Ik denk niet persé dat ik thuisblijf moeder wil zijn, het lijkt me zelfs heel raar om niet te werken. Maar er spelen toch wat dingen op het werk dat ik er weer over na begon t denken omdat het zoveel energie kost. Ben dan heel nieuwsgierig hoe moeders dat ervaren zo thuis met kids en je mist toch een verdienster in huis. Had vandaag even een begroting gemaakt en kwam tot de conclusie dat het gewoon geen slim plan is haahhaha
Hier ging bv ook heel erg moeizaam, tot huilen aan toe. Maar het idee dat ik bij m'n zoontje zo erg door heb gezet en er nu dan niet voor zou kiezen voelt dan niet eerlijk voor mij tegenover de 2e odzo.... misschien dat ik nu wel sneller zou 'opgeven' mocht het weer zo moeizaam gaan. Over hoe lang denk ik eigenlijk nog niet eens na Haha
Haha. Het ligt maar net aan de inkomsten van je partner en hoe royaal je wilt blijven leven. Zoals ik al zei hebben we er best wat op ingeleverd. Bijv van 2 auto’s naar 1 gegaan, minder vaak uit eten, vakantie minder, ik koop ook minder kleding voor mezelf en let op de boodschappen. Maar we gaan dus nog steeds minimaal 1x per maand uit eten, 2x per jaar op vakantie en soms nog weekendje weg. Het is echt niet altijd even makkelijk en we zouden het financieel zoveel beter hebben als ik wel zou werken maar we vinden dit beide een goede beslissing. Wil niks missen van m’n kindjes
Heb je wel gelijk in ja. Ik neig ook meer naar de kant om het wel te proberen. Maar ik ga niet meer zo lang lopen klungelen als bij mijn dochter. Wil geen gedoe.
Hier ook echt geen bv. Vind het niks en ook nooit een goed gevoel over gehad. Toch gedaan bij mijn zoontje, invloed hormonen ofzo.... zo vreselijk mijn grenzen over gegaan en een maand of 3,5 melkkoe geweest met fulltime kolven. Zeg nu dat nooit meer....maar weet wat de hormonen kunnen doen. Wel m’n vent gevraagd om me een mep te verkopen als ik weer dezelfde fout dreig te maken. Gisteren bij fysio geweest uit voorzorg ivm wat bekkenklachten en andere klachten. Eigenlijk wist ik de conclusie al dat ik mijn lijf 17 jr gelden met het ski ongeluk echt verkloot heb. Genoeg om mee aan de slag te gaan en hopen dat het wat gaat opleveren. Nu wat oefeningen mee en ze heeft me flink gepijnigd., voorlopig kom ik daar nog wel. Mijn heupen zijn niet goed, is iets met m’n stuitje, ribben boven staan te hoog waardoor scheefstaand is en er zit niet genoeg ruimte bij m’n ribben en moet vergroot. Hoop da t helpt.
Nee je wordt er zo gefrustreerd van! En dan nu ook nog eens met een grote broer erbij, ik denk dat dat ook niet echt de bedoeling is Haha!! Wow, dat is inderdaad alekker veel Hihi! Hier nog geen last van maar misschien heeft het ermee te maken dat ik de eerste 4 maanden alleen maar afviel, de verloskundige zei toen ook dat daardoor melkproductie niet op gang kwam.
@Lisalisalisa fijn dat er eindelijk duidelijkheid is! Hartproblemen en vervorming van borstkas staat boven aan t 'lijstje en al had hij t syndroom in een zware vorm gehad dan hadden ze deze afwijkingen al lang gezien. Ook verwijde oogkassen en lage oren kunnen ze zien met 20w. Klinkt beetje zakelijk dat snap ik maar probeer je te laten zien dat hij waarschijnlijk een lichte vorm heeft @borstvoeding. Als deze niet de extreme vorm van koemelkallergie heeft als nr 2 ga ik gewoon borstvoeding geven. Voor degene die nr 1 een drama vonden en daarom bij nr 2 niet willen geven is mijn advies: ga er open in Ik heb t bij mezelf maar ook zoveel andere om me heen gezien dat de 2e keer borstvoeding met ieders verbazing volledig vanzelf zonder poes pas ging !
