**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Hihi hier kan het al vanaf 13 weken zelfs... bij de eerste hoefde ik het ook allemaal niet. Nu wil ik zoveeel mogelijk weten en kijken :rolleyes:

2. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Ik zag zoveel echo's voorbij komen haha ik dacht misschien willen ze bij mij ook wel een gokje wagen.
    Wij wachten gewoon tot de 20 weken echo met geslachtsbepaling.
    Had ook al iets opgezocht over NUB theorie maar ja daar ben ik niet goed in
    Dus roept u maar ,jongen of toch een meid

Bijgevoegde bestanden:

3. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi allemaal,bedankt voor jullie steun! Ik reageer effe kort en morgen als ik me weer iets fijner voel reageer ik uitgebreid! De arts wil dat ik dinsdag naar de neuroloog ga want ze vinden dat toch zorgelijk

4. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Spannend meis! Hopelijk is er iets voor te doen! Knuffel!

Kimjoy vindt dit leuk.
  5. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ik voel de kleine al af en toe bewegen ♡ echt van die vlaagjes. Mijn dochter voelde ik bij 15 weken voor het eerst. Ben nu tuin 13,maar weet nu beetje hoe het voelt en twijfel ik niet meer of het mijn darmen zijn. Vandaag drukke dag gehad en meestal voel ik het dan als ik even rust of stilsta

Kimjoy, trillian, Myhappyfamily en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Goe
    Goed nieuws Super!!! Geniet ervan!

Kimjoy vindt dit leuk.
  7. kuikentje2

26 aug 2015
    25
    35
    13
    provincie utrecht
    Goede nipt uitslag gehad deze week.
    Alleen net even flink geschrokken, opeens een flinke bloeding in mijn onderbroek. Nu niks meer en niet gemerkt, wel al paar dgn wat gevoelige bm.
    Iemand ook gehad? Tips?
    Ben morgen 13 weken

8. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Oei dat is vast even schrikken! Kan van alles zijn lijkt me (vaatje etc). Heb je ook (erge) krampen? Anders gewoon de vk even bellen. Dat mag 24 u p/d en dat nummer is ook voor dit soort dingen hoor!

9. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Haha ik heb dus een mega emo dag. Ik kan echt om alles huilen gewoon, reclames, het Wilhelmus (reallly?), tv series. Hoe bedoel je hormonen?!

trillian, Myhappyfamily en Baloo vinden dit leuk.
  10. kuikentje2

26 aug 2015
    25
    35
    13
    provincie utrecht
    Helemaal geen krampen dus en nu met plassen ook niks. Ben ook best relax eronder. Ga maar naar bed en morgen weer kijken
    Tnx voor je antw

11. roever

roever Niet meer actief

Nou,precies dat!!

Van mn zwangerschap van mn zoontje wilde ik niets meer mee te maken hebben... hadden toen veel echos.
    Heb pas half jaar terug al die echo fotos bekeken. Maar konden er dus absoluut niet van genieten oid.

Nu... was ik geschokt dat we gister eigenlijk al geen echo meer hadden,maar alleen hartje luisteren hahaha
    En ja, ik probeer er nu bewust meer van te genieten. En ben heeeeel benieuwd naar wie er in mn buik zit.. ook om juist nu wel eens te gaan shoppen, en voorpret te hebben.. :)

Heb uiteraard wat in te halen!

(Nu trouwens smoooorverliefd op ons aapie)♡

wens09, Myhappyfamily en kuikentje2 vinden dit leuk.
  12. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    @Pantoffelheldin ik denk een jongen :)

@Kimjoy lekker een rustig weekend nemen en hopelijk heb je dinsdag meer duidelijkheid. Fijn dat je toch redelijk snel terecht kan. Sterkte!

@kuikentje2 jeetje dat is schrikken ja!
    Hopelijk iets eenmaligs. Misschien een vaatje gesprongen? Is allemaal stuk beter doorbloed nu. Als je je zorgen maakt morgen gewoon de vk bellen hoor. Daar zijn ze voor!

Kimjoy en Pantoffelheldin vinden dit leuk.
  13. NieTa

NieTa Bekend lid

26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    @kuikentje2 hopelijk is het eenmalig en heeft het verder niets te betekenen.
    Bij twijfel bellen hoor dat vinden ze niert erg

@Kimjoy ik ben benieuwd wat er uitkomt.
    Heb ook veel last van hoofdpijn en licht in mijn hoofd/duizelig en voel me dan ook echt niet lekker.
    Sterkte ermee

Kimjoy vindt dit leuk.
  14. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Kimjoy fijn dat je zo snel terecht kan! Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen!

