Sorry niet mijn bedoeling! Heb een collega gehad die het had en was geen pretje dus wou je wel alvast wat info geven voor als het 'blijvend' is en ik zou als ik jou was ook informeren bij gyn hoe en wat nu verder
idd even schrikken. Gelukkig is alles goed met je ventje. Las hier meer over in andere topics. Volgens mij komt het best vaak voor.
Hier heeft de griep toegeslagen. Ik was al ziek door die flinke blaasontsteking maar nu is manlief ook koortsig en dochterlief snipverkouden. Dochter is zo schattig, buik krijgt 100 kusjes per dag. En zusje schopt erop los. heel de nacht is het stil en dan komt grote zus sochtens bij ons in bed en begint klein zusje weer te schoppen. Ze hebben nu al een band die 2.
Snap ik! Maar snap nu wel wat de gyn zei! Hihi ik blijf vandaag veel oud bloed verliezen en houd ook kramp!
@Kimjoy sow dat was even schrikken inderdaad!! Gelukkig was met de kleine man en de rest alles in orde!! @Burb1988 beterschap!!
Dat ik goed op moet letten of kramp of harde buiken veranderen en bij helder rood bloed direct contact! Het blijft heftig oud bloed vloeien en ik blijf lichte kramp houden! Ondanks dat ik vannacht grote deels gerist gesteld ben blijf ik er een rot gevoel over houden
Wat zal jij geschrokken zijn zeg! Pfoe Gelukkig is het met je zoontje ok. Hier ook de griep toegeslagen. Al bijna een week aan het sukkelen, werd iets beter en nu weer behoorlijk ziek. Gelukkig was ik met de verhuizing nog gezond en zijn we over.
Schrik eigenlijk ook best van dat artikel Bij mij ligt ie tegen de baarmoedermond aan volgens mij. Zal woensdag vragen of ze er nog eens naar wilt kijken. Gelukkig nog geen bloedingen gehad! Hopelijk blijft dat zo.
Zo...Hier een mega relax dag ingelast voor vandaag!!! Heb van het weekend 3 nachten op ons 2pers. bankje geslapen ivm een behoorlijk zieke hond. (Lees:5/8 keer per nacht uitlaten) Afgelopen nacht "eindelijk" weer in eigen bed geslapen, heerlijk!!! Haha vond mn lichaam ook Zoonlief ligt nu weer lekker in bed, en ik lig op de bank lekker naar een dartelend buikje te kijken onder genotvan een bakkie thee. Straks huis eens aan kant maken en vanmiddag lekker stad in! Hebben Julie nog plannen? Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar mn 30 weken echo, dan kijken ze ook naar ligging van placenta. Spannend!
Iemand had het over werk wat te zwaar wordt in kinderopvang - ik heb zelf ook wat probleempjes ondervonden op werk en het niet erkennen van collega's en werkgever. Maar ze zijn verplicht om in de eerste instantie aangepast werk voor je te vinden. Een kennis van mij werkt ook in de kinderopvang en zij ging wat meer administratie doen en collega's de 'zwaardere' dingen zoals tillen etc. En hoe zit het met wisselen van groep? Oja dat was @Melon
Ik ben vandaag even naar de dokter geweest en mijn urine staat nu op kweek om te kijken of het blaasontsteking is maar ik weet zeker van niet. En morgen heb ik weer een afspraak met de dokter dus heb mij voor morgen weer ziek gemeld. Normaal ga ik altijd wel door maar nu gaat het niet meer alleen maar om mij dus ga wat egoïstischer worden. En zodra ik meer van de dokter weet en eventueel fysio ga ik in overleg met mijn bazin. Ik weet in ieder geval dat ik het niet meer zie zitten om volledig op de groep te staan met bijna alleen maar 1 jarige want blijkbaar kan mijn lichaam dat niet aan. Vervelend dat jij ook last hebt van onbegrip..
Ja is gewoon super vervelend als er onbegrip is! Zo onnodig. Zou dan zelf ook geen moeite meer willen nemen. Lekker tijd voor jezelf nu even @Melon!