Helemaal waar. En dat is een ander heel fijn bijkomend punt Hihi om lekker alle tijd aan je kids te kunnen besteden. Ik werk 3 dagen ik zou ook exht niet meer dagen meer willen werken, 2 dagen zou eigenlijk nog beter zijn Fijn dat jullie het als een goede beslissing ervaren!
@mams1 Hopelijk kunnen ze morgen inderdaad zo veel mogelijk nakijken Eerst gaan we bij de genetica voor alle nodige info over Noonan te krijgen en nadien gaat de gyn speciaal uit vergadering komen voor ons. Dus ga ik haar alles laten nakijken. Erg spannend. Hier is het vannacht doorgedrongen. Heel wat tranen gelaten, heel veel getwijfeld. We neigen naar gaan voor ons mannetje maar met nodige twijfels , onzekerheid. De combinatie met de oudste die niet wou slapen vannacht was wel heel zwaar.
Ach @Lisalisalisa jemig wat heftig! Duidelijkheid is fijn maar ook wel heel erg definitief! Sterkte! Hier gaat het redelijk! Mijn bekken en stuitje blijven extreem pijnlijk! Maar goed! We gaan door! Wij hebben besloten geen nieuwe kinderwagen te kopen! Verder zijn we ook al uit het gedichtje op het geboortekaartje! Nu nog een kaartje en de aankleding van de kamer en dan ben ik er grotendeels klaar voor! Hihi! Ik probeer zoveel mogelijk nu te doen aangezien de prognose is dat ik straks nog verder achteruit zal gaan waardoor ik steeds minder kan! Dus wil eigenlijk dat alles met uiterlijk 28 weken alles klaar is!
Wat verdrietig @Lisalisalisa Kan me goed voorstellen dat het twijfels met zich meebrengt. Deze uitslag brengt ook hoop onzekerheid met zich mee over de toekomst. Zo oneerlijk allemaal Dikke knuffel!!
niet bijgelezen, maar wel opgevangen dat de uitslag binnen is bij @Lisalisa.. Aan de ene kant fijn dat jullie duidelijkheid hebben, aan de andere kant komt het ook hard aan. Wij hebben een dochtertje wel met een heel ander syndroom dan het noonan syndroom, maar je mag me best een pb sturen hoor. Wil er hier niet teveel over kwijt, en dat is niet om jullie hoor dames.
Hele brutale vraag: ik ben 18 maart uitgerekend, maar mag ik met jullie mee kletsen? In het groepje maart/april baby's wordt bijna niks meer gekletst. Iedereen zit in een Whatsapp groepje helaas.. hier is het veel gezelliger lijkt me
Goedemorgen dames, Hier sinds maandagavond in meer of mindere mate pijn in m'n linkerlies (soms voel ik er niks van, soms kan ik er amper door lopen). Het lijkt 's ochtends iets minder, maar is wel de hele dag aanwezig. Ook links onderin m'n rug/m'n heup zeurt het en dacht vanochtend ook m'n rechterlies heel licht te voelen... Herkent iemand dit? Zijn dit de banden door de groeiende buik of kan dit het bekken zijn? En wanneer ga je daarmee eventueel naar de fysio? Vind het zó moeilijk (omdat het mijn eerste zwangerschap is) om te bepalen wat ik nog wel kan en misschien beter al kan laten, kan er wel van janken (maar dat zullen waarschijnlijk ook de hormonen zijn ). Hopelijk kan iemand mij helpen!
Ik ben met mijn klachten gewoon naar de dokter gegaan en die heeft mij doorverwezen naar de bekkenfysio.. dus misschien is dat een idee? Beter te vroeg dan te laat!
