@wens09 geen idee of probiotica werkt. Je kan het altijd proberen. @Anne_eerste mooie echo! Lief dat handje.
Ik moet ook voor vanalles. dan ook zorgen dat ik een broodje of iets bij me heb dan kan ik meteen wat eten erna en dan zal het wel meevallen
Goedemorgen meiden, Vanmiddag morgen we weer baby gluren heerlijk!!!! Inmiddels weet iedereen het en het is fijn om niet meer me buik te hoeven verbergen! (Ging al lastig met 9 weken) en nu kan ik mijn bekkenband ook gewoon dragen! Hoe is het met de rest? Draaikont fijn nieuws!
Ik heb mijn 13 weken dansje vandaag! Hoera. Gisteravond op bed weer eventjes hartje geluisterd. Hoorde ook allerlei bewegingen erdoor haha. Zo leuk! Vandaag een relaxdagje met dochter in gepland. Lekker thuis blijven en doen waar we zin in hebben.
Ik heb gister toch ook maar zo'n angelsound via marktplaats gekocht! Wilde er eerst niet aan maar ik was te nieuwsgierig haha ondanks ik nog net geen 12 weken ben en mijn baarmoeder naar achter gekanteld ligt hebben we hem toch gevonden zo bijzonder om het voor het eerst te horen en dan ook nog eens gewoon lekker thuis op de bank! Poes kwam nog even nieuwsgierig kijken en kwam gewoon op mijn benen liggen! Dat doet ze normaal nooit!! Kan de hele dag wel luisteren
Pfoe! Net na weeeken weer op de weegschaal. Ik voelde me laatste tijd echt een dikke pad Maar.... blijkbaar echt mn darmen want ben geen grammetje aangekomen! jeej...! Verder gaat het hier aardig goed, behalve met werk. Dat is toch echt wel een dingetje aan het worden hier... pff Hebben jullie ook dat heeeeerlijke zonnetje buiten?!
erg he, mijn dochtertje had dat ook , verborgen reflux. Gelukkig snel gehandeld, kinderarts belde te laat terug. Huisarts gaf ons gelijk losec ,wereld medicijn. Bij de tweede bij de eerste signalen vraag ik weer om losec. Ik ga nu de eerste 6 weken borstvoeding geven en dan over op melkpoeder. Zodra ik weer aan het werk ga volledige flesvoeding. Nooit meer Kolven, zo weggestopt in een hok. Ik voelde me aan het einde net een koekje haha maar door de borstvoeding idd gelijk alle extra kilo's kwijt dus dat is een pluspunt
Ja, ik wil ook wel weer borstvoeding gaan geven. Bij mijn zoontje heb ik 13 maanden kunnen geven en hoop bij nummer 2 weer net zo lang of nog langer te kunnen voeden. Vond het super fijn. Maar kolven heb ik ook een hekel aan dus even kijken hoe dat gaat. Had zo'n handkolfje en wil nu wel een dubbele elektrische kolf gaan kopen. Pfff, vandaag naar de dierentuin geweest met mijn zoontje. Net thuis. Ben kapot. Zoontje ook dus toch even kort in bed gelegd. Pfff....
Wat fijn dat de uitslag goed was @Draaikont! Al is het wel heel knullig gegaan zeg, er had je een hoop stress en spanning bespaard kunnen blijven. @Meiske2015 sorry!! Straks is iedereen dik 20kg aangekomen door de appeltaart cravings die ze steeds hebben @Melon, hoe was de echo gegaan? Hier vandaag 12 weken zwanger, vind dat toch altijd wel een soort van mijlpaal
Ik had voor mijn dochter een medela freestyle. Echt een top apparaat, vooral vanwege het feit dat er een batterij in zit en je dus niet afhankelijk bent van een stopcontact. Na mij hebben mijn schoonzusje en nog 3 andere vriendinnen hem gebruikt (iedereen met eigen slangetjes enzo vanwege hygiene) en hij doet het nog steeds perfect.
@Melon hoe was de echo vandaag? @MevrAppeltaart mooi buikje!! De mijne is ook al zo groot. Iedereen vraagt of het echt maar een is Hier vandaag bloedgeprikt voor de nipt en de algemene dingen. 7 buisjes waren het! Dochter heeft aandachtig staan kijken haha Meteen erna een broodje gegeten en gedronken dus voelde me gelukkig goed erna.
Wat een mooi buikje zeg. Hier ook al echt duidelijk een buikje maar effe geen zin om foto te maken, haha. Jemig, ik ben hier al 2.5 kilo aangekomen. Vind het echt niet grappig hoor. Moet mezelf echt inhouden. Vanavond ook pizza eten en daarna naar de film met een vriendin. Vanaf morgen echt er weer op letten.
Ik heb 2 jaar en 9 maanden BV gegeven. Uiteindelijk gestopt omdat ik het wilde, hij zou nu nog steeds wel willen haha. Laatste maanden was het om de dag voor het slapen gaan. Heb ook gedoneerd omdat hij niet echt uit de fles dronk en ik 500cc per kolfbeurt kon kolven. Heb koemelkvrij gedoneerd @mams1 .. Vond ik best pittig met kerstdiners etc. Zelfs in brood zit melk. Moest echt alles laten staan. Maar wel bijzonder dat er nog een kindje mede dankzij mijn melk en dat van twee anderen is groot geworden. Hoop dat het allemaal goed gaat met jullie Liefs
Hoi allemaal! Sorry voor mijn late reactie maar moest gelijk weer terug naar werk! De termijnecho was goed en hebben ook het hartje gehoord dus super blij! Aanstaande maandag ga ik bloedprikken voor de nipt. Ben nu 11 maart uitgerekend inplaats van 10 maart.
Wat een lieve reacties dankjulliewel, ben ook super trots op m'n buikje! Ben ook benieuwd naar jullie buiken. Wat leuk om te lezen dat er meer moeders zijn die hun kindjes lang hebben gevoed. Mijn dochtertje (2,5) drinkt nu nog steeds bij mij, al gebeurt dat nu alleen nog voordat ze gaat slapen een paar slokjes. @Pitahaya hier ook al 2kg aangekomen.. Hoop dat het niet zo snel blijft gaan. Ik ben nu inderdaad ook weer goed aan het opletten dat ik gezond eet. De misselijkheid is ondertussen gelukkig een stuk minder dus dat maakt gezond eten ook een stuk makkelijker. @Melon gefeliciteerd met de goede echo! Prachtige foto.
Ik zal morgen weer eens een buikfoto plaatsen. Heb vandaag een heerlijke luie thuisblijf dag dus loop in een trainingsbroek haha. Over bv: Ik heb het maar een maand gegeven. Dochter was te klein en had de energie er niet voor om volledige voedingen te drinken. Dus elke keer aanleggen, kolven, fles. En dat bij elke voeding. Was er na een maand helemaal klaar mee Zit nog te twijfelen of ik het een kans wil geven deze keer.
@Meiske2015 als het zo moeizaam verloopt kan ik me voorstellen dat je er na een maand klaar mee bent, dat is echt slopend! En wat heerlijk zo'n relaxte dag.