**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Fijn dat alle suikertesten goed gegaan zijn :D

Ik kreeg de uitslag meteen. Moest even wachten in het ziekenhuis. Maakte ze ondertussen de echo en erna kreeg ik de uitslag. Ben wel zo een 3-3,5 uur daar geweest. Maar wel fijn dat ik meteen wat wist.

Babbelboxje vindt dit leuk.
  2. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    zo dus jij hebt ook al beginnende nesteldrang:roflmao: ken ik hoor.. gisteren teveel bekkenpijn en nu na 3 dagen rust slaat het schoonmaken enzo toe :)

Kimjoy en Pitahaya vinden dit leuk.
  3. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    dat weet je niet, van de sterkere genen:roflmao:
    mss lijkt de 2de op de moeder. dochterlief krijgt ook babykriebels:roflmao: wilde vandaag het oppasbabytje optillen en meenemen:eek: ik weet trouwens waar ze haar zusje gaat verstoppen als ze geboren is.... in de trapkast. Daar vind ik ook regelmatig een pop terug:roflmao:

4. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Voor de meiden die hun geboortekaartje zelf maken, doen jullie het ontwerpen ook met een speciaal programma?

5. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Hahaha zo aan de echo te zien toch de genen van papa hier hoor! Hahaha
    Wel lief!
    Mijn dochter vind het niks. Die heeft van het weekend een 5 weken oude baby geduwd. Die kwam te dichtbij.... ze vond het maar niks.
    Poppen vind ze wel leuk! Maarja die bewegen en huilen niet hahaah

piscean en Myhappyfamily vinden dit leuk.
  6. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik ga morgen trouwens ( als ik de puf heb) naar de kapper. Dit wil ik al weken en mijn haar ziet er niet uit... moet ook weer ff een verfje overheen.
    Heb trouwens mijn wenkbrauwen geverfd vandaag! Echt heel handig als je ze niet elke dag wilt bijtekenen en geen blote billen gezicht wilt. Hahaha

Powerwoman en piscean vinden dit leuk.
  7. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Whahaha hoop dat ze haar zusje daar niet verstopt :p

Hier vind onze dochter babys helemaal geweldig. Kunnen nergens komen zonder haar uit een andere kinderwagen te plukken :p laatst op kraamvisite mocht ik de kleine niet vast houden zij wilde dat hahah en dat voor een 3 jarige. Dus dat komt hier wel goed.

piscean vindt dit leuk.
  8. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Ik heb net bericht gekregen en geen suiker! Dus of hij heeft net een groeispurt gehad of het word gewoon een grote baby haha. Wel opgelucht!

Babbelboxje, Burb1988, Draaikont en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw

Haha ik ben toevallig vandaag geweest. Heerlijk voel me meteen weer wat meer mens. Heb het nu in een model laten knippen wat normaal gesproken niet echt kan voor m'n werk. Maar ja daar kom ik voorlopig toch niet dus ik dacht ik doe eens gek. Groeit wel weer aan...

Heb alleen veel te veel gedaan, suikertest, echo, ff kort bezoek aan prenatal, kapper en de dagelijkse dingetjes. Dus nu kan ik weer alleen maar liggen en morgen ook denk ik. Maakt niet uit. Het was t waard. Ik voel me weer een beetje vrouw!

M'n moeder heeft de kleertjes al gewassen en kwam ze brengen dus due staan klaar in dozen. 1 december krijgen we de sleutel en als alles over is kan het zo hop de kast in ideaal.

Melon en Draaikont vinden dit leuk.
  10. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Hier toch ook al een beetje nesteldrang :D
    Wil het huis proper hebben, heb al een online geboortelijst gemaakt en al gedacht aan het wassen van de kleertjes etc. Maar heb nog geen kleerkast ofzo.
    En heb mezelf nog is een cadeautje gekocht een verzorgtas in cognac leder met verzorgmatje die ik eenvoudig als handtas kan gebruiken. :)
    Ben er verliefd op :D

Was net aan het vechten met mijn lichaam. Moest dringend liggen want buh harde buik na mijn opruimen en toen ik lag kon ik amper ademen. Gelukkig nu wel weer. Tijd voor tv :D

Draaikont vindt dit leuk.
  11. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Doet er mij aan denken. Maandag toen ik hem in de opvang ging halen was mijn zoon volop in de weer. Normaal ziet hij ons direct maar nu stond hij recht. Met 1 hand was hij een baby in de wipper aan het wippen en aan het praten met het andere hand was hij met de peuters aan het spelen. .(maar stappen kan meneer niet hoor , haha ).