@Roosje-5 ik zou de fysio zeker bellen. Met bekkenklachten moet je niet blijven lopen. Daar heb je op de lange termijn alleen jezelf mee. Fysio kan goed bepalen wat je wel en niet kan doen. @Babbelboxje van mij mag je meekletsen hoor zal je op het lijstje zetten. Je verwacht een jongen?
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari: 16 Februari: (2) Desiree92 || 25 jaar || 2e kindje J Gate || ?? jaar || 1e kindje J 17 Februari: (1) powerwoman || 30 jaar || 2e kindje V 21 Februari: (5) pantoffelheldin || 28 jaar || 2e kindje J Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje V Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje M Wens09 || 33 jaar || 2e kindje J Boebels || 34 jaar || 2e kindje M 22 Februari: (3) Trillian || 35 jaar || 2e kindje J Jaly || 37 jaar || 1e kindje M Toetje77 || ?? jaar || 2e kindje 23 Februari: (2) Anne_eerste || 30 jaar || 1e kindje Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje J 24 Februari (1) Piscean || 27 jaar || 2e kindje M 25 Februari: (5) Sjors84 || 33 jaar || 3e kindje J Vioro || 28 jaar || 1e kindje Maralena || 34 jaar || 2e kindje J Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje J Baloo || 29 jaar || 2e kindje M 26 Februari: (3) Brocante || 22 jaar || 1e kindje J NieTa || 36 jaar || 6e kindje M Tann || 31 jaar || 2e kindje J 27 Februari: (3) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje Mams1 || 29 jaar || 3e kindje M Woezie ll 22 jaar ll 2e kindje M 28 Februari: (5) Burb1988 || 29 jaar || 2e kindje M Draaikont || 30 jaar || 2e kindje M MevrAppeltaart || 27 jaar || 2e kindje J Lena1982 || 35 jaar || 2e kindje M Daantje09 || 27 jaar || 3e kindje Maart: 1 Maart: (1) Roever || 30 jaar || 2e kindje J 2 Maart: (5) Karlijn || 27 jaar || 2e kindje M Annelisa87 || ?? jaar || ?? kindje Kuikentje2 || 34 jaar || 2e kindje J Danpas || 33 jaar || 1e kindje J Popidepi || 27 Jaar || 2e kindje M 3 Maart (2) Myhappyfamily || 29 jaar || 2e kindje Lammetje91 || 26 jaar || 1e kindje 4 Maart: (4) B3lle || 31 jaar || 2e kindje Leooonie || 30 jaar || 1e kindje J Kimjoy || 29 jaar || 2e kindje J Roosje-5 || 31 jaar || 1e kindje M 7 Maart: (2) Wivine89 || 27 jaar || 2e kindje Yasmientje14 || 25 jaar || 2e kindje M 8 Maart: (2) Froggieh || 30 jaar || 3e kindje Kimmmmmm || 29 jaar || 2e kindje M 11 Maart: (2) Duizend || 32 jaar || 1e kindje Melon || 26 jaar || 1e kindje J 12 Maart: (1) Lisalisalisa || ??jaar || 2e kindje J 18 Maart: (1) Babbelboxje || ?? jaar || 2e kindje Totaal: 50 Jongens: 19 Meisjes: 16 Verrassingen: 2 Afspraken: November 8 november Popidepi, controle VK 8 november Pitahaya, controle 9 november Meiske2015, groeiecho gyn 14 november Myhappyfamily, suikertest 14 november Mams1, groeiecho 15 november Kimmmmmm, 3D echo 16 november Kimjoy, controle gyn 17 november MevrAppeltaart, centering pregnancy 18 november Mams1, 3D echo 20 november Roosje-5, 3D echo 20 november Myhappyfamily, controle verloskundige 20 november Kimmmmmm, controle 21 november Burb1988, controle 21 november Piscean, controle 21 november Melon, controle 30 november Mams1, studie echo December 6 december Meiske2015, 3D echo youth 7 december Popidepi, gyn keizersnede bespreken 14 december Kimjoy, groeiecho 15 december MevrAppeltaart, centering pregnancy 18 december Burb1988, groeiecho 29 december MevrAppeltaart, centering pregnancy