**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Wat grappig! Ja het kan ook allemaal genaratie’s overslaan he.
    Dus het is echt 1 grote verassing wat er uit gaat komen. Onze dochter lijkt echt sprekend op haar vader. Deze zal ook wel niet echt op mij lijken. Ben zelf 100%nederlands en mijn man heeft sterkere genen. Zo nieuwsgierig nu

Babbelboxje en Burb1988 vinden dit leuk.
  2. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    vind t zo gemeen, wij dragen ze 9 maanden en dan lijken ze op hun vader:roflmao:

Draaikont vindt dit leuk.
  3. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Dat vinden wij ook het spannendst; op wie lijkt hij? Onze 1e lijkt op mij

Draaikont vindt dit leuk.
  4. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Het is me echt heel erg meegevallen! Heb jou tips opgevolgd haha!
    Nu benieuwd naar de uitslag. Heb zelf geen overgewicht en het zit niet in de familie. Hij zat alleen net nog in het gemiddelde qua groei en mijn buik is iets te groot voor dit termijn.

Myhappyfamily en Babbelboxje vinden dit leuk.
  5. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Grrrrr m'n bovenbuurvrouw heeft een feestje. Ze zijn nu keihard kleine jongen aan het zingen. Ga zo maar weer even een bal tegen de ruit gooien om te vragen of ze zachtjes willen doen. Morgen suikertest ik had gehoopt dat ik flink zou slapen ik kan nu alleen maar aan eten denken. Grrr:mad::mad::mad:

mams1 vindt dit leuk.
  6. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw

Spannend! Ik heb hem morgen (straks dus eigenlijk) Ik ben benieuwd naar de uitslag. Ik mag alleen niet zolang zitten dus doen we de test op de vk praktijk. Zodat ik kan liggen. En maken we meteen ook een echo. Zolang ze maar niet met het apparaat bij m'n maag komt gaat het vast goed komen.

Wanneer krijg je de uitslag?

7. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Oooo daar wordt je zo agressief van he haha. Nog wel wat kunnen slapen erna?

Powerwoman vindt dit leuk.
  8. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Haha ja, onze eerste is ook een kopie van papa :p

Burb1988 vindt dit leuk.
  9. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Ik ben ook zo benieuwd naar hoe ze eruit ziet! Mijn gevoel zegt dat ze erg op mijn zoontje lijkt, meisjes versie met wat donkerder haar.

Mijn partner en ik hebben beiden donker haar met lichte ogen, buitenlands bloed (Indisch, Javaans/Surinaams, chinees)

Ons zoontje: blonder dan blond, hele lichte huid en blauw/grijze ogen :roflmao:

We blijven nog steeds de vraag krijgen hoe het kan... nou gewoon, zo dus :roflmao:

Burb1988 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  10. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wat gaat het snel he? Morgen alweer 27 weken. Waaaaa!
    Ik ga vandaag even weer klussen in de babykamer. Zoontje is naar kdv dus lekker aan de slag. Wil de ramen ook nog lappen aan de binnenkant bij de babykamer. En de kast inruimen. En misschien al babykleertjes wassen. En bedje van oudste zoontje in elkaar zetten. Okay, druk dus!

Myhappyfamily, Powerwoman en Babbelboxje vinden dit leuk.
  11. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Zo hèhè na een nacht van weinig slaap m'n suikertest overleefd en een te schattige echo van m'n lieve baby gezien. Natuurlijk super druk van de suiker haha. Arm kind... maar zo lief. Een klein dopneusje en ik kon zelfs zien dat ze/hij de tong uit stak. M'n schoonzus had het super geregeld. Zelf heeft ze de suikertest op de praktijk bij haar gedaan en om de tijd te doden gingen we fijn baby'tje kijken. Wat ben ik toch een bofkont! Ik kon ook lekker liggen zodat ik het gewoon vol kon houden. Nu afwachten....

Burb1988, Pitahaya en piscean vinden dit leuk.
  12. Pitahaya

Kreeg je de uitslag niet meteen dan? Ik kon meteen meekijken wat ik prikte.

13. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Nee want die worden naar het lab gestuurd. Heb ik trouwens nooit gehad. Ook niet in het ziekenhuis. Deed jij ook een drankje dan of de dagcurve?

14. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Bij mij kreeg ik de uitslag ook niet direct. Werd er over gebeld.

15. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Als het goed is duurt het 4 werkdagen! Maar bij mij is het dat als ik niet word gebeld de uitslag gewoon goed is.

16. Pitahaya

Ja, ik kreeg ook een drankje. Maar ze prikte in mijn vinger dus ze liet meteen weten wat de uitslag daarvan was.

17. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Door 3d echo weet ik dat ze echt een mix is van de jongste en de oudste :) enorm herkenbaar meisje !

18. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Zo, alle kleertjes zijn gesorteerd en uitgezocht. Erg handig 2 kindjes in dezelfde geboortemaand! Hoef alleen wat in maat 56 te kopen, de rest heb ik allemaal nog

Meiske2015 en Draaikont vinden dit leuk.
  19. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Oh oké ik weet het vandaag of morgen. Ik denk omdat m'n schoonzusje zelf even om de uitslag belt dat ik het zo snel weet.

Grappig zeg, zo zie je maar dat ieder Z-H of verloskundige een eigen methode heeft.

Pitahaya vindt dit leuk.
  20. Pitahaya

Ook al gewassen?

Deel Deze Pagina