Grappig dat jullie zo nieuwsgierig zijn haha Ik heb dinsdag pretecho en dan vraag ik niet eens om t geslacht haha Mijn vriend is er niet bij maar ik moet alsnog t geslacht vragen van m. Mooi niet hij wacht maar tot 20 weken
Ja hier net zo! Het wordt tijd dat het wat meer naar voren komt. Mijn navel is dan ook soort ingevallen, niet mooi
Wij wachten het ook gewoon af tot de 20 wekenecho. Wil het graag weten maar kan die paar weekjes nog wel even wachten. Zeg je maar dat de kleine niet goed lag ervoor
Hier zit ik nog steeds heerlijk in de zon en doe ik even mijn 16 weken dansje. Ik denk dat ik de kleine ook gevoeld heb paar dagen terug. Super leuk!
Dan heb jij het een stuk beter als hier. Regent hier hard. Lekker genieten daar Dat is altijd weer leuk om de kleine te voelen ik dacht het gisteren ook even maar weet niet zeker.
Hier net met exact 15 wkn geslachts bepaling. Zeer duidelijk een 2e jongen. Alles netjes, blaas en maagje al gevuld, geen klompvoetjes, gesloten lipje en mooie scheiding tussen de 2 hersenhelften. Helemaal blij
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari: 17 Februari: (1) powerwoman || 30 jaar || 2e kindje ♥ 21 Februari: (5) pantoffelheldin || 28 jaar || 2e kindje Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje ♥ Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje Wens09 || 33 jaar || 2e kindje ♥ Boebels || 34 jaar || 2e kindje ♥ 22 Februari: (3) Trillian || 35 jaar || 2e kindje Jaly || 37 jaar || 1e kindje Toetje77 || ?? jaar || 2e kindje 23 Februari: (2) Anne_eerste || 30 jaar || 1e kindje Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje 24 Februari (1) Piscean || 27 jaar || 2e kindje 25 Februari: (5) Sjors84 || 33 jaar || 3e kindje ♥ Vioro || 28 jaar || 1e kindje Maralena || 34 jaar || 2e kindje ♥ Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje Baloo || 28 jaar || 2e kindje ♥ 26 Februari: (4) Woezie || 22 jaar || 2e kindje Brocante || 22 jaar || 1e kindje ♥ NieTa || 36 jaar || 6e kindje Tann || 31 jaar || 2e kindje ♥ 27 Februari: (2) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje Mams1 || 29 jaar || 3e kindje 28 Februari: (6) Danpas || 33 jaar || 1e kindje Burb1988 || 29 jaar || 2e kindje Draaikont || 30 jaar || 2e kindje MevrAppeltaart || 27 jaar || 2e kindje Lena1982 || 35 jaar || 2e kindje Daantje09 || 27 jaar || 3e kindje Maart: 1 Maart: (1) Roever || 30 jaar || 2e kindje 2 Maart: (3) Karlijn || 27 jaar || 2e kindje ♥ Annelisa87 || ?? jaar || ?? kindje Kuikentje2 || 34 jaar || 2e kindje ♥ 3 Maart (2) Myhappyfamily || 29 jaar || 2e kindje Lammetje91 || 26 jaar || 1e kindje 4 Maart: (4) B3lle || 31 jaar || 2e kindje Leooonie || 30 jaar || 1e kindje Kimjoy || 29 jaar || 2e kindje Roosje-5 || 31 jaar || 1e kindje 7 Maart: (2) Wivine89 || 27 jaar || 2e kindje Yasmientje14 || 25 jaar || 2e kindje 8 Maart: (2) Froggieh || 30 jaar || 3e kindje Kimmmmmm || ?? jaar || 2e kindje 11 Maart: (2) Duizend || 32 jaar || 1e kindje Melon || 26 jaar || 1e kindje Totaal: 45 ♥ Jongens: 5 ♥ Meisjes: 4 ♥ Verrassingen: 2 Afspraken: September 9 september MevrAppeltaart, geslachtsbepaling 11 september Roosje-5, geslachtsbepaling 11 september Lammetje91, echo 12 september Jaly, controle gynaecoloog 12 september Trillian, controle vk 12 september Melon, echo 12 september Mams1, pretecho 13 september Lena1982, geslachtsbepaling 13 september Kimmmm, geslachtsbepaling 16 september Brocante, geslachtsbepaling 21 september, burb1988, geslachtsbepaling 21 september, Piscean, geslachtsbepaling 21 september, Roosje-5, controle vk 22 september,GUO/20 weken echo 25 september Meiske2015, controle vk 28 september Jaly, 20 weken echo 28 september Pitahaya, 20 weken echo 28 september Boebels, controle vk 29 september Piscean, controle Oktober 2 oktober Myhappyfamily, controle vk 2 oktober Powerwomen, 20 weken echo 2 oktober Maralena, 20 weken echo 3 oktober Meiske2015, 20 weken echo 3 oktober Piscean, 20 weken echo (SUO) 3 oktober Orchidee88, 20 weken echo 4 oktober Trillian, 20 weken echo 5 oktober Meiske2015, youth onderzoek 6 oktober Tann, 20 weken echo 6 oktober Boebels, 20 weken echo 7 oktober MevrAppeltaart, 20 weken echo 10 oktober Mams1, 20 weken echo 10 oktober myhappyfamily, 20 weken echo 11 oktober Baloo, 20 weken echo 12 oktober Danpas, 20 weken echo 13 oktober Boebels, youth onderzoek 20 oktober Roosje-5, 20 weken echo
