**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Nee want door een operatie begin dit jaar was ik meteen door m'n eigen risico heen.

2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Whahaha :roflmao:
    Ach ja ik zou al blij zijn als ze eens wat anders zingt dan zie ginds komt de stoomboot :o:

piscean en Powerwoman vinden dit leuk.
  3. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw

Hahaha, heerlijk die gekke kids. Nou ze slaapt eindelijk! Net wezen kijken. Ben benieuwd hoe lang ze slaapt...

piscean vindt dit leuk.
  4. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Oh jeetje en je bloeddruk is ook echt hoog! Met een onderdruk boven de 90 mag je hier niet naar huis zonder bloeddruk verlagers.
    Zijn er veel eiwitten gevonden of spoortje? En wat gaan ze in je bloed vinden denken ze?

5. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Ja de rest drinkt hij wel uit gewone bekers. Hij is soms een beetje dwangmatig Haha met hoe dingen moeten en thee drinkt hij dus alleen uit z’n fles. Naja misschien toch maar doen wat je zegt! Even volhouden

6. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Hahaha. Dwangmatig. Een echte peuter dus :p
    Als ie het prima kan dan zou ik de fles helemaal niet meer aanbieden. Ook niet met melk. Hielp hier trouwens goed om te zeggen dat flessen voor baby’s zijn. Want zij was geen baby meer zei ze haha.

piscean en Powerwoman vinden dit leuk.
  7. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Ik weet niet wat ze in mijn bloed gaan vinden.
    Ben intussen doorgestuurd naar een universitair ziekenhuis ipv het lokale ziekenhuis.
    Ik had drie kruisjes bij mijn urinetest. Dus veel eiwit vermoed ik. En te weinig urineproductie in combinatie met vochtophoping in buik benen en voeten.

Pfft

8. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    En hier in het UZ mag ik al 1 nachtje blijven ter observatie. Eventueel medicatie opstarten.

9. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Lisalisalisa 3 kruisjes is wel veel ja! Maar je bloeduitslagen kunnen een stuk beter zijn dan die urine test. Dus duimen voor dat.
    Sterkte en hopelijk valt het mee.

@mams1 mag je dan niet naar huis? Oh mijn bloeddruk is met verlagers rond de 140/90 soms 95 maar geen reden tot ophoging hoor. Nog....

Nou ik heb helaas ook weer een een paar uur moeten vertoeven in het ziekenhuis.
    Ik vertelde dat de baby rustig was maar toevallig in de wachtkamer begon te trappelen.
    Werd meteen meegenomen naar een apart kamertje voor een echo en later nog een ctg.
    Niks aan de hand maar icm met mijn medicatie wilde ze toch checken.
    Heb wel last van veel bijwerkingen dus eigenlijk wilde ze switchen maar wil het zelf nog even aankijken.

Ook heb ik een afspraak bij de lactatiekundige gehad. Zeer verhelderend ...

10. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
  11. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Wauw mooie buiken allemaal!
    Sterkte @Lisalisalisa

Ik moet morgenochtend naar de bedrijfsarts dus ben benieuwd!
    Slaap lekker iedereen x

12. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Slaapwel allemaal. Wellicht wordt het een van de vele dutjes in het ziekenhuis want er laten me niet gaan wss tot aan de bevalling.

13. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Bloeddruk was hier netjes 120/80 dankzij de medicatie :)

Maar ik hou echt te veel vocht vast. Ze houden mijn urine bij en wat ik drink en dan zien we wel. Maar heb zoveel dorst. Straks geven ze mij een drinkbeperking :(

14. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Sterkte @Lisalisalisa

Succes bij de bedrijfsarts @Melon

Zoonlief 6.15 wakker. Maar komt toch aardig uitgeslapen over. Krijgt 's ochtends altijd een soepstengel. Dit keer 2 helften. Dus hij houd ze blij omhoog dn roept: KOEK! Ik zeg: ja 2 zelfs! O.: KOEKOEK! @kinderlogica.. you gotta love it

Powerwoman, Meiske2015 en Lena1982 vinden dit leuk.
  15. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

@Lisalisalisa sterkte. Denken aan je hoor

@Melon bedrijfsarts staat altijd aan jouw kant hoor, komt goed.

Oortjes van de telefoon in de tas om heerlijk de kerstliedjes oo Sky te luisteren, 7 half uitgelezen tijdschriften.. ik ben er klaar voor. De 2e suiker test deze zwangerschap..
    ( vanmorgen trouwens voor het eerst tijdens deze zwangerschap op de weegschaal gestaan: +9kg )

Powerwoman, Babbelboxje en Lisalisalisa vinden dit leuk.
  16. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
  17. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
  18. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Zo het drankje zit er weer in... bah bah
    In de 18e week en 28e week omdat ik de vorige zwangerschap wel zwangerschapsdiabetes had

19. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113

Ok. Begon dat al vroeg? Ik vorige meer gewoon voor de zekerheid pas met 28 weken een keer, maar was ook geen aanleiding om het eerder te doen. Ze vonden dat het een grote baby was. Bleek uiteindelijk niet zo te zijn. Nu zeiden ze in het begin dat het weer moest omdat 1 van mijn ouders 'welzijnsdiabetes' heeft. Maar heb ze er niet meer over gehoord.

20. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jeetje meid, wat heftig allemaal.
    Mag je nu wel weer naar huis of niet?
    Moet je die medicatie nu blijven slikken?
    Ik denk niet dat je een drinkbeperking krijgt hoor want juist bij vocht vast houden moet je juist veel drinken.

Deel Deze Pagina