Hi meiden, Wat wordt er veel gekletst! Gezellig. @Draaikont wat een supernieuws, wat heb jij in onzekerheid gezeten zeg! Leuk die nub voorspellingen. @AnneLisa87 wat naar dat je je zo slecht voelt (was jij toch, hihi zoveel gelezen). Hopelijk snel wat fitter! Hier gaat alles goed, net controle gehad en naar het hartje geluisterd, heerlijk ☺. Wel overgestapt van verloskundige omdat ik graag centering pregnancy wil doen. Wie deed dit ook alweer nog meer? Welkom nieuwe dame (naam ff kwijt haha) wat fijn dat je schoonzusje verloskundige is.
Haha 2 verschillende antwoorden.... Er is toch ook een theorie die kijkt naar waar het geslacht komt te zitten na beneden wijst is het een meisje naar boven een jongen?
Klopt. Van welke termijn is je echo? Zie de nub inderdaad wel.0 Edit: Laat maar zie het op je echo staan Hahaha. Met 10+6 is het nog te vroeg voor die theorie. Dan staan alle nub's nog in dezelfde stand. Jongen of meisje. Pas tussen de 12 en 14 weken kan dat veranderen.
Klopt , ook Kun je kijken naar het "vorkje" ik had net ook een echo 12.2 weken.. duidelijk een meisje
Zag het net op je echo staan ja haha. Had mijn bericht al bewerkt. Maar dat is nog te vroeg voor de nub theorie. Kan tussen de 12 en 14 weken. Voor die tijd staat elke nub in de meisjes stand