@Orchidee88 ik heb deze maar ze hebben nog veel meer keuze. Kijk maar eens op bonprix bij zwangerschapsjas
Ik en 2.0 ook weer goedgekeurd bij de vk. Hoofdpijn hoorde erbij alles verder goed gelukkig en hartje weer gehoord. Nog 6 dagen tot de geslachtsecho dus super spannend. Herken het wel dat mensen dan zeggen Ooow 2 meiden zou zo leuk zijn 2 zussen. Ik heb zelf een zus maar we zijn totaal verschillend dus zijn niet super close. Is dus geen garantie hoor 2 meiden dat dat klikt. Het maakt me oprecht niet uit. Ben gek op mijn meisje en een 2e zou leuk zijn maar een jongen heb ik nog niet dus ook top!
Ik ben morgen dan eens benieuwd. Morgen is het 2 weken geleden dat ik ben gaan bloedprikken. Maandag moet ik naar de verloskundige daar bespreken we de hele uitslag. Weet niet of ze van te voren al belt of wacht tot maandag. Mij maakt het helemaal niks uit wat het word. Als het maar gezond is. Hebben al een dochter dus dan is een zoon ook heel leuk. Maar als het weer een meisje is is het ook prima. Dochter hoopt op een zusje en vriend op een broertje. Nog een paar weekjes wachten dan weten we het.
Hier ook totaal geen voorkeur, maar misschien komt het ook omdat ik beide heb. Al moet ik wel zeggen, na onze dochter ben ik helemaal gaan beseffen dat gezondheid belangrijker is dan het geslacht
Mogguh! Even iets anders... iets wat ik 1 van de leukste en spannendste dingen vond van de zwangerschap : testen!! Pffff dat gevoel dat je elke keer had als die spierwit bleef Of die onzekerheid als je m zo eigenwijs als wat een uur later alsnog uit de prullenmand viste en er toch ineens een streepje op stond... Of hemel, als er binnen 5minuten een extra streepje bij stond! !! Jankend, if het gewoonweg niet kunnem bevatten, je wilt iets graag, en dan ineens kun je niet meer terug, het is een feit! Ik mis het zeg!! Haha Die spanning, dat euforische gevoel, zoooo jammer dat je dat maar een enkele keer in je leven kunt beleven. . Denken jullie hier nog wel eens aan?
Ik mis het helemaal niet. Na 2.5 jaar blanco testen is er helaas geen enkele lol meer aan, totdat je die ene hebt dan
Persoonlijk zou ik een meisje heel leuk vinden, aangezien we al een jongetje hebben. Maar ik weet nu hoe leuk en lief jongetjes zijn dus nog een erbij zou ik ook helemaal geweldig vinden. Dus ja eigenlijk maakt het niks. Id het cliche ik hoop dat de kleine gezond is.
Kan me voorstellen dat je het dan niett hebt. Ik ondertussen ook niet meer, maar om een andere reden. Wat fijn dat het dan nu zover is en je en je over een maand of 5/6 een kleine in je armen kan sluiten
Wie van jullie gebruikt een angelsound en vinden jullie het hartje altijd? Ik durf hem niet te gebruiken vanavond want want als ik het hartje niet kan vinden. Morgen controle bij de vk dus misschien is het verstandiger om te wachten. Maar wil zo graag ons kleintje horen.
Succes vandaag @Draaikont! Hopelijk krijg je duidelijke antwoorden vandaag. Over het testen: Ik vond het erg dubbel. Wij zijn gelukkig beide keren snel zwanger geraakt dus niet vaak de teleurstelling meegemaakt. Maar toch de keren dat je testen blanco blijven vond ik heel naar. En dan ja dat ene moment dat ie niet blanco is....dat is natuurlijk fantastisch haha. Over de angelsound: Ik vind hem eigenlijk altijd. Alleen met 9 weken nog niet haha. Weekje later wel en sindsdien altijd. Vind het hartje altijd beetje naar de linkerkant van mijn buik. Rechts nooit te vinden.
Ik heb nu heel erg jongetjes gevoel! Grappig want dacht eerst echt een meisje. Maar het maakt me ook echt niks uit. Als alles maar goed is! Een meisje lijkt me leuk, want dat is vast weer zo anders! Misschien wel lekker knutselen en kleuren ipv treinbanen en tractors kijken Maar twee jongens ook heerlijk! Ik had juist voordat ik kinderen kreeg: oh ik hoop dat ik een jongen mag krijgen! Dus was erg blij bij de eerste!
