Hier 14-weken dansje! En... zojuist de uitslag van de nipt gekregen en alles is goed. Jeeeej! Morgen gaan we op vakantie en blijven 2.5 week weg. Ik weet niet hoe actief ik zal zijn vanaf vakantie. Denk dat ik minder vaak online ben. Dan weten jullie dat.
Na bloedverlies gister toch even nog vk gebeld. Net extra echo gehad e zag er perfect uit. Kleine stuiterbal. Wrs bloeding bmm geweest Hier 8-9 geslachtsbepaling. Dan 15 wkn
Wauw wat super gaaf!!! Koningskoppel wij hebben een dochter en superrr leuk hoor maar een jongetje zou ik nu dus best leuk vinden. Meisje ook meer dan welkom maar beide lijkt me leuk haha. 4 sept zullen we het weten. Ben dan precies 15 weken
Een jongen lijkt mij ook heel erg leuk. Maar dat is denk ik inderdaad meer omdat we al een meid hebben haha. Lijkt me leuk van allebei 1. Maar sterk het vermoeden voor een tweede meid. En dat lijkt me toch ook heel leuk. Kunnen ze als tieners lekker ruzie maken over kleding en jongens
Dit is mijn 14 weken echo ik vind het een heel onduidelijke echo. Zijn er dames die er wat in kunnen zien Ik moet alles nog terug lezen heb een paar dagen niet gekeken Hoop dat alles goed gaat met iedereen.
Ja we hadden het echt niet verwacht! Ik dacht, ik krijg alleen maar jongens haha.. moest echt huilen van blijdschap! Gewoon een jongen én een meisje straks Spannend 4 september al!
@Meiske2015 nee dacht ik al haha. Ik loop dan wel in het ziekenhuis krijg vaker een echo maar echt tijd nemen ze echt niet voor je dat vind ik wel jammer. 26 september mijn 20 weken echo ben heel benieuwd.
Had ik bij onze dochter ook. Om de week groeiecho en stond altijd met paar minuten weer buiten. Moest ook elke keer om een foto vragen. Heel jammer. Week voordat ik bevallen ben nog bij de vk terug geweest voor een "pretecho". Had ze gebeld dat ik aardig teleurgesteld was en toen boden ze aan dat ik even bij hun mocht komen kijken. Zo lief.
Dat is dan wel lief. Ja tot nu toe nog wel elke x een foto mee gekregen. 26 september 20 weken echo dan hoop ik dat ze wel wat langer de tijd nemen. Vind het zo jammer dat ze het zo snel doen. En verder ook niet kijken alleen het hartje gehoord. Niet of het er verder goed uit zag. Maar goed we mogen niet klagen natuurlijk zolang het goed blijft gaan. Misschien ga ik ook nog wel een de vk bellen. Bedankt voor de tip.
Wat leuk een meisje nu na een jongen @Baloo! En wat weet je het al vroeg! @kleding ik draag m'n eigen kleding maar ik maak me soms wel een beetje nerveus om vakantiekleding. We vertrekken 6 sept voor 2 weken en weet gewoon niet wat ik dan leuk kan dragen. Ik denk dat ik maar gewoon simpelweg voor jurkjes en rokjes kies...
Mijn zoontje was deze week ziek. Vanaf dinsdag at hij ook niks meer dus toen hij vanmorgen zijn pannenkoek at was ik even blij want hij begon er zo zwak uit te zien. Heeft nu alleen nog keelontsteking, Kga er vanuit dat dat over een paar dagen ook over is. Maar ik merk dus nu wel dat dat soort dingen wat zwaarder worden, 3 slapeloze nachten en overdag alleen maar met een huilend zielig kindje en dan zelf zwanger zijn... straks als meneer op bed ligt duik ik er ook lekker in!! Heerlijk
Gelukkig neemt de vk hier wel de tijd om te kijken en print ze een foto uit. Mag ook een usb stick meenemen zodat ze daar ook een enkele foto op kan zetten. Maar niet fijn als ze het allemaal maar snel snel doen en je om alles moet vragen. Ben hier ook benieuwd wat het word. Wij wachten de 20 weken af. Mijn gevoel zegt een jongen nadat ik het hartje gehoord had. Echt heel anders als bij mijn dochter. Mij maakt het niet uit wat het word maar wel leuk als het een jongen is dan hebben we een meisje en een jongen.
Ohhh dat geloof ik best dat dat wel even moeilijk is dan. Je hebt toch je energie nodig. Gelukkig at de kleine man wel weer iets. Kan inderdaad door de keelontsteking komen dat hij pijn had en daarom niks at. Hopen dat het nu weer steeds beter gaat. Straks ook lekker zelf even gaan liggen inderdaad!
Hoi dames, Ik heb hard advies nodig van de dames die al kinderen hebben Ben aan het oriënteren op kinderwagens en heb een lichte voorkeur voor de Joolz Geo of Bugaboo Cameleon 3... Maar hoe beslis je dat, waar let je op? Ik ben bv 1.65 m en mijn vriend 1.70 m, dus dat is al iets om rekening mee te houden denk ik. Hoe hebben jullie een keuze gemaakt? Wat was je keuze? En hoe bevalt je kinderwagen? Zou echt super zijn om een paar reacties te krijgen, want ik zie door de bomen het bos niet meer Bedankt alvast!!
Ik heb een joolz, erg blij mee! Hij is wat hoger qua bak dan bugaboo en stabieler dan bijv mutsy. Daarom hebben wij er toen voor gekozen!
Let vooral op het handvat. Of die makkelijk te verstellen is. En of jullie er allebei fijn mee lopen. Daarnaast vinden wij het een must dat de wagen makkelijk in te klappen is, geen luchtbanden heeft en makkelijk stuurbaar is. Onze keuze is toen gevallen op de Mutsy evo urban Nomad. Klapt makkelijk in, wielen (geen lucht) kunnen er gemakkelijk af en handvat is in 3 standen te zetten. Daarnaast vonden we het ook gewoon leuk dat ie in verschillende kleurencombo's te koop was haha. En hij is hartstikke stabiel We zijn er nog steeds heel blij mee dus er komt ook echt geen ander voor nr2. Mijn advies is dat je naar een grote winkel moet gaan en alle wagens moet proberen die je op het oog hebt. Dus beide stukje lopen en ook beide inklappen en uitklappen. Sommige winkels hebben ook een weg aangelegd van verschillende ondergronden. Dus stoeptegels, klinkers, vlonders enz. Dat gaf de doorslag voor onze keuze. Niet alles loopt even prettig. @piscean wat vervelend dat je zoontje ziek is! Zo sneu. Hopelijk is ie op tijd opgeknapt voor jullie vakantie.