Meiske2015, controle 31 augustus Baloo, controle 1 september Karlijn echo 4 september Daantje09, echo 4 september Tann, geslachtsbepaling 4 september myhappyfamily, controle en echo 7 september Maralena, geslachtsbepaling 9 september MevrAppeltaart, geslachtsbepaling 12 september Jaly, controle gynaecoloog 28 september Jaly, 20 weken echo 3 oktober Meiske2015, 20 weken echo 5 oktober Meiske2015, 3D echo 7 oktober MevrAppeltaart, 20 weken echo 11 oktober Baloo, 20 weken echo
Hier vandaag bloed prikken voor algemeen onderzoek en NIPT. Verloskundige vertelde dat dit 12 buisjes zouden zijn. Zo'n held ben ik niet. Manlief neem ik mooi mee .
Hoi! Was even op vakantie en gelijk 40(!!) nieuwe pagina's, ik ga ze niet allemaal terug lezen... vanavond termijn echo dus heeeel veel zin in. Heb het hartje al gehoord <3 @Draaikont veel succes!
Vervelend dat je je zo voelt @Tann! Als je er gevoelig voor bent is een diëtiste misschien wel verstandig ja. Hopelijk heb je toch een fijne vakantie! @Draaikont hopelijk heb je inmiddels goed nieuws gehad!! @brocante 12 buisjes?! Was bij mij maar 2 of 3. Heb het niet precies gezien.
Bedankt allemaal!! Goed nieuws de meting was goed. Het ging dus inderdaad om de nekplooi en die was nu 2,6. Hij mag max 3,5 zijn dus dat was goed.... Opgelucht!! Eigenlijk vertelde ze dat een termijnecho van 10 weken gewoon te vroeg is maar dat het opviel. Hij is wel hoog maar niet te hoog. Dus dat is positief
Ach wat fijn @Draaikont!! Wat een onzekerheid he!! Gaan (of hebben jullie al?) jullie nu nog vervolg onderzoek doen? De NIPT?
Geweldig @Draaikont!! Al was het fijner voor jou geweest als ze gelijk eerlijk was geweest. Al die tijd in onzekerheid voor niks. Ben je nu ook wat geruster op de uitslag voor de nipt?
Fijn @Draaikont! Eigenlijk voor niks dus in die onzekerheid gezeten.... Ik heb gister bloed moeten prikken in totaal 7 buisjes en viel reuze mee! Gaf het meisje zelfs nog een compliment dat ze het zo goed deed was geloof ik nog best jong! Wij hebben toch gekozen voor de nipt test puur ivm onzekerheid
7 buisjes? Dat is veel... ik had er 3. Bij ons is hij vorige week woensdag gedaan dus hoop dat ik over een week de uitslag heb. @Meiske2015 nipt blijft spannend! Maar dat is het natuurlijk altijd. Het is ook allemaal een beetje raar verlopen. Mijn man is niet zo heel blij met de gang van zaken. @karlijn afgelopen woensdag gedaan. Nu afwachten
@Draaikont wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad, al die onzekerheid is verschrikkelijk. Ik heb vanmiddag de termijn echo ,heb er wel.zin in Ben gelukkig al een stuk minder misselijk en ik hoef niet tot nauwelijks meer over te geven. De teller van de weegschaal staat nog wel steeds op - 7 kg. Vorige zwangerschap ben ik ook nauwelijks aangekomen, toen was ik met 40 weken maar 8 kg zwaarder dus ik hoop dat ik dat nu ook weer heb haha
Wat fijn @Draaikont !! Ik lees wel veel mee hoor op de achtergrond Ik heb donderdag de termijnecho, en dan vrijdag prikken voor de nipt.. vind het zo eng!!!
@Draaikont wat fijn om te lezen zeg dat alles inorde is! dan maak je je misschien wel minder druk over de nipt. Snap goed dat je man niet helemaal blij is. Maar alles is gelukkig in orde en je kan weer wat gaan genieten! Ik wil morgen gaan bloedprikken voor de nipt en de algemene dingen maar 12 en 7 buisjes :O Dat vind ik wel veel zeg. dan neem ik vriendlief wel mee mocht ik me erna niet goed voelen dan heb ik iemand bij me. Ben niet bang voor prikken maar omdat ik me niet al te goed voel dan is de kans groot dat alles gaat draaien. Dadelijk nog even betalen. Voor de meiden die vandaag een echo hebben veel succes!! Hier nog de echo van gisteren!! <3
@Draaikont Super goed nieuws!! Wel raar dat ze dan zo'n uitspraak heeft gedaan en jou lekker in de zenuwen heeft laten zitten, maar ja gelukkig alles goed! Nipt test was bij mij 2 flinke buisjes en dan nog iets van 6 erbij voor het standaard onderzoek voor de vk. vrijdag laten prikken dus hopelijk voor gaan de 10 dagen lekker snel voorbij.
Prikken is gelukt! We hebben ze samen nog even geteld. En ja hoor; 12 buisjes. Mij hebben ze even laten liggen met prikken. Daarna rustig paar minuten zitten en toen mocht ik weer lopen. Het is voor de NIPT en het algemene bloedonderzoek. Viel eigenlijk wel mee.