Volgens mij zit MvM er bijna op voor mij! Jeej! Haha. Kreeg van de week mail dat ik de 10 weken heb volgemaakt Dus hopelijk laatste weekend kannetje plassen
Haha heerlijk!! Vorige zwangerschap heb ik wel mee gedaan, deze niet. Maar weet nog wel hoe heerlijk het was (en raar ) om opeens normaal te kunnen plassen en doortrekken! Haha.
Nou moet eerlijk bekennen dat ik ook wel eens een keertje heb overgeslagen met opvangen haha. Vooral als ik weer eens laat was met weggaan
Heb nu niet meegedaan. Maar wel weer lekker dat je gewoon normaal naar de wc kan ochja en die af en toe dat je het niet gedaan hebt zal niet uitmaken denk ik
Net door de verloskundige gebeld, de uitslag van de NIPT is ook hier helemaal goed Opluchting!! Fijne avond dames
@Roosje-5 wat fijn dat de uitslag goed was @Draaikont hoe gaat het nu met je meisje? Net 100%zeker ons purkje gevoeld Ook nog even het hartje geluisterd, maar dit wordt een kickbokser... Iedere keer dag ik hem/haar gevonden te Hebben, maar de hele tijd geschopt tegen dat ding aan en ook weer verdwenen. Het was lekker actief
Wakker worden met zo'n bult aan de linkerkant haha. Even het hartje gezocht en ze ligt echt in die harde bal. Toch zo gek dat die weer helemaal wegzakt zodra ik opsta
Leuk hè! Ik heb t idee dat deze rustiger is dan de andere 2. Ben benieuwd! Iemand nog meer zo moe en hoofdpijn?? Ik lig 21:30 in bed en 8:00 wakker en val dan weer in slaap. Hoofdpijn is echt bijna niet te doen Bij de andere 2 was ik met 14 weken topfit. Valt echt ff tegen eerlijk gezegd
@NieTa wat leuk! Heerlijk zo'n druktemakertje haha. @Baloo hihi. Heel grappig dat he. Ik heb ook vaak zo'n bal en ook links. Denk dat het komt door een volle blaas die zakt zodra je opstaat. Dat is het enige wat ik kan bedenken haha. @mams1 ik herken het niet. Heb vorige week wel aantal dagen hoofdpijn gehad. Heb de vk er voor gebeld en die gaf aan dat hef vaak komt doordat er rond deze termijn meer bloed aangemaakt gaat worden en daardoor je bloeddruk wat kan zakken. Was ook met dag of 4 weg. Maar de vermoeidheid was met week of 13 over. Ik voel al een aantal avonden de kleine als ik op bed ga liggen. Zo bijzonder weer. Voeld het week of 3 geleden ook al een keer maar toen twijfelde ik heel erg omdat het nog zo vroeg was. En hier ook ook elke keer geschop tegen de angelsound haha. Nog maar 4 nachtjes slapen en dan weten we of we een zoon of dochter gaan krijgen! Spannend! Jullie horen het wel pas zondag denk ik haha. Eerst even de fam vertellen en die krijgen we zaterdag pas bij elkaar.
Wij zijn gister middag ontslagen uit het ziekenhuis! Ze is nog wel slap en moet flink aansterken. Helaas vannacht weer kokhalzen maar kwam niks uit. Blij als ze weer helemaal de oude is. Hier ook veel hoofdpijn maar heb ik normaal ook minimaal 1 keer in de week migraine. Heb ik normaal injecties voor maar mag ik nu niet meer gebruiken.
Jaaa hier ook hoofdpijn echt verschrikkelijk. Heb ook veel meer klachten als bij de vorige hoor. Valt soms echt tegen en er zijn dagen dat ik er ook echt niks aan vind. Even klagen bah. Kan gewoon niet zoveel hebben door de hoofdpijn en daar wordt het thuis niet gezelliger van. Alles is soms even teveel en dan zou ik het liefst de hele dag op de bank liggen. Morgen om 20.00 uur weten we wat het het gaat worden. Wel heel veel zin in en spannend!!