@Frummels hoe is het meis?? Wil je echt al van de lijst af of wil je je afspraak bij de vk afwachten? Ik duim gewoon nog heel hard hoor!!
Dank je @Tann!! Vanmorgen heel druk geweest..even wat afleiding..nu lig ik even te netflixen voordat ik ga werken en bij elke kramp schiet te stress toe! Pfffff vrijdag afspraak bij de vk en dan snel een echo regelen!
Vervelend he die onzekere periode. Krampjes heb ik hier ook af en toe maar herken het wel echt als darmkrampen. Ontlasting is ook echt van diaree tot obstipatie en weer terug. En veel pijnlijk lucht (heeeerlijke info) Lekker rusten voor je werkdag! Hopelijk gaan de dagen beetje snel
Ik kon het niet laten en heb ook nog een test gedaan. Stomme onzekere gevoel aldoor! Ik voel me heel vreemd.. in de war lijkt t wel. Lijkt ook alsof of ik niets opneem als iemand me wat vertelt. En hoe is het mogelijk dat broeken nu al niet meer dicht kunnen??? Verder alles goed hoor haha.
Wauw wat een knaller meis!! Ja dat wazige herken ik wel. Loop soms als een kip zonder kop rond op mijn werk en merk dat als een patiënt iets zit te vertellen ik denk...wat zei hij nou?? Haha herken het wel van mijn vorige zwangerschap. Ik kan mijn broeken nog wel dicht maar thuis gaat de knoop open. Wat ik wel fijn vind is en haarelastiekje door je knoopsgat en dan om je knoop... Net wat meer speling en je broek zit komende tijd nog even net iets lekkerder.
@Sjors84 dat is idd een dag met dubbele emoties vandaag, maar wel heel fijn dat je op deze datum weer zwanger bent @Draaikont het kan nu inderdaad gelukkig geen kwaad, maar fijn is anders he, schoppen en duwen in je buik @Tann haha ja mijn afspraken moeten er nog tussen, vind het op mijn telefoon zo'n gedoe dus had het niet meer gedaan gisteren 26 juli intake, 7 augustus eerste echo (termijnecho) @Lena1982 heel herkenbaar! Verbaas me er ook wel over wat hormonen zo snel met je kunnen doen Ik vind het echt zo jammer dat ik deze keer pas zo laat een echo krijg, had gewoon gehoopt met 8 weken iig even het hartje te zien
@daantje09 man man man... mijn dochter is sinds een paar weken heel tegendraads. Alsof ze het aanvoelt!! Woede uitbarsting en vervolgens zichzelf heel hard op mij laten vallen. Halleluja hopelijk is deze fase snel voorbij hahaha
Tot een uur of 12 veel buikpijn gehad! Nu gelukkig weer wat beter! ik had gebeld na 't spreek uur in 't zkh voor advies maar geloof dat de beste dame een slechte dag had! Ze vroeg me of ik al contact had met de vk ik zeg ja (vanwege mijn werk veel contact met vk) maar nu Is het wel heel heftig en wil graag weten wat ik kan innemen er voor want pcm werkt niet nou als de vk het normaal vond dan kon ze niks voor me doen! Nou daar schiet ik dus niks mee op!
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari ? Toetje77 - 39 jaar - 2e kindje 15 Smurfje88 - ? - 2e kindje 20 Lysette - 33 jaar - 3e kindje 22 Trillian - 35 jaar - 2e kindje 23 Anne_eerste - 30 jaar - 1e kindje 25 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje 25 Piscean - 27 jaar - 2 kindje 25 Wens09 - 33 jaar - 2e kindje 26 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje 26 Woezie - 22 jaar- 2e kindje 28 Tann - 31 jaar- 2e kindje 28 Danpas - 33 jaar - 1e kindje 28 Mams1 - 29 jaar - 3e kindje 28 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje Maart ? B3lle - 31 jaar, 2e kindje 1 Draaikont - 30 jaar - 2de kindje 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje 1 Roever - 30 jaar - 2e kindje 1 Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje 3 Karlijn - 27 jaar - 2e kindje 4 Daantje09 - 27 jaar - 3e kindje 4. B3lle - 31 jaar - 2e kindje 4 Leooonie - 30 jaar - 1e kindje 4 Lena1982 - 35 jaar - 2e kindje 5 Frummels - 30 jaar - 1e kindje 5 Kuikentje2 - ? - 2e kindje 6 Roosje-5 - 31 jaar - 1e kindje 7 Lavendelmeid - 31 jaar - 1e kindje 7 Wivine89 - 27 jaar - 2e kindje 8 myhappyfamily - 29 jaar - 2e kindje Afspraken: Juli 3 juli Smurfje88, 1e echo 7 juli Toetje77, 1e echo 11 juli Mams1, 1e echo 11 juli Lysette, 1e echo 13 juli Danpas, 1e echo 13 juli Anne_eerste, 1e echo 14 juli Frummels, 1e echo 17 juli Tann, 1e echo 17 juli Wens09, 1e echo 17 juli Wivine89, 1e echo 18 juli Woezie 1e echo 19 juli Karlijn 1e echo 19 juli Leooonie 1e echo 19 juli Draaikont, 1e echo 19 juli Roosje-5, 1e echo 19 juli lavendelmeid, 1e echo zh 20 juli Kuikentje2, 1e echo 21 juli Frummels, 2e echo 24 juli Lena1982, 1e echo 24 juli roever, intake & 1e echo 24 juli myhappyfamily intake & 1e echo 25 juli lavendelmeid, 1e echo vk 26 juli Karlijn intake 26 juli Daantje09, intake 27 juli Baloo, intake & 1e echo 28 juli Frummels, 3e echo 28 juli B3lle, intake & 1e echo Augustus 8 augustus Trillian, intake & 1e echo 7 augustus Daantje09, 1e echo
@Leooonie snap je frustratie! Vervelend dat je zo'n pijn hebt. Is het niet dat het er inderdaad wel bij hoort omdat alles aan het groeien is? Dan kunnen ze helaas niet veel voor je doen. heb je ook bloedverlies? Darmen zijn hier ook een bitch! Kunnen echt mega zeer doen ineens. Lijkt alsof er allemaal lucht vast zit ofzo. Bij mij helpt Yakult wel redelijk.
