**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Neen waarschijnlijk niet meer naar huis voor bevalling.

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Maar ook niet als je bloeddruk nu gewoon stabiel blijft?
    Lig je nog steeds aan de ctg?

3. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Mijn bloedwaarden waren ook niet helemaal ok en ze wachten mijn 24 uur urinetest af.
    Nee heb alleen gisteravond ctg gehad. Nu bloeddruk meter en infuus.

4. Pitahaya

Nou, hou ons op de hoogte. Veel sterkte!

5. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Hahahaah heel goed! Mijn peuter praat nog niet zo veel.... helaas

6. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Wel goed dat ze meteen actie ondernamen, toch? Alleen het duurt allemaal zo lang he haha. Wat voor bijwerkingen heb je? vervelend

7. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Of ik mijn bevalplan wil schrijven.. Ik ben dit keer heel erg van het: ik zie het wel
    Jullie?
    Vorige keer is er niet naar gekeken. Het komt wel goed. Ik sta volledig achter hun beleid (qua huid op huid, 1e uur rust, bv,) en kan nu nog niet zeggen waar ik wil bevallen en in welke houding..

8. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik maak ook geen bevalplan.
    Zie wel hoe het loopt.

Leuke foto!

9. Pitahaya

Haha, wat is hij nou aan het doen? Met een stokje in je navel
    aan het poeren?? :)

roever en Baloo vinden dit leuk.
  10. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Haha ja dat malle ding komt er gewoon al uit! 1e zwangerschap pas in de laatste week.. het is een lego-geweertje :roflmao:

@Meiske2015 thanks! Zo denk ik er ook een beetje over..

roever vindt dit leuk.
  11. roever

roever Niet meer actief

Hahahahaha dat was ook even wat ik dacht! Haha

12. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Lisalisalisa bah niet leuk! Sterkte

Bevalplan nog helemaal niet aan gedacht!

13. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ja heel goed! Zit alleen wekelijks gemiddeld 5 uur in het ziekenhuis. Allemaal voor het goede doel maar het duurt zolang.

Ik heb nu 2 weken echt barstende koppijn gehad. En verder wazig en heel moe. Maar goed... op het moment hoef ik vrij weinig dus kijk ik het wel even aan. Andere medicijnen moeten weer even inwerken en dan nog maar zien of het goed werkt voor mijn bloeddruk. En die ik nu slik kunnen het minste kwaad voor de baby. Ook niet gehaal onbelangrijk.

Hebben jullie ook zo last van nesteldrang? Ik wil alles poetsen maar na het poetsen van de kookplaat heb ik al pijn.
    Huis voelt voor mijn gevoel zo vies... echt heel vervelend.
    Moet ik mijn man weer aan de poets zetten die al meer dan 50 uur per week werkt. Die zal blij met me zijn. Hahahah

14. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Lisalisalisa sterkte meid! Hopelijk mag je na de onderzoeken gewoon naar huis. Anders is het wel een hele lange zit!

Bevalplan! Ik weet niet of ik die ga schrijven.
    Ik krijg natuurlijk een geplande keizersnede en dat gaat zoals het gaat. Heb voor erna wel wensen en heb gister afgesproken dat de lactatiekundige even bij mij aan het bed komt.
    Verder vertel ik al mijn wensen aan mijn man en verder zie ik wel of ik nog wat op papier moet zetten.
    De vorige keer prachtige ideeen maar niks is gegaan zoals ik het in gedachte had.

15. Pitahaya

Ik ben wel bezig met het schrijven van een bevalplan. Mocht deze af zijn, dan wil ik hem wel met jullie delen.

Powerwoman vindt dit leuk.
  16. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Bevalplan?

Ik ben van plan te bevallen ;)

Lena1982, Meiske2015, Myhappyfamily en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Bevalplan doen we hier niet aan. Wil alleen zo min mogelijk mensen om mij heen en indien een keizersnede nodig is wil ik narcose. Verder zie ik het echt wel... niks zo vervelend als een 'plan' hebben wat totaal anders loopt. Oja, en indien mijn schoonouders aan de deur staan tijdens mijn bevalling, heb ik graag dat de verloskundige ze heel hard weg zal sturen :p. Mijn schoonmoeder is een schat maar wil te graag teveel helpen. Daar krijg ik jeuk van :D.

@Lisalisalisa sterkte meid! Kan je man en kindje vaak op bezoek komen?

18. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @brocante ja die schoonmoeders die krijg je er gratis bij bij een partner haha

Draaikont vindt dit leuk.
  19. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi lieve Meiden,

@Lisalisalisa sterkte meid houd je rustig en laat het maar op je af komen! Je nu extra zorgen maken verbeterd de situatie helaas niet! Hoop dat het mee valt en je toch nog even naar huis mag!

Hier alweer 2 dagen knetter harde buiken en moe! Ik kan de hele dag slapen! Hier geef ik dan ook maar aan toe! Net een uurtje wat in huis gedaan want dat irriteert me mateloos! Maar trek het op het moment niet om alles bij te houden!

20. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Lisalisalisa sterkte meid! Hopelijk hoef je er niet te blijven tot aan je bevalling. Maar ze kunnen je wel goed in de gaten houden. Laat het maar op je af komen. Anders maak je je alleen maar druk.

@Baloo leuke foto :D

Hier ook nog geen bevalplan. Vorige keer ook niet echt maar wat ik graag wilde liep toch net iets anders. Ik zie het wel. Ik weet wel als ik een keizersnede moet wil ik onder algehele narcose. En verder zie in het wel. Komt goed :D

Bijgevoegde bestanden:

Meiske2015 en Powerwoman vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina