Welkom nieuwe zwangere! Niet onzeker zijn hoor. Vroeger was je met overtijd gewoon zwanger En nu gaan we er vaak al vanuit dat de eerste vroege echo niet goed is! Dat is toch bizar? Dames...geniet! Ik ben vooral eind van de middag dood op en dan savonds klaar wakker. Wordt je gek van
@Frummels ah nee!! Vind het zo rot voor je!!! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn van een blijvertje!! Hier vannacht weer vreselijke darmkrampen gehad, gehuild van de pijn!
Ik heb vanmorgen ook last van mijn darmen.. ook nog steeds rugpijn en steken in mijn liezen. Ik herinner me nu pas weer hoe heftig en onzeker die eerste weken altijd zijn! Ik denk nu al.... nog 24 dagen tot de echo....pffff haha
Welkom dames! @Yasmientje14 even bellen! Kijk: mvm kwam langs wegens vakantieperiode nu al! Ik ben tevreden:
In het kader van baat het niet dan schaadt het ook niet: http://www.wikihow.com/Stop-Nausea-With-Acupressure Ik heb het net geprobeerd en het lijkt echt te werken!
@Frummels sorry lees het nu pas! Jeetje wat ontzettend verdrietig meid! Heel veel sterkte Dikke knuffel voor jou
@Yasmientje14 mooie testen hoor meis! Maar zou inderdaad even de verloskundige bellen gewoon voor advies. @Wivine89 mooie test!! Volgende week woensdag komen ze hier ook... succes met vullen
@Sjors84 wow dat is inderdaad een hele dubbele dag meis. Veel emoties. Sterkte vandaag. Duimen op een mooi wondertje in februari ♡
Hier verder alles goed. Morgen alweer 6 weekjes jeeej!! Nog 13 dagen tot de echo. Gelukkig gaan de dagen best snel. Voel me veder best prima alleen beetje banden pijn en mijn borsten worden echt HUGE!!! Had ik vorige keer veel minder. Ik heb kleine tepels en hierdoor moeite gehad met borstvoeding bij mijn dochter helaas. Nou dat is mijn lichaam aan het goedmaken geloof ik. Jeetje staan nu een paar knoppen op joh. Man en ik hebben er gisteravond gewoon de slappe lach van gehad. Maar goed teken hoop ik.
Ah nee @Frummels wat ontzettend naar.. Echt heel verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte! @Yasmientje14 voor jou ook spannend! Ik zou gewoon de vk/huisarts bellen. Zeker als je denkt aan bbm geen risico nemen Ze kunnen niks voorkomen maar een echo is zo gemaakt toch?
Even voor de mama's met al een kindje(s) Zijn jullie kindjes ook zo wild? Ik heb al een paar keer een trap in mijn buik gehad en net had mevrouw een woede aanval waardoor ze zich volop op mijn buik liet vallen. Enig idee of het kwaad kan?
Toen ik zwanger was van mij 2e schopte en sprong ze er met 38 weken nogsteeds op kan echt niks kwaad en zeker met dit termijn niet
Heeeeel herkenbaar. Die van mij is 1,5 jaar en vooral luier verschonen is een ramp... net of ik met een krokodil aan het worstelen ben. Boos worden heeft ook geen zin. Maar buiten dat het heel vervelen is kan het voor de kleine geen kwaad denk ik hoor. Is nu ook nog heel klein en achter je schaambot, maar ik denk niet dat het prettig is als we wat verder zijn. Wat hier enigszins werkt is haar afleiden met van alles en nog wat. Favoriet zijn hier lege verpakkingen va bij de sudocreme, shampooflessen, tubes dat soort dingen. Is ze weer even zoet mee
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari ? Toetje77 - 39 jaar - 2e kindje 15 Smurfje88 - ? - 2e kindje 20 Lysette - 33 jaar - 3e kindje 22 Trillian - 35 jaar - 2e kindje 23 Anne_eerste - 30 jaar - 1e kindje 25 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje 25 Piscean - 27 jaar - 2 kindje 25 Wens09 - 33 jaar - 2e kindje 26 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje 26 Woezie - 22 jaar- 2e kindje 28 Tann - 31 jaar- 2e kindje 28 Danpas - 33 jaar - 1e kindje 28 Mams1 - 29 jaar - 3e kindje 28 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje Maart ? B3lle - 31 jaar, 2e kindje 1 Draaikont - 30 jaar - 2de kindje 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje 1 Roever - 30 jaar - 2e kindje 1 Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje 3 Karlijn - 27 jaar - 2e kindje 4 Daantje09 - 27 jaar - 3e kindje 4. B3lle - 31 jaar - 2e kindje 4 Leooonie - 30 jaar - 1e kindje 4 Lena1982 - 35 jaar - 2e kindje 5 Frummels - 30 jaar - 1e kindje 5 Kuikentje2 - ? - 2e kindje 6 Roosje-5 - 31 jaar - 1e kindje 7 Lavendelmeid - 31 jaar - 1e kindje 7 Wivine89 - 27 jaar - 2e kindje 8 myhappyfamily - 29 jaar - 2e kindje Afspraken: Juli 3 juli Smurfje88, 1e echo 7 juli Toetje77, 1e echo 11 juli Mams1, 1e echo 11 juli Lysette, 1e echo 13 juli Danpas, 1e echo 13 juli Anne_eerste, 1e echo 14 juli Frummels, 1e echo 17 juli Tann, 1e echo 17 juli Wens09, 1e echo 17 juli Wivine89, 1e echo 18 juli Woezie 1e echo 19 juli Karlijn 1e echo 19 juli Leooonie 1e echo 19 juli Draaikont, 1e echo 19 juli Roosje-5, 1e echo 19 juli lavendelmeid, 1e echo zh 20 juli Kuikentje2, 1e echo 21 juli Frummels, 2e echo 24 juli Lena1982, 1e echo 24 juli roever, intake & 1e echo 24 juli myhappyfamily intake & 1e echo 25 juli lavendelmeid, 1e echo vk 26 juli Karlijn intake 27 juli Baloo, intake & 1e echo 28 juli Frummels, 3e echo 28 juli B3lle, intake & 1e echo Augustus 8 augustus Trillian, intake & 1e echo
@daantje09 er was een afspraak van jou eraf?? Als je het even doorgeeft meis zet ik je er weer bij. @Burb1988 welkom op de lijst en gefeliciteerd! Heb je ook al een afspraak voor de eerste echo?