Whahah ja de eerste keer toen ze dat zei kwam ik niet meer bij van het lachen maar ze is ook heel zorgzaam naar babys toe. Ben eens benieuwd. Ik kan net zoals jij niet wachten totdat de kleine er is en lekker knuffelen met zijn alle. Haar betrekken we ook bij alles. Met alles mag ze helpen dat ze ook het idee heeft dat ze grote zus is. Ohjaa zijn toch leuk kados!! De een doet meer met sinterklaas en de andere met kerst. Het is vaak ook lastig wat moeten we halen wat past goed bij de leeftijd. Denk dat ze wel blij is ermee
Zo leuk die verhalen over jullie oudere kindjes, ik vroeg mijn dochter hoe haar zusje er dan uit zou moeten komen. Simpel.... haar antwoord: ''mama naar het ziekenhuis, en daarna boeren''... haha XD
Mijn dochter vroeg of ze ook mee mocht als mama naar het ziekenhuis moest als ze de baby uit me navel gingen halen hihih! Ik heb gezegd dat de dokter dat alleen kan als de papa en mama er alleen bij zijn.
Haha lekker hoor! Jongste kneep van de week keihard in me borst "zit er al melk in?!" Oudste is alweer bijna 6. Zij gaat het allemaal onthouden, dat is genieten
Haha, wat een verhalen allemaal. Leuk hoor! Gisteren best opgeschoten met het kamertje. Nu nog gordijnen uitkiezen en rolgordijn ophangen.
Super leuk al die verhalen van jullie kids! Hier ook een enthousiast meisje die iedereen vertelt dat mama een baby in de buik heeft Ze heeft ook al wat mensen laten zien waar de baby gaat slapen haha. Zo lief!!
mijn dochter ook eerst, maar we bouwen haar middagslaapjes af.. dat lijkt wel te helpen.. mijn dochter is ook al 2,5. maar mss kun je daar eens naar kijken.
ik heb vandaag al 2 keer kromgelegen door een pijnlijke steek in mijn baarmoedermond. Alsof ze probeert te draaien in een te krappe ruimte
Hop hop m'n suikertest is binnen.... 9,2. En dat is dus te hoog. Ik wist het al. Ik had het allang gemerkt dus geen verrassing. Ik ga weer fijn aan een dieet en mezelf prikken. Hopelijk groeit de kleine niet al te hard.... Vandaag een beetje nesteldrang. Net een superschattig wiegdekentje gekocht van baby only. Hij is zo lekker zacht. Over een maandje woon ik in ons nieuwe huisje en staat als het goed is de wieg er ook. Oh kan niet wachten! (En iedereen wordt gek van mij) Nog 1 week en dan de sleutel. Yesyesyes.
Haha die verhalen!! Hier ook een ontzettend enthousiaste broer (die nog helemaal niets beseft haha) die springt,beukt en port maar in mn buik met zn lompe lichaam! Haha Misschien dat hij t past beseft alsie geboren is? Dan is hij een goed 1,5jaar.. Ben benieuwd iig!
Ah heel lief! Al die grote broers en zussen.. Ik kan ook niet wachten op die eerste reactie. Hier hebben we nu, nee ik heb, namenstress. We hadden een naam, maar kwam een hele leuke tegen. Nu weten we het niet meer. Ben nu trouwens echt aan het groeien! Hoe gaat het met jullie buikjes?
@Powerwoman balen zeg ondanks dat je het toch al wel zag aankomen! Spannende tijd voor jullie. Bijna alles klaarmaken @Baloo mooi hoor!! Ik groei ook aardig volgens mij. Mijn moeder zegt dat ze met de week verschil zit. Ga morgen nieuwe foto maken. We zijn net terug van een weekje vakantie Wat vermoeiend!! Maar wel ontzettend genoten en lekker gegeten. Dochter heeft der eigen goed vermaakt en wilde nog helemaal niet naar huis haha. Toch raar idee dat dit de laatste echte vakantie was met z’n drietjes. Ging verrassend goed met mijn bekken. Had verwacht meer last te hebben maar het was goed te doen ondanks het vele lopen en zwemmen. Nu weer terug naar de allerdaagse dingen haha. Morgen even voor m’n werk op pad, lief jasje ophalen voor de baby en kleding voor mezelf. Gelijk al weer druk!
Mooi buikje @Baloo , jij was de sportfanaat hier toch? Bij mij is het nog niet heel erg te zien wel meer dan bij mijn eerste zwangerschap daar zag je tot aan de bevalling gewoon niet dat ik zwanger was bleek achteraf dat er zelfs veel vruchtwater was en een meisje van 3,5k (hadden ze niet verwacht met zo een klein buikje). Als mensen zeggen dat ze dat programma niet geloven van I didn't know I was pregnant wijs ik ze op de foto's van mijn zwangerschap. @Kimjoy ik ga dus echt stuk van het lachen, hahaha en jouw antwoord er ook bij hahaha XD!! @mams1 XDXD hahaha die kleine!! Mijn dochter pakt ook met regelmaat mijn borst uit mijn kleding en zegt dan dat ze ook wat wil drinken (is gevoed tot haar 2e verjaardag maar vanaf 10 maanden heb ik moeten kolven omdat ze de borst weigerde dus ze zal zich er niet veel van herinneren). Ik heb haar 1 keer gezegd dat ze mocht drinken niet verwacht dat ze het ook zou doe, reactie: ''Mama dat was echt vies grrrrr(gekke bek), ik niet lekker, melk voor mijn zusje'' haha XD