@Lisalisalisa, ik wilde even zeggen dat ik enorm veel respect heb voor jou. Je kindje heeft de vechterslust niet van een vreemde! Net als iedereen hoop ook ik op een eind goed al goed. Sterkte meid in deze spannende en onzekere periode! @Kimjoy, bij de eerste was ik ook via icsi zwanger. Deze keer is het spontaan. Het is zo gek en in mijn hoofd kan het gewoon nog steeds niet. Ik heb nooit aan anticonceptie hoeven denken en nu weetik het gewoon niet. Al is het beter voor m'n lijf om hierna voorlopig even niet zwanger te zijn. Ondanks al m'n klachten moet ik mezelf iedere dag even knijpen om te geloven dat er echt een kindje in m'n buik groeit. @Meiske2015, oeps volgens mij moet ik die nog aanvragen!
Dagcurve voor de suiker idd! Mijn oudste is wel spontaan en nu is geconstateerd dat door een operatie van vroeger manlief ernstig verminderd vruchtbaar is! Maar goed als het zo moet zijn dan is het zo dat er een derde komt! Voorlopig liever niet ivm gezondheid maar goed....
Whoohoop! Even een lekker begin van de dag! Gisteren nog een mooie Ringsling gescoord van artipoppe tijdens Vogue Shopping Night! En nu onderweg naar het vliegveld om nog even op vakantie te gaan en onze zoon megaaa te verwennen tijdens zijn laatste vakantie met zn 3tjes! Ik ben ook benaderd door een journalist van nrc voor een artikel over fit pregnancy, ze werd getipt op instagram. Ben benieuwd!
Bedankt voor de steun! Jullie zijn echt super lief. Ik ben ook blij dat ze morgen er gaan naar kijken. Heb de laatste tijd het gevoel dat geen enkele dokter naar me kijkt, me serieus neemt of naar me luistert. Langs de ene kant zei de dokter dinsdag wel dat ik moet oppassen dat ik de symptomen van de hydrops niet spiegel (10-15% van de hydrops mama's doet dat). Ik heb heel wat symptomen van slecht werkende schildklier maar sommige komen ook in de buurt van het mirror syndrome. Dat lijkt ook een beetje op hellp of zws vergiftiging. En kan gevaarlijk zijn voor beiden'. Ik wil dat ze daar dus wel serieus naar kijken. @Baloo veel plezier op reis!
@Baloo super leuk! Jouw dag kan niet meer stuk haha. Fijne vakantie! Waar gaan jullie heen? @Kimjoy heftig hoor om dat nieuws te krijgen. Hopelijk is een derde jullie gegund als de wens er is. @Lisalisalisa groot gelijk dat je wilt dat ze er serieus naar kijken. Vind het ook nog steeds raar dat ze er zo laks mee omhoog. Maar goed gelukkig is morgen de dag dat er wel naar gekeken gaat worden! Vandaag dan eindelijk verven op de babykamer!! Heb er zin in. Ben zo benieuwd hoe het word. Hopelijk het weekend de meubeltjes er in.
Zo dames hbgewoon moeite mee om alles teug te lezen sorry haha. Maar leuk a die beginnetjes aan de kamer en kraampaketten enzo haha. Komt allemaal steeds dichterbij. Hier even een moe periode en veeeee honger herken ik haha. Wij zijn ook langzaam aa de babykamer begonnen, tenminste manlief en ik ben spullen van onze dochter aan het opruimen om plaatst te maken. Alle roze dingen kunnen nu dus weg dus dat is mijn taak. Kan veel op marktplaats of naar vriendinnen. Naast mijn werk en zorg voor onze dochter merk ik dat het wel iets zwaarder is maar ik doe het op mijn gemakje.
