**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wauw wat een lange adem moet jij hebben gehad....Gefeliciteerd meis!

2. Smurfje88

Smurfje88 Nieuw lid

26 okt 2013
    2
    2
    3
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal :)
    Lavendelmeid, van harte gefeliciteerd! Zo hé, na 8 jaar zeg.. Wat zul je blij zijn!!! En je vriend/man natuurlijk ook!:D

Ik denk niet dat wij de nipt test doen.. bij de eerste ook niet gedaan...

Oh dankje dat je mij in het lijstje hebt gezet Tann! Ik ben 28 jaar trouwens;)

3. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Draaikont ow heerlijk zeg dat je al een goede echo hebt gehad! Niks te zien is idd nog niet erg, maar gewoon fijn dat het er voor nu goed uitzag :thumup:

@Tann wauw mooie test zo :D die hoop ik dit weekend ook nog te hebben, heb er nog eentje :p

Welkom alle nieuwe meiden ;)

Draaikont vindt dit leuk.
  4. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @daantje09 Ja heel fijn inderdaad! Het zit iig op de goede plek.

@Leooonie klopt! Helaas werd mijn buikpijn heviger en kreeg ik steken aan de rechterkant van mijn buik. Dacht vanmorgen echt dat ik flauwviel dus vk gebeld en moest meteen komen voor een echo. De zwangerschap zit op de goede plek maar meer dan dat kunnen ze op dit termijn niet zeggen. Ook geen verklaring voor de pijn helaas.
    Daardoor wel aan 2 mensen moeten vertellen op het werk. En omdat ik even weg ging en weer terug kwam hebben sommige wel een vermoeden. Ik ontken hahaha

5. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Oh vind het niet zo erg..denk dat ze gewoon nieuwsgierig was :)

Ik kom mijn dagen wel door hoor, mijn zoontje is nog steeds ziek..al ander halve week! Dus met 1 zieke en 1 stuiterbal en ook nog werken tussen door gaan de dagen als een gek voorbij ;)

6. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Dankje het is me gelukt

7. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    hoeft volgens mij ook niet, ze vragen het geloof ik alleen als er mensen in je directe familie zitten met een beperking. Heb ik bij mijn dochter niet gedaan, doe ik nu ook niet.
    Ik vind dat je gelijk hebt:)

8. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ooo trouwens mijn kinderwagen is binnen! Wat een geweldig ding had deze gewoon als eerste kinderwagen moeten kopen.
    Zoveel pluspunten aan deze wagen.
    Voor de mensen met eerste kindje die nog een wagen nodig hebben en het in je budget past. Kijk even bij Uppababy vista alleen te koop bij babypark.
    O hij is ook nog super makkelijk inklapbaar

piscean en Sjors84 vinden dit leuk.
  9. Leooonie

Leooonie Bekend lid

26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    @ Draaikont o jee nou wel fijn dat dat in iedergeval is uitgesloten!!

10. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Lekker actief cluppie zijn we!

@Draaikont wat schrikken! Gelukkig alles goed! Ik zag met vijf weken ook nog geen hartje en dat was compleet normaal is mij verteld!

@symptomen ik begin wel echt misselijk te worden. Moet echt op tijd wat eten! Verder zere en 'stevige' borsten. Moe, maar ongelooflijk vroeg wakker steeds (5u ofzo). Verder soms wat lichte krampjes (waar ik dan gelijk van schrik) en witte afscheiding.

11. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    @lavendelmeid wouw! Gefeliciteerd!
    Ik schaam me dan echt een soort dat ik een kado'tje verwacht maar ben er enorm bewust van dat t niet altijd zo is!

Ik heb alleen wat last van me onderrug meer niet. Wat mij betreft houden zo haha.
    Bij mijn vorige zat ik te wachten op klachten als een soort bevestiging van me zwangerschap... Nou dat heb ik geweten!
    Dus ik vind t prima zo ;)

Ik ga zo ook nog een cb doen

12. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    gelukkig vond je het niet erg.
    beterschap voor je zoontje. Hopelijk steekt hij jou niet aan!

13. roever

roever Niet meer actief

Haha, en toch stiekum wacht ik hier echt wel op wat "aanwijzingen"....

14. karlijn

karlijn Niet meer actief

Hier ook 0,0 kwaaltjes. Net zoals vorige zwangerschap. Denk dat we ons gelukkig mogen prijzen dat we geen kwaaltjes hebben.
    Daarbij weet ik ook dat kwaaltjes niets zeggen over het verloop van een zwangerschap. Vorige zwangerschap 0 kwaaltjes en een gezonde dochter, zwangerschap daarvoor volop kwaaltjes en dat was een MA. Helaas is er dus geen pijl op te trekken, konden we maar gewoon zelf even naar binnen kijken of alles goed gaat daar :roflmao:

15. roever

roever Niet meer actief

Haha, nee okee het zegt niets. ..
    Maar, vorige voldragen zwangerschap was ik zooo ziek,dat ik eind zwangerschap 14kg lichter woog dan voor zwangerschap...
    Ennuh,,,dat vond ik nou echt geen straf hoor! Hahaha
    Oh, en ondanks die kiloos een geweldig gezonde zoon op de wereld gezet.
    Dus als dat deze zwangerschal nou ook gebeurt....hihi dan zit op mn streefgewicht... :roflmao::roflmao::roflmao:

16. karlijn

karlijn Niet meer actief

Hahahaha oo neee dat begrijp ik!!! :roflmao::roflmao::roflmao:

roever vindt dit leuk.
  17. trillian

trillian Actief lid

21 jun 2011
    230
    307
    63
    Vrouw
    Omgeving Den Haag
    Gisteravond voor het eerst naar de wc gerend, omdat ik dacht dat ik over moest geven.
    Ik vind het toch wel fijn. Vorige zwangerschap was dit het punt wanneer het mis ging en zo heb je idd toch iets van bevestiging.

Hoe zit dat met jullie eigenlijk met sporten? Normaal ga ik ongeveer 4x per week met een redelijk vast clubje meiden en daar geniet ik dan ook echt van. Maar nu zie ik er ZO enorm tegenop. We zijn echte fanatiekelingen, dus als ik nu ineens zo afhaak valt dat wel erg op.

18. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Sporten kan in ieder geval geen kwaad! Misschien heb je er alleen geen puf voor :)

Net cb gedaan en dat had ik denk beter niet kunnen doen ;) vorige week vrijdag 2-3 en nu nogsteeds...
    Had beter k2v5 kunnen doen al wou ik perse nog wat zien want dan zie je tenminste verschil

19. Leooonie

Leooonie Bekend lid

26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    O wat fijn dat de meeste weinig klachten hebben tot nu toe...
    Ik voel me vandaag een beetje gammel word geloof ik verkouden zere keel etc...
    Vanmorgen heel vroeg weer vreselijke kramp gehad ik kon wel huilen! Daarna zakte t gelukkig en kon ik nog een half uurtje slapen voor de wekker weer ging.

20. roever

roever Niet meer actief

Dumperrrr...
    Ik had dat gevoel gisteren ook :(

Deel Deze Pagina