**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Hey girls!! Willen jullie met me meedenken?

Vanavond heb ik de geslachtsbepaling en wij doen het dit keer op een hele aparte manier: ik krijg het (hopelijk) te zien/horen terwijl mijn man dan even niet mee kijkt. Ik wil het op een leuke manier bekend maken aan hem!

Anyone?? :p:p

Orchidee88 en mams1 vinden dit leuk.
  2. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Ik trek die spnning niet meer! Bij de eerste begon ik bij het snijden van de taart al keihard te huilen Hahahahaha

Maar super leuk en spannend!!!! Geniet ervan, want het is wel een heel leuk moment!

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Vraag me af waarom jullie dat zo doen haha.

Ik zou zo snel niks origineels kunnen bedenken eigenlijk...
    Weet niet wanneer je het wilt vertellen?
    Heb je tijd om nog wat kopen of bakken bijv?

4. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Dat mag!

Het is een beetje zo de wereld ingekomen omdat bij de eerste het de bedoeling was met een gender reveal party bekend te maken. Tijdens de echo kwam mijn man er toch achter en wist hij het een paar daagjes voordat ik het wist. Ik begon te grappen dat ik dat ook wilde en hem lekker kon plagen. Vanuit daar groeide een serieus plan.

Heb nog geen moment bedacht wanneer, gewoon iets bedenken en doen. Ik maak het mezelf niet moeilijk maar soms komt er iemand anders ineens met een leuk idee!

roever vindt dit leuk.
  5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Haha dat is dan wel net zo eerlijk ja :D
    Grappig hoe dat is ontstaan.

Even wat ideetjes:
    -kraskaart
    -fotoshoot van je zoontje met roze of blauwe ballonnen
    -filmpje maken waarin je zoontje een doos mag open maken met roze of blauwe ballonnen (kan je ook "live" doen)

6. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Druk gekletst!

Namen:
    Heel lijstje maar niks springt eruit

Drukte:
    Ligt enorm aan wat voor kinderen je hebt. Tip voor als de eerste nog jong is.. verheerlijk het niet. Ze snappen er niks van en na een paar dagen vragen ze zich af wanneer die baby weggaat!
    En van allebei hou je even veel maar je zorg en bezorgdheid om een baby is de eerste maanden groot waardoor je wel meer naar de baby toe trekt. Geen stress, dat vergeten die peuters gewoon weer ;)

Oudste is straks 6 en jongste 3,5 dus ik heb er wat hulpjes bij en ze snappen ook goed dat ze moeten wachten of zachtjes doen.
    Qua ritme wordt t toch een chaos. School, peuterspeelzaal, opvang, toneelles en zwemles gaan allemaal door dus ik heb binnen no time weer op pad. Dat bevliegd me soms wel.

7. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Nou net echo gehad en nog zo gevraagd geen details los te laten. Zegt ze ( denk ik) per ongeluk " hij" mijn man hoorde het ook. Ben dus erg benieuwd wat de uitslag is.

Myhappyfamily en mams1 vinden dit leuk.
  8. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Was wel grappig hij / zij hield de benen gekruisd, moesten dus moeite doen, maar weer helemaal goedgekeurd, lengte, rug en hoofdje

Bijgevoegde bestanden:

Danpas, Draaikont en Meiske2015 vinden dit leuk.
  9. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Bij ons zeggen ze altijd hij ;)

10. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Volgens mij moeten ze altijd over 'hij' praten. Omdat baby een mannelijk woord is zei toevallig de echocopiste vandaag nog. Dus nog steeds spnnend.........!

11. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Hier praten ze ook over 'hij' haha

12. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Hier ben ik weer Sorry ik was op vakantie en ik had daar geen internet dus ik ben nu een beetje aan het bij lezen

Ik had mijn 16 weken controle en omdat ik 3 kwartier moest wachten omdat het uitliep heb ik een echo gekregen

De baby was 15 centimeter en nog steeds een meisje dus De Gender reveal van zondag is helemaal Ready to go.

Wij doen het met Confetti shooters in plaats van der ook omdat het 1000 vierkante meter rook produceerden.. misschien beter als je een vrijstaande woning heb in plaats van een rijtjeshuis

Ik kan de lijst niet aanpassen maar ik heb 20 oktober mijn 20 weken echo.

mams1 vindt dit leuk.
  13. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL

Je kan het doen met rook kan ik doen met vuurwerk je kan Confetti shooter je kan een zwarte ballon vullen met Confetti en hem door laten prikken..

Je hebt van die spuiters die ze gebruiken bij carnaval dan kan je samen met je man staan en andere mensen laten spuiten en dan zie je welke kleur het is...

Je hebt ook een Facebookpagina dat is volgens mij tada.. die heeft balletjes met rook

14. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Haha wel een leuke manier zo :D
    Kun je hem een paar dagen nog even wat plagen :p

15. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Oooh meiden als het hier een meisje word dan heb ik echt zo geen idee van een naam. Vind niks echt leuk. Kom er gewoon niet uit!

16. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Is vaak een teken hè :p naam die je als eerst weet=het geslacht ;)

17. Danpas

Danpas Actief lid

25 jan 2016
    104
    65
    28
    NULL
    NULL
    Wij wisten de namen al voor we zwanger waren. Wel waren we er al heel snel uit voor een meisje.... maar als we dit al wisten voor we zwanger waren telt het niet he?

Ik ga zo voor een controle bij de gyn. Volgens mij nog geen echo. De 20 weken echo staat pas over 3 weken gepland. Dus voor het geslacht moeten we nog even wachten.

Ik lees trouwens wel geweldige verhalen over hoe broertjes en zusjes omgaan met de baby in de buik. Zo leuk.

Wij willen de familie, en met name de 2 grote zussen en Mn nichtjes, via een soort speurtocht in het bos erachter laten komen of ze een broertje/neefje of zusje/nichtje krijgen. Ze hebben allemaal een duidelijk idee en het lijkt me zo leuk om ze er zo bij te betrekken. Zag zoiets laatst op tv.

@piscean misschien leuk om er een lange speurtocht met hints of raadsels van te maken om hem wat langer te kunnen plagen en de spanning wat op te voeren?

piscean, Meiske2015 en Myhappyfamily vinden dit leuk.
  18. Danpas

Danpas Actief lid

25 jan 2016
    104
    65
    28
    NULL
    NULL
    O en mijn uitgerekende datum is 2 maart dus ben vandaag precies 17 weken. Kan iemand dat voor mij aanpassen?

19. Danpas

Danpas Actief lid

25 jan 2016
    104
    65
    28
    NULL
    NULL
    Hier weer een echo. Wat zal het worden? Nog steeds een raadsel
    Maar hartje zien kloppen en groeit goed. Ben ik heeeeeeel blij mee

Bijgevoegde bestanden:

Meiske2015, Baloo en Myhappyfamily vinden dit leuk.
  20. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    weer een mooie echo :D @Danpas fijn om te zien he elke keer dat alles goed gaat

Danpas vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina