Oh ik lig nog in bed. Zo lekker. Vriendje slaapt nog en dochter is bij haar vader. Ik denk dat dit de laatste kerst is dat ik uit kan slapen hahaha. Oh wat ligt dit bed lekker zeg! Hmmm fijne dag allemaal. En @Meiske2015, lekker kruikje ertegen houden en indien mogelijk even gaan liggen. Als je twijfelt kun je toch altijd bellen voor overleg? Ik hoop voor je dat t gauw afzakt
Bedankt meiden! Zal inderdaad indalen zijn maar vind zo eng omdat mijn dochter twee dagen erna al kwam en ook een maand te vroeg. Lijkt nu al rustiger zijn. Eerst maar lekker ontbijten met de fam. Fijne dag allemaal meiden!
@Meiske2015 altijd bellen bij twijfel! Ik had ook geen zij gister maar toen ik dat tegen mijn man zei was hij een beetje boos. Hij was bang dat het zwangerschapsvergiftiging was namelijk. Toen ik thuis kwam wilde ik bijna roepen zie je nou! Maar goed... dat is ook niet eerlijk en wel even lekker om te weten dat het niks geks is. Hier ook buikpijn af en toe. Denk dat het ook het indalen is. Maar als je je zorgen maakt echt bellen hoor
heb nu een dag of 2 zeurende menstruatieachtige buikpijn en af en toe pijnlijke steken zijkant... ze lag donderdag met haar hoofdje beneden maar was nog niet ingedaald ... zou ze dat nu ineens wel doen? hebben jullie hier ook last van?
mazzelaars dat jullie kunnen uitslapen zeg... het is jullie gegund manlief heeft nu 3 ochtenddiensten en dochter is nu sinds ze in haar bed slaapt ineens iedere dag om klokslag 06:00 wakker... ik vrees dat ik een vroege vogel heb en haar zusje is dan ook wakker en begint vrolijk te schoppen.. ik blijf me iedere keer verbazen waar die allemaal op reageert soms als ik met mijn dochter knuffel als ze op schoot zit, voel ik een.voetje die zich afzet , alsof ze zeggen wil: wegwezen dit is mijn plek... kan er zo van genieten.. en dochter is er nu zo mee bezig, mijn buik krijgt momenteel meer kusjes dan ik
@Burb1988, ja heb ik ook regelmatig. Vooral s avonds ben ik onrustig. Soms doet m'n rug ook mee. Warmte helpt wel. Als je het niet vertrouwd bellen voor overleg. Ik heb geen idee wat het is maar omdat het altijd weer over gaat bel ik nooit. Iedereen ervaart het anders natuurlijk die indaling. Sommigen voelen er niks van. Schattig je dochter. Geniet er maar van. Tegenwoordig als mijn dochter binnenkomt ben ik niet meer belangrijk. Het eerste wat ze roept is: babieeeeee Hahaha. En dan moet m'n shirt omhoog en gaat ze knuffelen en kussen met haar baby zoals ze die noemt. Oh smelt ik zo van. Haha dus geniet er lekker van!
ik heb woensdag weer controle en rhesus prikken, vraag ik het dan wel... gevoel zegt dat het de indaling is, is overal weer anders zei de vk... jij ook genieten he, die ukkies zijn zo vertederend... ze snappen ook zoveel meer dan wij denken.. ik probeer alles op te schrijven in een dagboekje voor mijn dochter... maar er gebeurt zoveel in hun ontwikkeling kan ik niet allemaal bijhouden
@Burb1988, ja dat is ook zo. Is het al gezakt? Wat leuk dat je het opschrijft. Super leuk voor later. Ik ben daar niet zo goed in. Dat soort dingen bedenk ik dan en vergeet het weer. En dat genieten komt wel goed haha. Pff zit echt uit te buiken. Vriendlief heeft de rust niet. Wilde eerder weg bij m'n schoonouders want er moet hier nog zoveel gebeuren. Nou ik vond het ook best. Was gezellig maar ook genoeg. Komt m'n schoonvader net even wat brengen en staan ze nu nog een kast in elkaar te zetten. Echt het moet niet gekker worden. Hahaha. Gelukkig zijn de buren uit eten.
Aaaaah neeeeee neeeee neeeeeeej! Ik heb striae op mijn buik. Boehoeeeee Vorige zwangerschap heel mijn bovenbenen en borsten en nu moet mijn buik eraan geloven. Geweldig dat lichaam straks na de zwangerschap.
Ik heb er op mijn buik nu ook. Maar zit er zelf niet zo mee. Maar snap wel dat je niet op die tijgerprint zit te wachten.
Ik heb echt gehuild bij me eerste strepen hoor! Uiteindelijk zelfs bloeden en jeuken wat een drama. Van navel naar beneden zit dan ook helemaal vol.... terug in maatje 36 maar echt een rimpelhuid die helemaal los hangt. Kan het aardig verbloemen maar in bikini lijk ik wel van programma obese die een huidreconstructie nodig heeft 2e geen nieuwe strepen Nu door stuitligging heel ander vorm buik dus ik hou mijn hart vast...
Ja jammer he die strepen. Bij mij viel het na de 1e pas op als ik mn huid strak trok haha. Ben vastbesloten zsm weer in mn rijbroek te passen dus ben benieuwd straks!
Hier oude groeistrepen van de vroege proefperiode die ineens verder groeien. Vooral op de zijkant van mijn buik. Als de voorkant begint zet ik het hele huis op stelten . Zal over een aantal weken wel beginnen vrees ik. Ohh drama... Knap dat vrouwen het kunnen accepteren. Echt fijn als je dat kunt!
Bij de eerste was ik blij met hoe mijn buik eruit zag erna. Op wat extra kilo’s na was het prima. Nu ben ik echt bang voor hoe alles eruit ziet straks. Merk dat ik deze zwangerschap echt onzeker ben over mijn lijf. Heb over 3 weken een fotoshoot beter zetten ze het licht lekker donker en kom ik nog een beetje uit de verf. Heb ook een onderkin waar je u tegen zegt. Hierna ga ik wel echt mijn best doen om weer een beetje in mijn oude model te komen. Desnoods met een personal trainer