Hier ook nog niet echt streepjes. Vorige zwangerschap helemaal niks maar na m'n bevalling opeens een paar. Wat een rotstreek was dat. Ik ben nu al dikker en zwaarder dan de dag van geboorte van m'n dochter. Dus ik ben benieuwd hoe ik eruit ga zien na de bevalling. Het gaat in ieder geval nog heeeeeel lang duren voordat ik weer in shape ben haha. Ik sporte 4x in de week. Maar sinds dat ik 8 weken was doe ik niks meer.
Ik heb totaal geen problemen met mijn strepen eigenlijk. Ga ook nog gerust zwemmen in een bikini na de bevalling. Als andere mensen er last van hebben kijken ze maar een andere kant op.
Haha ja ik trek het me ook niet aan hoor. Net hele bovenverdieping gepoetst. Nu total loss op de bank. Hopelijk blijft de visite nog even thuis. Toch net gek zat gedaan
Ik vind een paar strepen echt wat anders dan dus los hangend velletje wat ik heb. Vind dat er echt onsmakelijk uitzien eerlijk gezegd ik heb als mijn buik weg is op een oppervlakte van 10 cm wel 100 strepen dus dat is helemaal dun rimpelig velletje Straks kerst uitje nr4 Morgen nog nr 5 en dan donderdag kids naar de opvang en ik er dag plat
@mams1 oh ja dat is heel vervelend! Mijn zus heeft dat ook en ook pas bij de 2de kado gekregen. Hier nog een paar streepjes maar ben zo bang dat het nog erger gaat worden. Helaas kunnen we er niks aan doen maar als die veranderingen aan je lijf vind ik persoonlijk wel vervelend. Buiten dat lijkt iedereen om me heen super slank zwanger en natuurlijk binnen no time zonder strepen weer terug te krimpen in oud model. Ik heb vanmorgen weer even gejankt om mijn kilo’s en mijn strepen. Zat me echt hoog... Uh zullen ook wel de hormonen zijn. Straks vind mijn man me niet meer aantrekkelijk en wat moet ik dan. Heb gezegd dat hij me niet mag verlaten om die reden. Want hij heeft wel 2 kids van me gekregen. Volgens mij dacht hij dat ik gek was geworden Hahahaha
Hier sinds een week echt een rond bolletje! Helemaal heerlijk. Maar ook last van maagzuur en klemmende zenuwtjes. Heb toch nog iets gevonden voor in mn bevalplan! Mocht ik een keizersnede krijgen óf een andere reden waardoor het voeden niet direct lukt wil ik dat ze afgekolfde melk van thuis krijgt. Heb gelijk even met de hand gekolfd en heb al een bakje met 10cc ingevroren. Zo, die pakken ze me niet meer af haha. Aanstaande vrijdag de bevalling bespreken. Alweer bijna 32 weken dan Jullie allemaal fijne dagen gehad? Mooie jurkjes aangedaan en flink gegeten?
Dat is zeker een mooi bolletje!! Hier ook de laatste 2 weken veel last van maagzuur blehh. En veel last van mijn rug als ik een tijd moet zitten. Ahh netjes al 10cc. Wist niet dat je nu al wat kon afkolfen. Hopelijk kun je het geven mocht het nodig zijn. Nog een paar weekjes en dan is het zover!
@Draaikont ik moest echt even lachen om wat jij tegen je man zei Hahaha. Hormonen zijn echte killers! Volgens mij doen ze dingen met je om je vervolgens ook nog uit te lachen. Ik zat net een stukje all you need is Love terug te kijken en man man de tranen stroomden over m'n wangen. Gelukkig heb ik het opgenomen zodat ik het in delen terug kan kijken. Wow @Baloo wat een mooi buikje!
@Baloo jij bent nou echt mooi zwanger! Visite weg, kind op bed, manlief poetst de kamer nog even, bakjes azijn overal om de gourmetlucht weg te krijgen, en ik moet verplicht op de bank blijven. De schat
@Baloo mooi buikje! Kleine heeft een flinke spurt gemaakt zo te zien. Ik heb me ook een klein beetje verdiept in het vooraf kolven omdat ik een keizersnede krijg. Besloten niet te doen omdat het over het algemeen wordt afgeraden. Heb je het echt met je handen gedaan of met een handkolf? 10 cc is echt wel veel hoor. Daar heb ik een week over gedaan bij de eerste omdat eruit te krijgen. Hahaha
@Powerwoman Hahaha ja erg he! Dat huilen is deels hormonen. Maar ben er ook wel een beetje bang voor hoor dat mijn man me straks niet meer aantrekkelijk vind. Natuurlijk ga ik me best doen om weer een beetje mijn oude vorm terug te krijgen maar toch. Buikfoto van gister! Ik kan alleen maar naar mijn armen staren. Hahaha
@Draaikont en @mams1 ook mooie buikjes!! Lekker van genieten, druk maken om de kilo's kan straks nog altijd
klaagmodus aan! Ik kan me naar niet overgeven aan t feit dat ik gewoon bijna niets meer kan! Mn partner is nu 2 weken thuis en doet heel veel voor me... t enige wat ik doe is de hort op om de ponies te voeren wn thats it. .. Maarja... 2 december moet hij weer aan het werk en pffdd ik zie er zooooo tegenop!! Zoonlief, (eind januari 1,5jaar) is zooooo energiezuiger op t moment.... en kan dus ook weinig leuks ondernemen met m. Het enige waar ik mij comfortabel voel is in mn bed, plat! Heb zo'n last van rug, en sinds ik uit bed stap bijna heel de dag harde buik... Blegh!!!! Wil zooooo graag mn lichaam weer terug...en anderzijds vind ik t mega spannend om straks met zn 4en te zijn! En dan vooral hoe zoonlieff erop reageert :0 Pluspuntje.... ik ben meeega verwent afgelopen dagen voor mn verjaardag en kerst! (heerlijk thuis met zn 3tjes gevierd ) Vrijdagochtend weer een echo om naar stand placenta te kijken?! Ben erg benieuwd of die bijgetrokken is..
Pfff vervelend he? Ik zat me net te bedenken dat ik binnen 2 jaar straks 45 weken lang plat heb gelegen. Dat is een langeee tijd als je het zo bij elkaar optelt. Dan vind ik die kilo’s ook niet zo heel raar. Sterkte en hopelijk is je placenta een stukje omhoog gekropen. Nog een positief puntje... we kunnen aftellen
mooie buikfoto, haha net gegourmet... nou niet eens zo heel gek veel gegeten.. maar het gevoel alsof mijn buik ieder moment kan.ontploffen.. probeerde een deksel van de salade op te rapen, buik is nu zo gespannen... kon bijna niet meer bukken nu maagzuur en met kolven ja je moet doen waar je je goed bij voelt... ik ga absoluut niet meer kolven... zeker niet op mijn werk... ik zie mezelf al tussen alle belletjes door kolven... vorige keer teveel gestress
Ohhh ja we kunnen echt beginnen met aftellen. Zo lekker!! Kan zelf ook niet meer veel. Bukken om iets op te rapen lukt bijna niet veel last van mijn rug en maagZuur. nouw viel net nog van de keldertrap van boven naar beneden. Alles doet nu pijn knallende koppijn. Hopen dat het morgen meevalt. Kleine beweegd gelukkig goed.
Oei @Myhappyfamily dat is goed pijnlijk en even schrikken! Zoonlief laat naar bed gegaan, helaas is dat bij die kleintjes nooit een garantie voor uitslapen. Meldde zich weer om 6.00 helaas. Gauw geurkaarsjes aan gedaan, nadeel van die gourmetlucht, blijft altijd zo lang hangen