Heel veel succes vandaag @Lisalisalisa ik denk aan je! Wat balen @mams1 maar wel fijn dat er nu maatregelen genomen worden. Ik hoop voor je dat je al wat baat zult hebben bij de kortere werkdagen.
Ja ik draaide ook altijd veel over uren (op eigen initiatief hoor omdat ik me werk heerlijk vind) maar zal al helpen als ik me aan me gewone uren hou Klein kindje vind ik totaal niet spannend maar idee van vroege weeën wel @Lisalisalisa hoelaat mogen jullie?
yes kamertje van mijn dochter is bijna klaar, bedje staat er, kast staat er. Laminaat is gelegd. Alleen de gordijntjes en verven en Frozen muurstickers. ze vind het helemaal geweldig. Ze heeft nu een steigerhouten bed waar ze op kan klimmen ( hoogslaper). Ze is echt nergens bang voor. Maar haar mama dus wel
Wat geweldig fijn allemaal van jullie! Ik apprecieer het heel hard jullie steun. De echo vandaag was goed !! Het vocht is stabiel gebleven. Jij heeft een heel sterk hartje ( normaal zou dat problemen of schade hebben door dat vocht). En tis een grote sterke beer zelfs. Dus zeker geen groei probleem. De reden van het vocht is helaas nog afwachten.. maar t was al niet zo een slecht nieuws, oef!
@Lisalisalisa ohhhh wat fijn om te lezen dat het goed gegaan is. Hopelijk weet je snel waar het vocht vandaan komt. Maar dat de rest nu goed is geeft een fijn gevoel. @mams1 dat is minder. Goed dat ze het extra onder controle houden. Als de kleine wat kleiner zou zijn dat maakt misschien niet zoveel uit maar de vroege weeen natuurlijk wel. Goed dat je wat minder gaat werken
Ik had wel een vrij goed gevoel. Ik heb al mijn vragen kunnen stellen en heb mijn verwijsbrief voor je Leuven. Dat vind ik toch dik inorde! Ik hoop ook echt ook heel hard dat het vocht zou afnemen. Maar t is sowieso nog afwachten om te zien of.hij Noonan heeft of niet De dr. zegt ook wel heel.de tijd dat hij heel erg ziek zou zijn maar in mijn ogen is het zoals zeggen bij een erge hoest het is longkanker terwijl je het niet weet Mijn harde buiken wijzen voor de rest ook niet op een naderende bevalling want alles zit goed dicht en mijn bmh is nog heel lang oef.
Ohhhh ik ben wel erg blij om dit te lezen! Gaan ze nu wel verder onderzoeken of doen ze alleen echo's?
Goed te lezen dat je al je vragen hebt kunnen stellen. Daar ben ik blij om. Het blijft natuurlijk spannend maar ik vind het wel fijn voor je dat je voor elkaar gekregen hebt wat je graag wilde.
Ghoh ze onderzoeken Noonan nog door de vlokkentest he maar dat duurt nog 2-3 weken voro er resultaat is. En voor de rest echo, 3d-echo al wat nodig is denk ik En hem heel goed in het oog houden hoe hij evolueert qua vocht, groei en hartje Best wel raar. Ik vroeg de dr. daarnet nog naar mijn schildklier (al de 3ex sinds de bloed/vlokkentest) en weer werd dat wat weggewimpeld. Ik kreeg dan mijn verwijsbrief mee en ze zei dat alle resultaten van Gent er in zaten (dus ook mijn bloedwaarden). Hij was mooi dichtgeplakt maar nieuwsgierige ikke moet dat toch wel uitpluizen, hé. Nu lees ik dat er kei hard iets mis is met mijn schildklier. Praktisch alle waarden zijn afwijkend. En ze vertellen me helemaal niets. Mijn schildklier zou volgens deze resultaten te snel werken En dat is ook helemaal niet goed voor de baby. Toch nog een puntje van frustratie...
Gister bij de bekken fysio geweest. Joepie de poepie ik hoef niet in een rolstoel nog. Ik heb de afgelopen dagen alleen maar in m'n bed doorgebracht en ik ben blij dat het z'n vruchten heeft afgeworpen. Ze heeft me opnieuw getapet en ik heb oefeningen tegen de pijn meegekregen. Ik moet ze minimaal 4x per dag doen dus ik heb wat te doen zeg maar. Die oefeningen doen best pijn. Maar na een paar dagen zou de pijn afnemen zei ze en dan mag ik het 6x per dag doen. Verder moet ik 15 minuten liggen en mag ik 20 minuten wat doen met m'n dochter. Verder ook wat hele licht huishoudelijke werkzaamheden. Ik luister er wel braaf naar. Maar toch heb ik even de ramen gelapt. Nou ja ik deed er de hele ochtend over want ik dacht niet te snel en niet teveel. M'n dochtertje roept iedere keer als de stopwatch afgaat dat ik weer mag liggen of eruit mag komen. Ze is nog maar 2 maar begrijpt gelukkig erg goed wat ik haar uitleg. Ze vind het erg leuk en vaak als ik ga liggen is zij de dokter of gaat ze een boekje lezen. Als het tijd is voor de oefeningen doet ze ook vrolijk mee op de grond. Ik ben wel blij dat ze morgen en vrijdag weer naar het kdv gaat. Het is voor haar natuurlijk leuker om lekker naar buiten te gaan met dit weer. Maar vooralsnog doet ze het heel goed.