Over t testen, tja. Ik heb niet vaak getest, omdat ik vrij regelmatig ongesteld was dus wist snel genoeg of t mis was. Maar voordat ik geopereerd ben aan endometriose (en ik niet wist dat ik dat had) hebben we t denk ik ruim een half jaar geprobeerd en dat vond ik geen leuke tijd. Maar dat kwam ook omdat ik voelde dat er iets niet klopte gewoon, en dat is rot. Na een half jaar ben ik toen verwezen
Hahaha vergis je niet in een meisje Die van ons speelt ook met treintjes en auto's. En ze is ook gek van tractors, treinen kijken, vliegtuigen en helicopters
Vanmorgen controle gehad. Ik val veel af, dus ze raad me aan volle melk producten te gaan eten, omdat het niet verklaarbaar is. (Niet misselijk en ik moet niet overgeven) Ik vertelde dat ik deze zwangerschap zo onzeker ben, ze zei dat dat heel veel vrouwen dat hebben bij een volgende zwangerschap op 1 of andere manier. Baarmoeder ligt iets hoger dan nu zou moeten (wat je ook vaker ziet bij een volgende zwangerschap) en hartslagje is 150-155. Ik ben weer even gerustgesteld hihi! 20 weken echo is nu ook ingepland dus die zal ik even op de lijst zetten, ook weer zo spannend...
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari: 18 Februari: (1) powerwoman|| ? jaar || ?e kindje 21 Februari: (5) pantoffelheldin || 28 jaar || 2e kindje Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje Wens09 || 33 jaar || 2e kindje Boebels || 34 jaar || 2e kindje ♥ 22 Februari: (3) Trillian || 35 jaar || 2e kindje Jaly || 37 jaar || 1e kindje Toetje77 || ?? jaar || 2e kindje 23 Februari: (2) Anne_eerste || 30 jaar || 1e kindje Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje 24 Februari (1) Piscean || 27 jaar || 2e kindje 25 Februari: (5) Sjors84 || 33 jaar || 3e kindje ♥ Vioro || 28 jaar || 1e kindje Maralena || 34 jaar || 2e kindje Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje Baloo || 28 jaar || 2e kindje ♥ 26 Februari: (4) Woezie || 22 jaar || 2e kindje Brocante || 22 jaar || 1e kindje NieTa || 36 jaar || 6e kindje Tann || 31 jaar || 2e kindje 27 Februari: (2) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje Mams1 || 29 jaar || 3e kindje 28 Februari: (6) Danpas || 33 jaar || 1e kindje Burb1988 || 29 jaar || 2e kindje Draaikont || 30 jaar || 2e kindje MevrAppeltaart || 27 jaar || 2e kindje Lena1982 || 35 jaar || 2e kindje Daantje09 || 27 jaar || 3e kindje Maart: 1 Maart: (1) Roever || 30 jaar || 2e kindje 2 Maart: (3) Karlijn || 27 jaar || 2e kindje Annelisa87 || ?? jaar || ?? kindje Kuikentje2 || 34 jaar || 2e kindje 3 Maart (1) Myhappyfamily || 29 jaar || 2e kindje 4 Maart: (4) B3lle || 31 jaar || 2e kindje Leooonie || 30 jaar || 1e kindje Kimjoy || 29 jaar || 2e kindje Roosje-5 || 31 jaar || 1e kindje 7 Maart: (2) Wivine89 || 27 jaar || 2e kindje Yasmientje14 || 25 jaar || 2e kindje 8 Maart: (1) Froggieh || 30 jaar || 3e kindje 11 Maart: (2) Duizend || 32 jaar || 1e kindje Melon || 26 jaar || 1e kindje Totaal: 43 ♥ Jongens: ♥ Meisjes: 3 ♥ Verrassingen: Afspraken: Augustus 28 augustus MevrAppeltaart, controle 28 augustus Jaly, controle verloskundige 29 augustus Brocante, controle verloskundige 30 augustus Piscean, controle 31 augustus Meiske2015, controle 31 augustus Baloo, controle 31 augustus Roosje-5, controle September 1 september Karlijn echo 4 september Daantje09, echo 4 september Tann, geslachtsbepaling 4 september myhappyfamily, controle en echo 7 september Maralena, geslachtsbepaling 7 september Meiske2015, geslachtsbepaling 9 september MevrAppeltaart, geslachtsbepaling 12 september Jaly, controle gynaecoloog 12 september Trillian, controle vk 13 september Lena1982, geslachtsbepaling 16 september Brocante, geslachtsbepaling 21 september, burb1988, geslachtsbepaling 21 september, Piscean, geslachtsbepaling 27 september Roosje-5, geslachtsbepaling 28 september Jaly, 20 weken echo 28 september Pitahaya, 20 weken echo 29 september Piscean, controle Oktober 3 oktober Meiske2015, 20 weken echo 3 oktober Piscean, 20 weken echo (SUO) 4 oktober Trillian, 20 weken echo 5 oktober Meiske2015, 3D echo 7 oktober MevrAppeltaart, 20 weken echo 11 oktober Baloo, 20 weken echo