@kuikentje2 hopelijk is het eenmalig! Misschien een vaatje gesprongen inderdaad en anders morgen vk even bellen. Gelukkig ben je er zelf ook relaxed onder.

Fijn de goede nips uitslag :D

@brocante fijn een goede uitslag :D

@roever hahaha hopen dat je verloofde de geslachtsecho wilt doen ;)

Wij wachten hier gewoon tot de 20 weken. Ook al wil ik het graag al weten.

Kimjoy vindt dit leuk.
  15. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Ik ben ook enorm nieuwsgierig haha! Had ik bij mijn zoontje ook veel minder (of ik gaf er minder aan toe ofzo). Misschien omdat je al weet hoe vreselijk veel je er van gaat houden :) Dat je daarom bijna niet kunt wachten ofzo?

Even first world problematiek: Zitten jullie ook zo in kleding dilemma? Gewone shirts en bloesjes staan zo raar, omdat je toch al dat buikje ziet. En in m'n oude zwangerschaps shirts en jurkjes lijk je al zo mega zwanger qua pasvorm. Ik word een beetje moe v alle opmerkingen. Ik voel me ook enorm hormonaal dus alles komt heel erg binnen zeg maar

Zijn jullie trouwens ook zo vroeg wakker? Ik om 5.30u vanmorgen...

16. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    First world problematiek :roflmao:
    Op het moment vind ik alleen broeken een drama. Heb maar 1 broek die echt lekker zit.
    Had er al 2 bijgekocht in het begin maar omdat ik afgevallen ben zijn ze te groot :confused:
    En shirtjes heb ik een hoop in stretch dus die rekken voorlopig nog wel mee haha.
    Om de een of andere rede kunnen ze dat ook goed hebben.

Vervelend dat je vroeg wakker bent.
    Heb ik nog geen last van. Gelukkig.

17. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Jaaa, heb ik ook!!:confused: Heb nu 1 positiebroek die ik steeds aan heb, normale broeken zitten niet zo fijn meer door de knoop op m'n buik. En inderdaad zitten de meeste shirtjes/blousjes die ik normaal draag niet zo mooi meer (op een positiebroek). Lastig! Ik ga vandaag maar even shoppen om een paar basics erbij te kopen waarmee ik kan variëren... :)

18. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Ja die kleren he..ik heb al zwangerschapsbroeken aan! Ga ook niet meer zonder proberen..jurkjes gaan ook nog wel! Ik heb meestal wel strakke shirts aan dus die zitten nu nog goed! Verder weinig om aan te trekken..vandaag heb ik een crematie waar ik gelukkig nog een jurkje voor heb die past. Maar morgen een bruiloft met speciale dresscode en ik heb helemaal niks dat me past :(

Eerste werkweek na de vakantie zit er weer op en viel, ondankt de extra uren, gelukkig mee! Energie komt weer terug. Ole!

19. roever

roever Niet meer actief

Hier ook broeken die niet fijn zitten :(
    Voor ik zwanger was, was ik meeeeega blij dat mn riem eindelijk! Op t laatste gaatje zatmmm en nu.... met n heel klein beetje geluk op tweede gaatje, maar vaak gewoon t eerste :(
    Ach, volgend jaar..gaan we gewoon weer verder waar we rebleveb gebleven waren! :)

En joehoe!!!
    Maandagavond 11 september gaan we voor de geslachtsbepalende echo!!! :eek:
    Geen idee waarom ik het nu zooo graag weten wil? Misschien omdat je hoopt op t andere geslacht als je al een kindje hebt?
    Jaa ik zou t heel leuk vinden als het dit keer een meiske zou zijn.
    Anderzijds, ons zoontje is zoo lief en grappig en boefig etc etc dat ik er hier ook nog wel 1 van zou willen!!

Myhappyfamily en Meiske2015 vinden dit leuk.
  20. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Sterkte vandaag @Sjors84!

Lastig voor morgen...
    Kan je niet vanavond nog even wat kopen?

Ik had vorige zwangerschap aan het eind nog een bruiloft met jaren 60 thema.
    Heb nooit kleding kunnen vinden daarvoor helaas. Maar er waren er meerdere die niet gekleed waren naar het thema dus ik was geen vreemde eend haha.

Deel Deze Pagina