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari: 16 Februari: (1) Desiree92 || 25 jaar || 2e kindje J 17 Februari: (1) powerwoman || 30 jaar || 2e kindje V 21 Februari: (5) pantoffelheldin || 28 jaar || 2e kindje J Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje V Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje M Wens09 || 33 jaar || 2e kindje J Boebels || 34 jaar || 2e kindje M 22 Februari: (3) Trillian || 35 jaar || 2e kindje J Jaly || 37 jaar || 1e kindje M Toetje77 || ?? jaar || 2e kindje 23 Februari: (2) Anne_eerste || 30 jaar || 1e kindje Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje J 24 Februari (1) Piscean || 27 jaar || 2e kindje M 25 Februari: (5) Sjors84 || 33 jaar || 3e kindje J Vioro || 28 jaar || 1e kindje Maralena || 34 jaar || 2e kindje J Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje J Baloo || 29 jaar || 2e kindje M 26 Februari: (3) Brocante || 22 jaar || 1e kindje J NieTa || 36 jaar || 6e kindje M Tann || 31 jaar || 2e kindje J 27 Februari: (3) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje Mams1 || 29 jaar || 3e kindje M Woezie ll 22 jaar ll 2e kindje M 28 Februari: (5) Burb1988 || 29 jaar || 2e kindje M Draaikont || 30 jaar || 2e kindje M MevrAppeltaart || 27 jaar || 2e kindje J Lena1982 || 35 jaar || 2e kindje M Daantje09 || 27 jaar || 3e kindje Maart: 1 Maart: (1) Roever || 30 jaar || 2e kindje J 2 Maart: (5) Karlijn || 27 jaar || 2e kindje M Annelisa87 || ?? jaar || ?? kindje Kuikentje2 || 34 jaar || 2e kindje J Danpas || 33 jaar || 1e kindje J Popidepi || 27 Jaar || 2e kindje M 3 Maart (2) Myhappyfamily || 29 jaar || 2e kindje Lammetje91 || 26 jaar || 1e kindje 4 Maart: (4) B3lle || 31 jaar || 2e kindje Leooonie || 30 jaar || 1e kindje J Kimjoy || 29 jaar || 2e kindje Roosje-5 || 31 jaar || 1e kindje M 7 Maart: (2) Wivine89 || 27 jaar || 2e kindje Yasmientje14 || 25 jaar || 2e kindje M 8 Maart: (2) Froggieh || 30 jaar || 3e kindje Kimmmmmm || 29 jaar || 2e kindje M 11 Maart: (2) Duizend || 32 jaar || 1e kindje Melon || 26 jaar || 1e kindje J 12 Maart: (1) Lisalisalisa || ??jaar || 2e kindje J Totaal: 48 Jongens: 17 Meisjes: 16 Verrassingen: 2 Afspraken: Oktober 24 oktober Melon, 20 weken echo 24 oktober Piscean, oefen pretecho 25 oktober Eddie86, groeiecho 25 oktober Kimjoy, controle gyn 31 oktober Myhappyfamily, controle vk 31 oktober Roosje-5, controle vk November 1 november Meiske2015, groeiecho 8 november Popidepi, controle VK 8 november Pitahaya, controle 14 november Myhappyfamily, suikertest 14 november Mams1, groeiecho 16 november Kimjoy, controle gyn 17 november MevrAppeltaart, centering pregnancy 18 november Mams1, 3D echo 20 november Roosje-5, 3D echo 21 november Burb1988, controle 21 november Piscean, controle 21 november Melon, controle 30 november Mams1, studie echo December 6 december Meiske2015, 3D echo youth 7 december Popidepi, gyn keizersnede bespreken 14 december Kimjoy, groeiecho 15 december MevrAppeltaart, centering pregnancy 18 december Burb1988, groeiecho 29 december MevrAppeltaart, centering pregnancy
Wat super gaaf allemaal! Als het artikel af is lees ik het heel erg graag. Zet je dan een linkje hier?
vreemde vraag misschien, maar er waren eerst toch 18 jongens en 16 Meisjes, ik zie nu dat er nog maar 17 jongens zijn.
