@Kimjoy Hoe gaat het nou met jou? Hopelijk geen bloedingen meer en kramp... Hier al sinds donderdag vreetbui-vrij. Ben toch best beetje trots op mezelf. Hopelijk blijft het nu goed gaan met eten en vallen de rest van de kilo's dan wel mee. Verder niet echt bijzonderheden eigenlijk. Donderdag ga ik beginnen met het verven van de muren op de babykamer.
Helaas bog steeds oud bloed, stukje zwart slijm(sorry) en krampen! Een onrustig pijnlijk gevoel! Hoe ik kan het uit leggen..... hmmm als of je te wild geweest bent in bed.... ofzo..... En sinds zaterdagnacht ben ik eigenlijk alleen nog maar aan het huilen! Wil eigenlijk ook niemand zien en lekker alleen zijn! Morgen de huisarts maar eens bellen en een afspraak maken voor een shot vitamine b12 misschien knap ik er van op! Ben ook bang dat mijn hb verder gedaald is door al het bloed verlies! Sorry meiden
Sorry?? Dat is natuurlijk echt niet nodig, voor niemand niet hier. Dat weet ik zeker. echt naar dat je je zo voelt, en begrijpelijk. Sterkte!
@Kimjoy daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen. Begrijpelijk dat je je zo voelt. Je wilt dat het weg is dat je weet dat het inorde is. Sterkte ermee. Hopelijk snel dat het beter gaat.
En denk ook wat spanning die vrij komt? Best logisch hè dat je een soort in een bubbel wil gaan zitten en de kleine beschermen
Vervelend hoor @Kimjoy Is begrijpelijk dat je je zo rot voelt. Misschien wel verstandig om even de huisarts te bellen ja. Lekker de tijd voor jezelf nemen en het rustig aan doen. Is best heftig waar je doorheen gaat zo!
@Kimjoy : goed rusten nu en heel normaal dat je, je even wil afzonderen. Gaat ook wel weer over. Maar neem wat tijd voor jezelf, ontspan wat en tranen zijn niet erg! Hier een grote dag. Grote broer ligt net voor het eerst in zijn eigen kamertje te slapen. Maar geeft geen kick, oef! Heb net ook zijn speelgozdkast opgeruimd en ineengepuzzeld.. zijn Duplo in elkaar gezet en wat opgeruimd.. Ben nu wel echt kapot en lig met een harde buik op de sofa. Al blij dat het zolang duurde voor dat ik een harde buik kreeg. Want tot vorige week kreeg ik ze voor het minste wat ik deed.
Enkele weken terug was het 'klasfoto' in de opvang. En deze zag ik vanmorgen liggen. Zo verliefd op dat kleine mannetje
Je melkklieren zijn gewoon gestart met.werken kunnen ze binnenkort voor lekkere bv zorgen Ik heb helaas lang en veel melk gelekt vorige keer. vond ik wel vervelend.
Haha ja heel normaal. Niet schrikken Hier ook veel harde buiken joh pfff zo'n misselijk gevoel is dat. Afgelopen dagen echt vreetbuien gehad haha dus zal wel groeispurt zijn. Voel hem steeds beter schoppen dus super gezellig. Het weekend super leuke kast gescoord voor de babykamer. Er komt zo steeds meer vorm in het kamertje hihi. Jaaa meiden we zijn over de helft dus mogen gaan aftellen!
Ah super lieve foto @Lisalisalisa! ❤️ @brocante inderdaad normaal haha. Je melkproductie begint op gang te komen. Het colostrum is inderdaad beetje gelig van kleur. Zou morgen even pads halen voor in je bh
Weer wat geleerd vanavond. Voel mijzelf al helemaal koe Bertha 317. Zoogkompressen noemen ze dit toch? Zal morgen even langs de Kruidvat gaan. Werkt het als een inlegkruisje qua inplakken?
Ja klopt! Zit op de achterkant een klein velletje die je eraf moet trekken en dan in je bh plakken. Bertha
Mijn cravings zijn juist sinds kort begonnen! Omg chocolate EVERYWHERE. Ik heb zelfs in een craving bui een NUTELLA CHEESECAKE gemaakt en ik had nog nooit in m'n leven taart gemaakt
Hahaha hillarisch! Dat is nou melk Voor degene die al borstvoeding hebben geweven: Ik heb vanaf week 8 dagelijks dat mijn borsten toeschieten. Dat gevoel vergeet je nooit meer en ik wordt er gek van. Nu heb ik t wel 20x per dag en lopen ze ook soort vol/ worden hard. Herkent iemand dit of is t bizar vroeg ?