Nee hij is ook echt zot van kindje klein en groot. En ik was echt vertederd door het beeld dat hij de kleine baby aan het duwen was in de wipper en er tegen aan het vertellen was. Wat schattig :D

Powerwoman en Myhappyfamily vinden dit leuk.
  12. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Ohhhh dat is zeker lief :D zo mooi om te zien vooral als ze het niet in de gaten hebben als je het ziet :D
    Zo zie je soms ook hoe ze reageren als ukkie er is.

Lisalisalisa vindt dit leuk.
  13. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    @Myhappyfamily ja inderdaad. Meestal ziet hij mij en dan zie ik hem.niet spelen.
    Kijk er echt naar uit naar zijn reactie op kleine broer :) later worden het sowieso 2 partners in crime :D

14. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Haha hier is de kleine meid ook al veel ermee bezig. Vanavond zegt ze, mam ik wordt toch grote zus? Ik ja lief. Om vervolgens te reageren met, ja want in jou buik zit een broertje voor mij in en het is een "zij". Ik moest keihard lachen. Dus ik vraag wat is het nou een broertje of zusje. Nou dat maakte haar niet uit maar het moest wel een broertje zijn die een "zij" is. En m'n dochter zou dan de speen in de mond doen en liedjes zingen.

Tja peuterlogica....

Meiske2015 en Myhappyfamily vinden dit leuk.
  15. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Dat zou wel super zijn :D komt allemaal goed :D. Bij mij is het ook altijd als ze me ziet MAMAAAAA hahaha. Dan is het leuk als je ze eens ziet spelen :D

Lisalisalisa vindt dit leuk.
  16. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Leuk om te horen he :D hebben echt hun eigen idee erover ;)

Onze dochter zegt ook elke keer. Mama bij jou groeit zit een babytje in je buik. Die moet nog goed groeien en word dan Floep geboren hahahah. Was het maar zo gemakkelijk hahah. Maar dan mag ik wel het flesje geven he en vasthouden.

Powerwoman vindt dit leuk.
  17. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Leuk he? Ja mijn dochter geeft baby's geen rust:roflmao: ze knuffelt ze helemaal plat. Ze is nu 2,5 Jaar. Ik denk dat we dan niet mogen klagen;)

We willen haar voor sint een kinderwagen ( die je kan inklappen geven) ze heeft ons horen praten denk ik, nu roept ze iedere avond voor het slapen gaan : Sinterklaas ik wil een kinderwagen. Ook zo leuk voor het slapengaan dan zoeken we met zijn 3en de maan.

op de peuterspeelzaal leert ze nu ook over sinterklaas, en vanavond zag ze het paard van sinterklaas over het dak lopen, heerlijk die peuter fantasie:D

18. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw

Hahaha floep ook echt. Die ilussie kunnen ze het beste maar zo lang mogelijk houden. Hahaha. Ja echt heerlijk hoe ze alles bedenken. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Ik denk dat ze een ontzettend lieve zus wordt en ik kan niet wachten om fijn met haar en de baby te keutelen.

Ik ben de 17e uitgerekend en de 20e wordt ze 3. We geven haar bewust een babyborn en een badje zodat ze met mij 'mee' kan doen. De kado's staan al een tijdje in huis. Lang leve aanbiedingen haha. Vandaag even een winkeltje gekocht op marktplaats. Veel te groot kado voor Sint maar hè voor dat geld kon ik het niet laten...

19. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Zijn gewassen weggeborgen en zo lang liggen ze er nog niet, maar ga ze nog wel een keertje wasse

20. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Oh hahaha gelukkig is ze nog maar jong anders was het geloof in sinterklaas weg :p maar wel leuk om te horen hoe ze van dingen wat ze opvangen hun verhaal maken. Al heeft ze het nu wel goes haha.

Bij ons meent onze dochter ook echt dat zwarte piet echt door onze schoorsteen komt :p voor het slapen gaan even liedjes zingen want ja anders komen ze niet he ;)

Hier hetzelfde. Ze is pas sinds oktober 3. Maar bijna een jaar dat ze babys echt geweldig vind. Moet vaak zeggen dat ze andere mensen met rust moet laten :p ze zou ook zo de babys wakker maken van anderen.

Deel Deze Pagina