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari: 16 Februari: (1) Desiree92 || 25 jaar || 2e kindje J 17 Februari: (1) powerwoman || 30 jaar || 2e kindje V 21 Februari: (5) pantoffelheldin || 28 jaar || 2e kindje J Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje V Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje M Wens09 || 33 jaar || 2e kindje J Boebels || 34 jaar || 2e kindje M 22 Februari: (3) Trillian || 35 jaar || 2e kindje J Jaly || 37 jaar || 1e kindje M Toetje77 || ?? jaar || 2e kindje 23 Februari: (2) Anne_eerste || 30 jaar || 1e kindje Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje J 24 Februari (1) Piscean || 27 jaar || 2e kindje M 25 Februari: (5) Sjors84 || 33 jaar || 3e kindje J Vioro || 28 jaar || 1e kindje Maralena || 34 jaar || 2e kindje J Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje J Baloo || 29 jaar || 2e kindje M 26 Februari: (3) Brocante || 22 jaar || 1e kindje J NieTa || 36 jaar || 6e kindje M Tann || 31 jaar || 2e kindje J 27 Februari: (3) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje Mams1 || 29 jaar || 3e kindje M Woezie ll 22 jaar ll 2e kindje M 28 Februari: (5) Burb1988 || 29 jaar || 2e kindje M Draaikont || 30 jaar || 2e kindje M MevrAppeltaart || 27 jaar || 2e kindje J Lena1982 || 35 jaar || 2e kindje M Daantje09 || 27 jaar || 3e kindje Maart: 1 Maart: (1) Roever || 30 jaar || 2e kindje J 2 Maart: (5) Karlijn || 27 jaar || 2e kindje M Annelisa87 || ?? jaar || ?? kindje Kuikentje2 || 34 jaar || 2e kindje J Danpas || 33 jaar || 1e kindje J Popidepi || 27 Jaar || 2e kindje M 3 Maart (2) Myhappyfamily || 29 jaar || 2e kindje Lammetje91 || 26 jaar || 1e kindje 4 Maart: (4) B3lle || 31 jaar || 2e kindje Leooonie || 30 jaar || 1e kindje J Kimjoy || 29 jaar || 2e kindje J Roosje-5 || 31 jaar || 1e kindje M 7 Maart: (2) Wivine89 || 27 jaar || 2e kindje Yasmientje14 || 25 jaar || 2e kindje M 8 Maart: (2) Froggieh || 30 jaar || 3e kindje Kimmmmmm || 29 jaar || 2e kindje M 11 Maart: (2) Duizend || 32 jaar || 1e kindje Melon || 26 jaar || 1e kindje J 12 Maart: (1) Lisalisalisa || ??jaar || 2e kindje J Totaal: 48 Jongens: 18 Meisjes: 16 Verrassingen: 2 Afspraken: Oktober 31 oktober Myhappyfamily, controle vk 31 oktober Roosje-5, controle vk November 1 november Meiske2015, groeiecho 8 november Popidepi, controle VK 8 november Pitahaya, controle 14 november Myhappyfamily, suikertest 14 november Mams1, groeiecho 16 november Kimjoy, controle gyn 17 november MevrAppeltaart, centering pregnancy 18 november Mams1, 3D echo 20 november Roosje-5, 3D echo 21 november Burb1988, controle 21 november Piscean, controle 21 november Melon, controle 30 november Mams1, studie echo December 6 december Meiske2015, 3D echo youth 7 december Popidepi, gyn keizersnede bespreken 14 december Kimjoy, groeiecho 15 december MevrAppeltaart, centering pregnancy 18 december Burb1988, groeiecho 29 december MevrAppeltaart, centering pregnancy
Vandaag eindelijk endocrinoloog bezocht. Ik had een hele waslijst aan klachten die ik wou aankaarten. Daar ben ik weer niet in geslaagd. Een paar vragen heeft hij wel gesteld. Dus er is al ietsje meer naar mij geluisterd, oef. Bloed laten prikken, leek op milde hypertheroidie maar kan ook hyper emesis gravedarum zijn (of hij schreef je dat?.) Vanmiddag resultaten. Indien ernstig genoeg medicatie en indien niet 2 wekelijkse bloedname. Oef. Bloedprikmevrouw vond wel geen ader dus prikte ze maar. En nu een half verlamde pijnlijke arm. Dat ook nog xD
OH die echo is van dinsdag. Zoals eerder gezegd hebben niks kunnen vinden. Maar het vocht was er nog steeds
Hoi meiden, ik heb even advies nodig. Ik werk in de kinderopvang op een groep met bijna alleen maar 1 jarige. Ik begin te merken dat het fysiek te zwaar word want begin heel veel last van mijn onderrug te krijgen en mijn banden. Ik heb dit bij de verloskundige aangegeven en die heeft mij een zwangerschapsverklaring mee gegeven en gezegd dat ik contact op moet nemen met de arbo arts. Mijn werk is particulier dus deze hebben wij niet via werk. Hoe gaat het dan in zijn werking? Ik heb het ook aan mijn collega's aangegeven en hoef minder te tillen maar heb het gevoel dat hun vinden dat ik mij aanstel. Dus zou het fijn vinden als ik via de arboarts hierin gesteund word. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Liefs
Oei, ik heb geen idee. Werk je niet via een stichting dus? Misschien eerst maar eens gesprek aangaan met je baas dan? Hier vandaag 23 weken dansje! Wel bizar, vanaf volgende week is ons kindje levensvatbaar. Vind dat wel een mijlpaal eigenlijk. En vandaag al 2 dagen niet lopen schransen. Het is een begin.