Ooh nee wat erg. Vind het echt vreselijk voor jullie. Je termijn is ook nog echt veel te vroeg. Zelfs 2 weken extra had nu fijn geweest. Kan het niet nog even gerekt worden zodat jullie kleine een kans heeft? Wat erg dit. Ben er helemaal naar van.
Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte! Je bent onwijs dapper en ik hoop dat jullie je gevecht winnen!
Verschrikkelijke situatie @Lisalisalisa! Heel erg veel sterkte. Hoop op een wonder en dat jullie mannetje dit gevecht kan winnen.
Gisteravond was mijn bloedafname al beter, hoop deze ochtend op nog betere resultaten. Had zelfs behoorlijk wat ochtend urine zonder te drinken. Goed geslapen, goede saturatie. Nu is het wachten op nieuwe uitslagen en gesprek kinderarts. Wordt nog heel emotioneel..
Jeetje zeg @Lisalisalisa!!! Wat ontzettend heftig. Ik hoop dat je nieren nog enigzins aan het herstellen zijn en jullie kleine mannetje nog een kans maakt. Wanneer krijg je vanochtend de uitslag van het bloed?
Snap je bezorgdheid, iedereen denkt geloof ik hetzelfde maar ze is inmiddels in een universitair ziekenhuis. Dat zijn hele andere artsen als in het lokale ziekenhuis. Als haar nieren falen haalt een seconde opinion helaas niets uit.
@Lisalisalisa jeetje meid! Wat heb jij een pech. De kans op dit was zo klein.... wat een ellende. Heel veel sterkte. Is dit het mirrorsyndroom? Of toch zwangerschapsvergiftiging? Ik hoop op een wonder. Liefs
Elke keer je een stap vooruit lijkt te gaan zet je er 2 terug. Gaat veel beter met mij, was ook goed gezind. Een van de neonatologen was hier net. Zij zouden onze zoon niet in leven houden tenzij wij anders beslissen. Maar hebben wij nu zo lang gevochten om op dit punt te beslissen dat hij er niet mag komen? Ze hebben nooit in hem geloofd maar we zijn ondertussen 14 weken vol slecht nieuws verder maar telkens groeide hij, bewoog hij.. hij wilde leven. Nu zou ik moeten zeggen neem hem er maar uit. Geeft hij zijn laatste kikje en is het over. Alles zomaar over Of moet ik nu toch in hem geloven? Ik weet het niet meer.