Wat leuk dat iedereen het nu langzaam te weten komt wat het gaat worden. Wij weten het nu al al ruim 3 weken dus heb er gewoon voor de lol nog eentje gepland voor maandag bij een ander bureau. Lekker weer naar de kleine gluren en een dubbelcheck of het geslacht echt klopt. Verder gaat alles z'n gangetje hier wel. Op het werk alvast vast laten leggen dat ik (als t goed gaat) 4 wkn van te voren met verlof ga. Verder maandag ook een gesprek voor een stukje extra hypotheek en dan hopelijk de hele zolder laten verbouwen voor de kleine komt. Wel lastig want iedereen veranderd van kamer waardoor we nog nergens kunnen beginnen. Heel handig om het perse nu gedaan rete willen hebben. Lang leve de hormonen....
@MevrAppeltaart succes vandaag! @Boebels heerlijk he nog eens naar de kleine kijken hopelijk zeggen ze hetzelfde geslacht Dat is wel fijn dat je al geregeld hebt wanneer je met verlof gaat. Hoef je daar niet maar aan te denken. Oei dan hebben jullie nog een hoop te doen de komende tijd. Maar dan gaat de tijd wel lekker snel.
Haha herkenbaar nesteldrang maar geen energie Ik ga lekker 8 weken vooraf op verlof haha! Bij de 2e ook gedaan en zou niet anders willen. Rust in de tent en even genieten voordat de chaos begint! Ik zou nooit tot 4w vooraf kunnen werken en vind het in Nederland ook slecht geregeld Ik ken teveel mensen die tussen 37 en 38 weken bevallen en zie dan ook dus erg vaak dat die mensen het niet voor lopen in de kraamtijd En dan nog, plannen blijft lastig!
Ik ben ook ruim een week eerder bevallen en dus 4 wkn van tevoren met verlof gegaan. Ik ben niet gemaakt om thuis te zitten dus zelfs die 3 weken was me teveel. Was blij dat hij zo vroeg kwam. Als het had gekund had ik tot de bevalling gewoon gewerkt,vond het verlof vooraf zo nutteloos. Moet zeggen dat ik het daarna ook gauw zat was.
Zo zie je maar dat t bij iedereen anders is Ik ga naar vriendinnen, lunchen, winkelen, nagels laten doen, kappertje, sauna, zonnebank, kasten opruimen heerlijk, series kijken etc heerlijk. Op de dagen dat de kids opvang hebben natuurlijk.
Inderdaad. Maar zulke dingen zijn na een week of max 2 ook wel weer gedaan bij mij. Plus in mijn omgeving werkt iedereen gewoon en ook bijna iedereen fulltime dus dan valt er op de dag al weer veel af met vrienden. Scheelt wel dat er nu eentje rondloopt maar die gaat ook al naar school. Weet ook niet hoe het deze keer loopt natuurlijk. Vorige keer was ik nog zo vreselijk fit dat ik vlak voor de bevalling t mijn winterbanden ging wisselen en de hele schuur leegtrekken en opruimen Haha Misschien vind ik t deze keer ook wel heerlijk om wat rond te keuvelen en filmpjes te kijken. Maar normaal heb ik het geduld niet om stil te zitten en zulk soort dingen te doen. Vandaar ook dat ik het liefste gewoon lekker aan het werk ben.
Oh meiden probeer een beetje bij te lezen! Maar door drukte weinig tijd om te reageren. Maar ook even een nieuwetje. Het is meisje❤️ 2 dametjes Dus voor nu staan we op 5 meisjes en 5 jongens. We gaan gelijk op
Leuk @Draaikont!! Ik zal morgen de lijst even aanpassen met een roze hartje achter je naam Kan ik gelijk mijn hartje er achter zetten haha.
Sorry voor de stilte vanuit mijn kant, giga drukke weken gehad en me een tijdje flink beroerd gevoeld. Maar het gaat eindelijk weer beter. Ik schop meteen de boel weer in de war, want wij krijgen een zoontje!