Hi meiske, herkenbaar ik had bij mijn dochter pas last rond 20 weken en vanaf 26 weken werd het echt hopeloos en nu voelt het al als 26 weken! Ik heb ook mijn bekkenband weer op gesnord en extra kussens in bed! Maandag ook maar eens een afspraak maken
Wat gaat de tijd toch snel he alweer 13 weken!! Spannend nog even wachten en dan krijg je de uitslag alweer! Je bent inderdaad al best wat bijgekomen. Ik let er helemaal niet zo op als ik eerlijk moet zijn! Hoop dat het lukt nog wat kwijt te raken.
Wat goed als je er niet op let. Ik ben daar altijd wel mee bezig. Maar dit is geen baby-aankomen, maar gewoon teveel gegeten-aangekomen. Dus ik moet gewoon weer even normaal doen en dan komt het wel weer goed. Bij mijn zoontje was ik uiteindelijk 12.5 kilo aangekomen en eigenlijk wil ik daar het liefste onder blijven.
Hebben jullie al iets gekocht? Ik heb hier zo'n jeukende handjes. Online bekijk ik kinderwagens, kamertjes, kleertjes enzovoorts. Het lijkt steeds moeilijker te worden om mijzelf in te houden . Of zou dit komen omdat het onze eerste is?
Ben op vakantie en reageer niet veel. Brocante: ik heb al wat unisex kleertjes gekocht, een boxpakje, borgvestje en 2 setjes. Dit was in de 50 procent sale. Voor de rest nog niet, maar ik kan veel lenen. Het is voor ons de laatste en ga niet alles nieuw meer kopen.
Haha dat is wel beetje eerste kind syndroom ja Ik kijk alleen online wat positie kleding. Pas nu nog wel stretch dingen maar duurt niet lang meer en heb vorige keer veel weg gedaan
Haha die kriebels had ik met de eerste ook. Nu een stuk minder. Je kan sowieso toch al lekker gaan shoppen voor een kinderwagen Als je hem nieuw koopt moet je ook rekening houden met levertijd dus zou hem niet laat bestellen. Duurde bij ons geloof ik week of 8. En kamertje enzo kan je ook al langzaam aan gaan beginnen. Doen wij ook. Alleen verbouwen wij eerst onze slaapkamer zodat we de spullen uit de babykamer kunnen halen (bureau enzo).
Pff, ik dacht dat je het 2e trimester minder moe zou zijn? Het lijkt nu wel juist te komen bij mij...
Ik heb zoveel last van haaruitval pff Jullie daar ook last van ? Misselijkheid is voorbij ( ik doe even een dansje whaha ) en vermoeidheid word iets beter.
Sinds maandag heb ik helemaal niets kunnen doen van de moeheid, zelfs bijna niets in mijn huishouden.. Ik hoopte zo dat ik me beter zou gaan voelen in het tweede trimester. En ik moet nog verhuizen. Nee geen last van haaruitval, heb er juist minder last van dan anders.
Dat valt nog mee moet ik zeggen. Het liefst kom je zo weinig mogelijk bij idd En als je weet als ik een beetje op het eten let dan valt het mee zou ik het zeker doen. Bij mij zat maar 2kg verschil met begin en eind omdat ik eerst veel ben afgevallen dus ik heb makkelijk praten. Ben nu wel benieuwd. Iedereen vraagt of ik wel zeker weet of het er maar een is hahah heb al een grote buik nu
@brocante whaha dat had ik ook bij de eerste dan wil je snel mogelijk alles halen en uitzoeken. Nu bij de 2e heb ik dat wel minder. Maar als ik die kleine babypakjes zie smelt ik toch weer even! @Pantoffelheldin dar heb ik niet zo. Meestal begin je haren vast re houden en dan vallen ze na de bevalling weer uit dat had ik bij mijn dochter dacht dat ik toen kaal werd hahah Nouww dat moe zijn maakt me nog niet zoveel uit. Als dat misselijke maar weg is dan ben ik al opgelucht. Vandaag alweer 12 weken wat gaat het toch snel!
Ik ben tot vorige week veel misselijk geweest, nu echt alleen 's avonds nog, maar deze vermoeidheid vind ik veel erger. Met die misselijkheid kon ik tenminste nog iets, nu niets.
Ohhh nee geef mij maar andersom. Maar dat is ieder voor zich. Bij mij is de misselijkheid savonds vooral een ramp. Door de dag kan ik door wat te eten het wel verminderen maar savonds niet.
Moeheid begon af te nemen dacht ik, maar vandaag gewoon weer een middagtukkie gedaan hoor van 2 tot 4. Je bent niet de enige dus Maar waar ik echt helemaal gek van word zijn geuren. En ik heb het idee dat het alleen maar erger word. Ik sta nu op het punt om tegen mijn man te zeggen dat hij geen deo meer mag gebruiken. Ik krijg er iedere keer kokhalsneigingen van.
Moet zeggen dat mijn vermoeidheid wel echt minder word. Voel me nog steeds niet top maar gaat wel stuk beter. Bijna niet meer misselijk. En heb ook geen haaruitval. Krijg juist voller haar. Begin nu toch nerveus te worden voor de uitslag van de nipt. Hopelijk word ik maandag gebeld.
Het lijkt vaak of je last hebt van haaruitval Je haar is veel dikker en je hebt meer haar Daardoor valt t meer op