@daantje09 haha had een heel verhaal voor je getypt... PHOEF weg... Maar inderdaad laat meis die eerste echo. Hier altijd eerst de echo voor de intake omdat ze eerst willen zien of er wel een intacte zwangerschap is en of het een eenling of meerdere zijn. Is natuurlijk wel bepalend voor de intake. Hopelijk gaan de dagen beetje snel voor je!!
@Draaikont hoe oud is je dochter? De mijne is 1,5 net als die van Tann, en ik denk echt dat het nu weer zo'n fase is, extra dwars zijn @Tann thnx voor het aanpassen! Ik snap ook niet dat ze het niet eerder doen, precies om wat je zegt. Ik krijg bij de intake al alle info over nipt enzo, en straks zegt ze 2 weken later het is niet goed ik ga er heus wel vanuit dat het goed gaat, maar bevestiging is wel zo fijn. Vorige 2x wel gewoon een echo gehad. @Leooonie vervelend dat je zoveel pijn hebt! Buiten pcm zou ik ook niet weten wat je kan nemen.
Ik vind dat dus ook eng! Mijn zoontje houdt ook erg van stoeien. Op zich zit t kindje nog achter je schaambot voorlopig dus kan nog niet zoveel kwaad. Maar fijn is anders met die opgezette buik, misselijkheid en zere borsten...
@Leooonie vervelend man! Als het echt je darmen zijn zou je eens een goede probiotica kunnen nemen. Dat maakt je darmen weer rustig! Aan die mevrouw had je precies niks. Pffff. Hier op zich niet veel krampen meer maar wel echt veel gerommel en geen 'stabiele stoelgang' zeg maar haha. Ook al mega opgezet. Ik heb m'n oude zwangerschapsbroek maar van zolder gehaald net.. Ik dacht wie hou ik nou voor de gek haha! Ben ik de enige...?
@wens09 haha als ze weer lekker zitten gewoon doen toch? Zo lang ik mijn kleren nog pas houd ik ze nog even lekker aan haha kan die positiekleding nog lang genoeg aan. Heb wel een nieuwe broek bij h&m besteld dus ben benieuwd. Sowieso heb ik niet echt strakke spijkerbroeken, maar veel stretch broeken en die rekken nog even mee haha.
@Leooonie: aan zo'n antwoord heb je inderdaad niks. Bij mij hielp Roosvicee Laxo tijdens de vorige zwangerschap erg goed. Een glaasje per dag. Fijn dat de pijn nu wel minder is. @daantje09: Bij ons doen ze ook eerst de echo. Zo geeft het alleen maar meer zenuwen voor je denk ik? @Draaikont @daantje09: Ik dacht dat mijn dochter van 14 maanden bijzonder temperamentvol was haha. Gelukkig ben ik niet de enige die te maken heeft met drifbuien dus?
Die stekende pijn zijn echt vast je darmen en wat er al gezegd werd; laxo en probiotica slikken. Ik heb ook giga last van mijn darmen. Je darmen ontspannen is echt belangrijk dus kijk uit met brood, pasta en melk producten. Van alles een beetje minder. En lekker uitbuiken thuis. Vooral je buik NIET inhouden... En thanks voor de elastiek-door-je-knoopsgat tip. Zit heerlijk. (Heb zin in wijn. Nu al Ja!)
hahahaha! Toch jammer dat je in zo'n stressvolle periode juist niet ter ontstressing wijn mag drinken